A Fujitsu vShape komplett virtualizációs csomagot kínál

forrás Prim Online, 2012. július 5. 11:32

A Fujitsu bejelentette belépő szintű vShape virtualizációs megoldásai bevezetését a CEMEA&I régióban (és azon belül Magyarországon). A rugalmas és skálázható vShape megoldások bevált gyakorlatra épülő, hibatűrő technológiái a virtuális környezet minden aspektusát lefedik. A kis- és középvállalatok (KKV-k) számára előnyt jelent az egy forrásból beszerzett, könnyebben bevezethető és használható, validált architektúrákkal elérhető stresszmentes működés. A vShape-pel a Fujitsu olyan vonzó megoldást kínál, amelynek birtokában a KKV-k legyőzhetik a virtualizációval járó összetett kihívásokat a teljesítmény, a rendelkezésre állás, a biztonság, a rugalmasság és a hatékonyság terén.

Üzleti előnyök
Az asztali és szervervirtualizáció elterjedésével a vállalatoknak hatékony módszerekre van szükségük az új technológia bevezetésére és támogatására. A komplett virtualizációs infrastruktúra szállításával a Fujitsu megszünteti az önálló konfigurálás okozta fejfájást, és garantálja a megfelelően tesztelt és ideálisan összehangolt, megbízható komponensek használatát. Az egyszerű és gyors folyamatoknak és a könnyű, kockázatmentes kezelésnek köszönhetően az ügyfélnek kevesebb időt kell az IT-re fordítania, és többet foglalkozhat fő üzleti profiljával. Az alkalmazáskövetelményekre szabott megoldás nemcsak a beszerzési árat, hanem a telepítési és üzembe állítási időt is csökkenti.

Az ügyfél a számára legmegfelelőbb infrastruktúra-csomagot választhatja ki. A Fujitsu vShape többféle validált változatban rendelhető, amelyek a konkrét környezet szerint testre szabhatók, illetve az igények változásával egyszerűen skálázhatók. A vShape két megoldáskészlettel elérhető: SAN-tárolós ETERNUS DX verzió Brocade Fibre Channel switchekkel, vagy NAS-tárolós NetApp FAS verzió Brocade IP switchekkel. Mindkettő rendkívül megbízható, szabványos megoldás, a Fujitsu szakmai partnereinek élvonalbeli technológiáival. E komponenseket a VMware virtualizációs technológiáival és a kiváló ár-teljesítmény arányú PRIMERGY szerverekkel ötvözve az ügyfeleknek kevesebb hardverre lesz szükségük, a meglévőket pedig hatékonyabban használhatják.

Kulcsszavak: virtualizáció Fujitsu

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05