Debütál a facebookos web-to-print alkalmazás
Márkaépítést támogató új, közösségi médiás megoldással lépett piacra az XMPie, a Xerox leányvállalata. Az uStore Facebook Connect segítségével az XMPie uStore felhasználók beágyazhatnak egy Web-to-print alkalmazást Facebook oldalukba, amivel az oldal rajongói márkajelzéssel ellátott anyagokat rendelhetnek.
A Facebook felhasználó dolga nagyon egyszerű: az alkalmazást publikáló vállalat Facebook profiljáról egy kis ikonra kattintva máris a uStore portálra jut. Itt számos sablon közül – az üdvözlőlaptól, az eseménymeghívón és különféle naptáron át a füzetig, illetve poszterig – választhat, és különböző elemeket, például kuponokat, QR kódokat vagy hirdetéseket is beilleszthet. A szükséges jogosultságok jóváhagyása után az alkalmazás a dokumentumot személyre szabja a rajongó Facebook adatlapjáról származó adatokkal, a kész dokumentum PDF előnézete pedig azonnal megtekinthető és javítható. A rendelés véglegesítése és a szállítási adatok megadása után az ismerősök részére is ajánlható az alkalmazás.
A uStore Facebook Connect már elérhető. További információk a www.xmpie.com oldalon találhatók. Az XMPie használatra kész dinamikus dokumentum-sablonjai az XMPie Marketplace oldalon érhetőek el.

Kapcsolódó cikkek
- Őket gazdagítja a rich media: eredményhirdetés a CEMP Sales House és az Adverticum kreatív versenyében
- A legnagyobb orosz internetes keresőoldal is tiltakozik az információs törvény módosítása ellen
- Videocsevegésre is képes lesz a Samsung ChatON
- Káoszt okozott egy Facebookon meghirdetett buli
- Vírusos program került az Apple App Store-ba
- Az első magyar facebookos hírolvasóval rukkolt elő a Hír24
- Irányelvek médiamunkásoknak a közösségi oldalak használatáról
- Igazodási pont - a közösségi média kulcs szerepe
- Mindent egy helyen – gyűjtőoldal nyerte a Startup versenyt
- Internet Hungary - Néhány éven belül visszaeshet a közösségi oldalak látogatottsága
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Zöld tanúsítvány, tiszta technológia – A Samsung tovább csökkenti ökológiai lábnyomát
A Samsung 2025-ös TV-, monitor- és hangprojektor kínálatából mintegy 80 modell érdemelte ki a TÜV Rheinland Product Carbon Reduction és Product Carbon Footprint tanúsítványait. A német székhelyű, világszerte elismert tanúsítószervezet elismerése a vállalat fenntarthatóság iránti elkötelezettségét igazolja. Ez már az ötödik egymást követő év, hogy a Samsung prémium termékvonalai – köztük a Neo QLED 8K és Neo QLED modellek – megkapták ezt a minősítést, megerősítve a cég folyamatos erőfeszítéseit a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése érdekében.
Zöldebb jövő az irodában: bemutatkoznak a környezetbarát Philips monitorok
A Philips 5000-es sorozatának legújabb tagjai, a 23,8 hüvelykes (60,4 cm) Philips 24B2G5301 és a 27 hüvelykes (68,6 cm) Philips 27B2G5601, a fenntarthatóság és energiahatékonyság jegyében készültek. A két új modell kifejezetten úgy lett tervezve, hogy minimalizálja a környezetre gyakorolt hatást, miközben modern funkciókat kínál a hatékony munkavégzéshez.
A helyi rádiók továbbra is erős szereplői a hazai médiapiacnak
A megyei jogú városok helyi rádiói még mindig meghatározó és versenyképes szereplői a hazai médiapiacnak – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából. A tanulmány nyolc helyi rádiócsatorna eredményeit hasonlította össze három országos könnyűzenei rádióval, és rámutatott: bár a közösségi rádiók általában kevesebb hallgatót érnek el, mint kereskedelmi társaik, a hallgatók hosszabb ideig maradnak a műsoraik mellett.
A Sony új szintre emeli a zoomobjektívek világát
A Sony legújabb újdonsága, az FE 50-150mm F2 GM, a világ első olyan teleobjektívje, amely 150 mm-es gyújtótávolságot és állandó F2 rekeszértéket kínál. Az objektív 50 mm-es normál látószögű kezdőpontjától egészen 150 mm-ig zoomolható, mindezt rendkívül nagy fényerő mellett. A kiváló optikai teljesítmény és a nagy fényerejű rekesznyílás ötvözete a csúcskategóriás fix objektívek képminőségéhez hasonlítható. Ez a sokoldalúság lehetővé teszi, hogy egyetlen objektívvel lefedjük a különféle fotós és videós helyzeteket, témákat.
Csúcson a nézettség: Rekordszezont hozott az új BL-formátum a Sport TV-n
A 2024–25-ös szezonban megújult Bajnokok Ligája kiváló nézettségi adatokat produkált a Sport1 és Sport2 csatornákon. Az új lebonyolításnak köszönhetően több mérkőzés és nagyobb rangadók kerültek képernyőre, amit a nézők is nagyra értékeltek.