Az olasz kormányfőt paradicsommal dobálják a Facebookon
Az olasz kormányfő és az olasz munkaügyi miniszter a célpontja annak a játéknak, amely egy Facebook-oldalon található.
A videojátékban mindketten a Drakula hazájaként ismert Transsylvaniát, vagyis Erdélyt idéző Tassilvaniában (Adóföldön) szívják az olaszok vérét.
A játék korábbi változataiban George W. Bush, az előző amerikai elnök volt a célpont - őt cipőkkel dobálták-, illetve Silvio Berlusconi volt olasz kormányfő, akit pedig a milánói székesegyház apró másával lehetett célba venni. Ugyanazzal a tárggyal, amellyel egy elmebeteg férfi 2009 decemberében, a milanói Dóm téren súlyosan megsebesítette.
Kapcsolódó cikkek
- Már több mint 83 millió hamis felhasználója van a Facebooknak
- Nem lesz Facebook mobil
- A Facebook-részvények gyengébbek, mint bevezetésükkor
- Zuppaa: ahol közösségi élménnyé válik az önmegvalósítás
- Debütál a facebookos web-to-print alkalmazás
- Káoszt okozott egy Facebookon meghirdetett buli
- Átmeneti válságban a Német Kalózpárt
- WP: amerikai-izraeli kémvírust vetettek be az iráni komputerhálózat ellen
- Facebookon a repülőtér: túl a tízezer like-on!
- London 2012 - Egyedi közösségi oldalon üzenhetnek a magyar szurkolók
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Véglegessé vált a Kulcs-Soft cégformaváltása
A rendkívüli közgyűlés határozata értelmében néhány hónapon belül zártkörű részvénytársaságként folytatja működését a Kulcs-Soft.
Hatalmas a kereslet a HONOR befelé hajlítható telefonjára
Kiválóan teljesített első napjaiban a már Európa több országában is kapható HONOR Magic V3. A Magyarországra október 1-jén érkező eszköz megjelenése első napján 56%-kal több eladást produkált, mint elődje, a HONOR Magic V2. A készletek kifejezetten korlátozottá váltak, de újabb, nagyobb szállítmány várható a napokban.
Az ARUBA Hackathon visszatért – 24 órás verseny a legjobb fejlesztők számára
A vezető európai felhőszolgáltató ArubaCloud a ComputerTrendsszel együttműködésben a Magyarországi Vezető Informatikusok Szövetsége (VISZ) szakmai támogatásával programozói hackathont rendezett idén szeptember 14-15-én, hogy ezzel is hozzájáruljon a magyarországi IT-tehetségek felfedezéséhez.
Megvannak a Marketer of The Year hazai jelöltjei
A legnagyobb hatású, legeredményesebb marketingesek elismerése céljából új díjat alapított a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A szakmai zsűri ajánlása alapján, az idén először szervezett díj jelöltjei: Balogh Barbara (Velux), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Beke Zsuzsa (Richter), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), valamint Pantl Péter (MOL Group). A “Marketer of The Year” exkluzív díjat szeptember 19-én a Marketing Summiton adják majd át. Az elismerés valódi különlegessége az, hogy annak első helyezettje képviseli Magyarországot a European Marketing Confederation által szervezett, 2025-ös “European Marketer of The Year Award”-on.
A Rubik-kocka 50. évfordulóját ünnepelték a Széchenyi-egyetem Innovációs Parkjában
A Rubik-kocka feltalálásának 50. évfordulója alkalmából Rubik Ernő világhírű feltaláló volt a Széchenyi István Egyetem és a győri önkormányzat vendége szeptember 12-én. A Győri Innovációs Park aulájában, a Kocka néven ismert épületben Rubik-kocka-kirakó versennyel és pódiumbeszélgetéssel ünnepelték meg a jubileumot.