Schneider adatközpontot is fejleszt a Xerox
Hét évre szóló és 153 millió dollár értékű megállapodást írt alá a napokban a Xerox és a Schneider Electric. Ennek alapján a Xerox adatközponti és ügyfélszolgálati fejlesztéseket hajt végre a világ vezető energiamenedzsment specialistájának tartott vállalatánál.
Az Észak-Amerikára kiterjedő együttműködés keretében a Xerox olyan automatizálási folyamatokat és megoldásokat biztosít a Schneidernek, amelyek révén a cég az eddigieknél is rugalmasabban és hatékonyabban tud majd reagálni az energiapiacon tapasztalható változásokra. A fejlesztések érintik a vállalat adatközpontjának funkcióit, illetve az ügyfélszolgálat mobilabbá tételét, és ezzel együtt az információk feldolgozásának, és áramlásának felgyorsítását
Kapcsolódó cikkek
- Xerox DocuMate 4830 szkenner: Irodába, de egyedi igényekre
- Ismét Superbrands lett a Xerox
- „Felhő-céget” vett a Xerox
- Célba vették a kis irodákat a Xerox új fekete-fehér nyomtatói
- A Hitachi felhővé alakítja az adatközpontokat
- Átfogó szolgáltatási portfolió-fejlesztés a Xerox-nál
- Új generációs adatközpont optimalizálási megoldás az ABB-től
- Schneider Electric: fizikai IT infrastruktúra középvállalkozásoknak
- Magyarországon épül Európa legnagyobb adatátviteli informatikai központja
- StruxureWare Data Center Operation Suite 7.1: Rugalmas vállalati folyamatmenedzsment
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kvantumtechnológia: Az innováció következő nagy ugrása?
Az informatika eddigi fejlődése már eddig is alapvetően alakította át a mindennapjainkat, de a kvantumtechnológia elterjedése új szintre emelheti a kommunikációt, a számítástechnikát, az információfeldolgozást – sőt, áttöréseket hozhat a méréstechnikában és az orvosi diagnosztikában is.
Álláshirdetések újratöltve – az AI már a HR-t is forradalmasítja
Az utóbbi években jelentősen átalakult az emberek információkeresési módja: egyre többen fordulnak mesterséges intelligencián alapuló eszközökhöz, ahol már nemcsak kulcsszavakat, hanem természetes nyelven megfogalmazott, összetett kérdéseket is feltesznek. A keresés így egyre inkább párbeszéddé válik, ami alapjaiban formálja át az online jelenlét szabályait – különösen a munkaerőpiacon.
Jövőálló munkahelyek, valós tudás – Ezt hozta a Business Fest 2025
A diploma helyett a valódi készségek, a kiaknázatlan munkaerő-tartalékok mozgósítása és a mentorprogramok bevezetése jelenthetik a választ a magyar munkaerőpiac aktuális problémáira – ez volt a Business Fest 2025 egyik legfontosabb üzenete. A közel 7000 résztvevőt vonzó rendezvényen a WHC Csoport szakértői döntéshozókkal és gazdasági szereplőkkel közösen mutattak be gyakorlati megoldásokat a munkahelyek jövőjének építéséhez. A 35 éves jubileumát ünneplő HR-szolgáltató ezen az eseményen jelentette be teljes körű márkamegújulását is.
Generatív mesterséges intelligencia a K&H Banknál: túl a technológián
A K&H Bank számára a generatív mesterséges intelligencia (genAI) nem csupán egy új technológiai eszköz, hanem az ügyfélkiszolgálás személyre szabottabbá és hatékonyabbá tételének kulcsa. Az elmúlt év során a bank számos területen sikeresen alkalmazta a technológiát – a belső működéstől kezdve, a hitelezési folyamatokon át, egészen Kate-ig, a digitális asszisztensig. A tanulási folyamat része, hogy a kevésbé eredményes esetekből is következtetéseket vonnak le. A cél egy olyan ügyfélélmény megteremtése, amely túlmutat a hagyományos bankoláson, és konkrét élethelyzetekre kínál testreszabott megoldásokat.
Győrben találkozott a tudomány és az üzleti világ
Ötödik alkalommal rendezték meg a Hungarian Summitot, a magyar–amerikai felsőoktatási és üzleti kapcsolatok építését célzó rangos eseményt. Az idei fórumnak a Széchenyi István Egyetem adott otthont, amely már a kezdetektől aktív résztvevője és támogatója a kezdeményezésnek.