A Docler cégcsoport megvette a NetLock-ot

A közlemény szerint a Docler cégcsoport felvásárlásokkal és kockázatitőke-befektetéssel foglalkozó tagja, a Docler Investments Kft. azért döntött a tulajdonszerzés mellett, mert a NetLockban ígéretes befektetést lát. A tulajdonszerzést az is indokolta, hogy a NetLock a Docler többi tagvállalatával együttműködve kiaknázhatja a meglévő szinergiákat és így hozzájárulhat a teljes cégcsoport fejlődéséhez.
A megállapodással a Docler 51,05 százalékos tulajdonrészt szerzett a NetLock-ban, a fennmaradó üzletrészre vételi opciója van, amit két év alatt hívhat le.
A megállapodás szerint a NetLock megőrzi önállóságát és jelenlegi menedzsmentjével működik tovább, de stratégiai együttműködést alakít ki a Docler cégcsoport néhány tagjával, főként a piacvezető domain regisztrátor Dotroll Kft.-vel és az online fizetési szolgáltatások fejlesztésével foglalkozó Escalion Hungary Kft.-vel.
A Docler Investments Kft. 2011-ben jött létre a Docler cégcsoport kockázatitőke-befektetésekkel és felvásárlásokkal foglalkozó tagjaként.
A NetLock minősített hitelesítés-, időbélyegzés- és archiválás-szolgáltatásokat nyújt. A társaság tavaly a 2010-ben elért 394 millió forintról félmilliárd forintra növelte bevételét, míg adózás előtti eredménye 58 millió forintról közel 100 millió forintra változott.
A NetLock Kft. 2011-ben 35 munkavállalót alkalmazott.
Kapcsolódó cikkek
- Apple: 94 százalékos éves nettónyereség-növekedés
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét
- Jelentős forgalomnövekedést könyvelt el a PayPal
- Új marketingkommunikációs igazgató az Invitelnél
- Szófiai irodát nyitott a Cellum
- Új vezérigazgató-helyettes az Invitelnél
- 50 forintos osztalékot fizet a Magyar Telekom
- Új régiós vezető a Lenovonál
- Mobil applikációs céget vesz a tengerentúlról az SAP
- A BTel jelentősen növelte árbevételét és adózott eredményét tavaly
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
9 év után új elnök az IAB Hungary élén
Új elnököt és elnökséget választott a 2025-2027-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.
A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak, és csak 1,8%-uk nyitott külső hirdetők felé is. Ez az arány – különösen a nemzetközi trendek tükrében – nagyon alacsony, ami a szektorban rejlő jelentős növekedési potenciált jelzi. A PwC Magyarország az IAB Hungary szakmai közreműködésével csaknem 800 webáruház körében végzett kutatást a retail média jelenlegi helyzetéről.
A Continental új technológiája látványos módon jelenít meg tartalmakat a járművek oldalablakain
A Continental először mutatja be ablakvetítési megoldását a Las Vegasban megrendezett Consumer Electronics Show-on (CES), 2025. január 7. és 10. között. A technológiának köszönhetően a tulajdonosok tartalmakat vetíthetnek ki az autójuk hátsó oldalablakaira, amelyek így kívülről is láthatóvá válnak.
Megérkezett a One Magyarország: minden, amit az ügyfeleknek tudni érdemes
A Vodafone Magyarország Zrt. 2025. január 1-jétől One Magyarország Zrt. néven folytatja tevékenységét. Ezzel párhuzamosan a 4iG Csoporthoz tartozó távközlési vállalatok lakossági és kisvállalati szolgáltatásait (DIGI) One márkanéven, míg a Vodafone Business, az Antenna Hungária és az Invitech üzleti szolgáltatásait almárkaként, One Solutions név alatt értékesítik. Ezek a cégek 2025. év második felében jogilag is beolvadnak a One Magyarország Zrt.-be.
Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát
A világ öt legdigitalizáltabb autóipari vállalata mind ázsiai és mind beszállító cég, állapítja meg egy friss, a Corvinus bevonásával készült nemzetközi kutatás.