Magyar cég fejleszti a franciaországi Opel-kereskedések honlapját
Magyar cég nyerte az Opel franciaországi márkakereskedőinek honlapja egységes megalkotására és fenntartására kiírt nemzetközi tendert: a budapesti székhelyű Carussel Group fejlesztheti több mint 200 francia márkakereskedés weboldalát - közölte Müller András, a Carussel Group ügyvezető igazgatója.
Hozzátette: a meghívásos pályázaton elnyert megbízás 3 évre szól, a fejlesztésen a cég 3-4 magyarul és franciául egyaránt tökéletesen beszélő munkatársa dolgozik majd Magyarországról. Tájékoztatása szerint a projekt teljes összege nem számszerűsíthető, mert a francia Opel és a Carussel Group egyedi megállapodást kötött egymással. Franciaországban több mint 200 márkakereskedő van, a Carussel Group rendszere pedig moduláris. Egy-egy modul díja havonta 20-40 euró között van, a központilag megrendelt alapcsomagban három modul található - mondta. A márkakereskedőknek azonban várhatóan egyedi igényei is lesznek, így a cég további megrendelésre számít.
A budapesti fejlesztőcég közleménye szerint tavaly kezdték el fejleszteni célzottan az autó-márkakereskedők számára a Dealer Web Toolkit (DWT) nevű terméküket, amely biztosítja a nemzetközi cég arculatának helyes megjelenését a weboldalon, illetve lehetővé teszi a kötelező központi tartalmak folyamatosan frissítését.
A Carussel Group első tagvállalata 2000-ben alakult. A cégcsoport fő profilja online és digitális marketing megoldások fejlesztése az autóipar szereplői számára. A vállalat 2006 óta a közép-kelet-európai régió 22 országába nyújt tartalomkezelő rendszer (CMS) és ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) szolgáltatásokat, jelenleg mintegy ötven alkalmazottat foglalkoztat.
Kapcsolódó cikkek
- Vodafone: már SMS-ben is köthető autóra assistance szolgáltatás
- Az autókban is átveszi az uralmat az okostelefon - Technológiai fordulat az utakon (1. rész)
- Hangfelismerő technológia az iGO primo-ban
- Magyar cég fejleszti a franciaországi Opel-kereskedések honlapját
- Taxi-rendelés mobillal, telefonhívás nélkül
- Nissan GT Academy: Virtuális autóverseny a valódi vezetéséért
- Szeptemberben és októberben spórolva nyaralhatunk
- Windows Phone 7-es okostelefonokra is kínál mobilalkalmazást a Sixt
- Már az Iberia repülőtársasággal is együttműködik a Sixt
- A Sixt erős franchise partnert szerzett Írországban
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Reflektorfényben a fenntarthatóság: Indul a Green Awards 2025
Elindult Magyarország egyik legnevesebb fenntarthatósági pályázata, a Green Awards, amelyet a Portfolió és a Green Cloud közösen szerveznek. A Green Awards powered by Green Cloud pályázat idén már negyedik alkalommal nyitja meg kapuit azok előtt a vállalatok előtt, akik kiemelkedő zöld megoldásaikkal formálják a jövőt.
Három győztest is avattak az IAB Hungary 2024-es szakdolgozatversenyén
Az IAB Hungary március 28-án hirdette ki a 2024-es Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről pályázat nyerteseit, akik a konzulenseikkel együtt átvehették díjaikat. A versenyt, amelyet az Atmedia, a GroupM és az OMD támogattak, a Duna Towerben, az Omnicom Media Group székházában rendezték meg.
Női példaképek a digitális gazdaságban
Harmadik alkalommal díjazták a 40 év feletti női példaképeket a digitális gazdaság területén, a pályázatot az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH) hirdette meg. A díjra gazdasági társaságok és különböző szervezetek jelölték azokat a női kollégáikat, akik kiemelkedő eredményeikkel és munkásságukkal hozzájárulnak a digitális gazdaság és technológia fejlődéséhez. Ezzel nemcsak az ő tevékenységüket ismerik el, hanem azt is, hogy példaképként szolgálhatnak a fiatalabb generáció számára, és bemutathatják a 40 év feletti női munkavállalók értékeit és lehetőségeit. Az "Inspiráló női vezetők" kategóriában Rakó Ágnes, a KPMG tanácsadási üzletágának társvezetője nyerte el a díjat.
Új pályázati lehetőségek a televíziós műsorkészítők számára
A Médiatanács március 11-i döntésének eredményeként ismét elérhetővé válik a pályázati lehetőség a televíziós műsorkészítők számára. Az ülés során a testület egy médiaszolgáltatót bírságolt meg burkolt kereskedelmi közlemény közzététele miatt, és további eljárásokat indított médiafelügyeleti hatáskörében. Az NMHH egy külföldi társhatóságtól is kedvező választ kapott egy műsorszám korhatár-besorolásával kapcsolatos jelzésére.
Digitális fejlődés az iCentre segítségével – Pályázat általános- és középiskoláknak
Indul az iSkola pályázat, amelynek keretében egy iskolai intézmény nettó 2 000 000 forint értékben kaphat oktatási célra felhasználható termékeket és szolgáltatásokat az iCentre kínálatából.