Trágárságszűrő rendszert fejleszt a Nextent
A Nextent Informatika Zrt. intelligens, mesterséges intelligencián alapuló trágárságszűrő, protokoll-ellenőrző és stíluselemző rendszer prototípusát fejleszti egy, az Európai Unió által finanszírozott kutatási program keretében.
A projekt fő célkitűzése egy olyan többnyelvű felügyelőeszköz kifejlesztése, mely ellenőrzi, elemzi, és szükség esetén kijavítja a hivatalos ügyintézők ügyfélszolgálati chat-kommunikációját. Így az ügyfélszolgálat chat-kommunikációja hatékonyabbá válik, ami az ügyfélszerzés és -megtartás területén is számtalan előnnyel jár.
Kapcsolódó cikkek
- Szoftverrel vizsgálják érzelmeinket ügyintézés közben
- Ügyfélszolgálati fejlesztéssel racionalizál az Erste Bank
- Érkezik a 3D-s virtuális ügyfélszolgálat
- Gép ésszel az ügyfélszolgálatokon
- Mesterséges intelligencián alapuló értékesítéstámogató rendszer
- Új, önkiszolgáó vállalati portál
- A NET’54-gyel központosít a K&H
- Nextent: új stratégiai igazgató
- Intelligens ügyfélszolgálati rendszert vezet be a Vodafone
- Ügyfélelemzés mesterséges intelligenciával
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új név alatt folytatja a Continental autóipari ágazata: bemutatkozott az Aumovio
A Continental Csoport autóipari ágazata az Auto Shanghai kiállításon jelentette be új márkanevét: a jövőben önálló vállalatként Aumovio néven működik tovább. Az új név kifejezi a cég erős piaci jelenlétét, hagyományait és technológiai tapasztalatát, valamint azt a törekvést, hogy innovációval alakítsa a mobilitás jövőjét.
Kiberbiztonság a kritikus infrastruktúrák védelmében
A Schneider Electric legújabb megoldása egyszerű és biztonságos hozzáférést kínál a távoli terminálegységekhez (RTU), ezzel tovább növelve a kritikus infrastruktúrák – például a víz-, olaj- és gázvezetékek – védelmét. Az új SCADAPack 470i és 474i modellek a szerepkör-alapú hozzáférés-szabályozás révén segítik a kiberbiztonsági előírások betartását is.