Ricoh TotalFlow: nagyvállalati szolgáltatások közepes méretű ügyfeleknek
A japán Ricoh új megoldása a nagyvállalati ügyfélkör számára ismert szolgáltatásokat teszi elérhetővé a közepes méretű vállalkozások számára. A korszerű munkafolyamat megoldások a vállalkozások teljesítménynövelését és PDF dokumentumok kezelésének megkönnyítését ígérik.
A Ricoh a drupa nemzetközi kiállításon bemutatta az InfoPrint ProcessDirector Express szoftvert, és ezzel egy új Ricoh TotalFlow munkafolyamat alkalmazással bővítve palettáját. Ez az ügyfelek számára ajánlott felhasználóbarát, dinamikus munkafolyamat-kezelő szoftver az adatfolyamok tranzakcióját végzi Adobe PDF formátumban. A megoldás a nagyvállalati ügyfélkör számára jól ismert InfoPrint ProcessDirector szoftver erejét és modularitását kínálja most már a középes méretű ügyfelek számára is, így számukra is elérhetővé válik a Ricoh nagy teljesítményű ipari nyomtatók terén szerzett évtizedes tapasztalata. Ez a tapasztalat tette lehetővé a Ricoh-nak, hogy kifejlessze a díjnyertes Automated Document Factory (ADF) megoldás kifejezetten a közép szintű ügyfelek igényeinek megfelelően testre szabott változatát.
A Ricoh InfoPrint ProcessDirector Express az alábbi képességekkel rendelkezik:
· Automatizálja a nyomtatáskezelés teljes folyamatát a skálázható munkafolyamat ellenőrző funkciókkal az Adobe PDF formátumok számára.
· Nyomon követhető az egyes munkák és dokumentumok helye és ideje az egyszerű és közérthető irányítópult segítségével.
· Alkalmazkodik az elvárásokhoz és szabályozásokhoz a precíz irányításon és audit-készjelentéseken keresztül.
· Csökkenti a működtetési költséget a fájl előkészítési idejének lerövidítésével, és a színkezelő eszközök használatával, mint például az Enfocus Pitstop és az Impostrip On Demand Digital Automation szoftver.
· A PDF Mailroom Integrity funkció hozzáadásával lehetővé válik az indexálás, szerkesztés, felosztás, szortírozás és a különböző PDF munkák csoportba rendezése.A PDF Mailroom Integrity továbbá lehetővé teszi a multi-vendor beillesztőrendszerek integrációját az automatikus újranyomtatás és a speciális nyomtatáskezelő eszközök biztosításával.
· Kézbesíti a részletes jelentéseket és támogatja az üzemeltetési megállapodások megfelelőségét.
Kapcsolódó cikkek
- Ricoh Pro L4000: új széles formátumú inkjet technológia
- A Canon PIXMA nyomtatók támogatják a Google Cloud Print szolgáltatását
- MakerBot Replicator: 3D nyomtatás két színnel
- Továbbfejlesztett címke- és karszalagnyomtató az Epsontól
- Amikor az e-mail nem elég
- Új irányzatok és nyomtatócsaládok a HP-tól
- Egyre nagyobb az igény a mobilnyomtatás iránt
- Bármilyen mobil eszközről nyomtathatunk a Canon megoldásával
- Vezeték nélküli AirPrint nyomtatás Canon nyomtatókkal
- Az ötlettől a prototípusig: nevet változtatott a 3D nyomtatók szállítója
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjön-e időben a karácsonyi ajándék?
A logisztikai cégek és az őket támogató ügyfélszolgálatok az év legsűrűbb napjaira készülnek. A következő hónapokban az év elejéhez képest többszörösére ugrik a megrendelések és ezzel együtt az ügyfélmegkeresések száma is. Hogyan lehet minderre felkészülni és hogyan segíthet az élsport példája abban, hogy egyetlen ügyfél se maradjon elégedetlen? Erről szól a Konecta nyilvános üzleti reggelije.
Kiderült, hol helyezkednének el leginkább az egyetemi hallgatók
A mérnöki és technológiai iparágban helyezkedne el legszívesebben az egyetemi hallgatók többsége a diploma megszerzése után, derült ki az 56. Műegyetemi Állásbörze szervezői által készített kutatásból. A válaszadók háromnegyede főként nemzetközi cégeknél dolgozna, de a kitöltők közel fele a magánszektort is megjelölte ebben a kérdéskörben. A felmérésből az is kirajzolódott, hogy melyek a legnépszerűbb cégek a jövő munkavállalói számára.
Egyre több cég fektet generatív mesterséges intelligenciába
A generatív mesterséges intelligencia bevezetése fordulóponthoz érkezett: a cégek kétharmada invesztál többet a technológiába. A megnövekedett befektetések és lelkesedés ellenére az adatok és a kockázatok továbbra is a skálázást akadályozó fő kihívások, a FOMO hatás kezd elmúlni és egyre többen támasztják alá konkrét mérésekkel a technológia által teremtett értéket – derül ki a Deloitte új felméréséből.