22. Országos Marketing Konferencia
Érdekli a marketing? Szeretné bemutatni cégét a szakma előtt? Szeretne kapcsolatokat kiépíteni, vagy szimplán csak tanulni, fejlődni, ismerkedni, fontosabb kérdéseket megvitatni? Csatlakozzon! A Magyar Marketing Szövetség 22. alkalommal rendezi meg éves konferenciáját Miskolctapolcán. A konferenciák helyszíneként a Calimera Wellness és Konferencia Hotel, valamint a Bástya Wellness Hotel szolgálnak.
Új Stílus – Új Forma, Interaktivitás És Műhelymunka
Ezeket kínálja a tavasszal megújult elnökség a marketing szakma idei rendezvényén. Az újra gondolt MMSZ ,,izgalmas, innovatív, nyitott szakmai műhely”, ahol ,,szövetségben a tudás és gyakorlat”.
Konferencia, valójában ,,marketing – casting"
A rendezői szék az Öné, leendő filmjének fő- és mellékszereplőit mi vonultatjuk fel. A program a marketing legjobb gyakorlataiból, a legjobb tapasztalatokból, elvi és módszertani megoldásokból, s az azokat befolyásoló környezet elemzéseiből válogat, s vonultatja fel „szereplőkínálatát”, a szakmánk sikeres „művészeit”!
A konferencia-résztvevők a Casting új „szereplői” és „rendezői” lesznek, hiszen aktivitásukkal, cégük, személyiségük, tudásuk megosztásával hozzájárulnak a szakmai tartalom minőségéhez, s a kiválasztott előadások, szekciók látogatásával pedig megalkotják a konferencia, mint produkció egyénre szabott „forgatókönyvét”.
„Marketing-Egypercesek” – Egyéni Casting Felvétel, Amikor Mi Válogatunk
Az idei konferencián lehetőség nyílik arra, hogy résztvevőink is megmutathassák saját, illetve cégük arcát a szakmának. A „casting felvételére” az első nap délutánján nyílik lehetőség. Az elkészült felvételek helyben is vetítésre kerülnek, de természetesen online módon, a konferencia honlapján is újranézhetőek lesznek. A legjobb „bemutatkozó egyperceseket” díjazzuk!
Exkluzív Casting A Barlangfürdőben
A konferencia gálavacsoráját az európai hírű Barlangfürdőben tartjuk, mely a képességek további kibontakoztatására nyújt lehetőséget!
Csapó 1 ééés ACTION! Indul a konferencia további ,,szereplőinek”, „rendezőinek” válogatása! Mutassa meg Ön is saját cégét a szakmának!
Jelentkezzen online a Marketing – Castingra, a Magyar Marketing Szövetség konferenciájára! Várjuk a szakmánk e reprezentatív műhelyébe, a válogatott stáb tagjai sorába!
Bővebb információt itt talál!
Kapcsolódó cikkek
- Sikeresek a közösségi oldalakon elhelyezett hirdetések
- Adverticum AdServer: The show must go on
- Frissítések az Adobe médiaoptimalizációs technológiájához
- 23 magyar fejlesztőcsapat állíthat ki az októberi Kibertér Konferencián
- Mobil alkalmazással olcsóbb az Internet Hungary
- A változó világban az IKT szektornak is változnia kell
- ITBN konferencia: Milyen lesz a jövő kiberháborúja?
- IT-val a minőség és hatékonyság növeléséért
- A legnagyobb hazai és nemzetközi gazdasági szereplők előtt mutatkozhatnak be a legjobbak
- IVSZ MENTA konferencia: Kitekintés a változó világunkra
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kezdődik az év végi roham a mérlegképes könyvelők számára
A Kulcs-Soft által működtetett Kulcs-Akadémia három éve biztosítja a kreditpontos képzés lehetőségét, a digitalizáció jegyében online és személyes formában is.
A világ öt legjobb márkája között a Samsung
A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó vállalat évente közzéteszi a legjobb nemzetközi márkákat tartalmazó Best Global Brands listáját. Az idei listából kiderült, a vállalat márkaértéke elérte a 100,8 milliárd dollárt, amely 10%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
Közösen telepít e-kamion töltőállomásokat a Siemens és az OMV
Az e-buszok és e-haszongépjárművek száma évek óta dinamikusan nő, a személyautó-állomány mellett a fuvarozásban, illetve az áruszállításban is egyre inkább teret nyer az elektrifikáció. A busz- és logisztikai flották üzemeltetői ezért egyre inkább keresik megfelelő töltési megoldásokat.
A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit szervezetek számára a Magyar Telekom és a Hello Nonprofit. A felhívásban olyan szervezetek jelentkezését várták, melyek az e-hulladék és a digitális környezetszennyezés csökkentésére; a városi éghajlati alkalmazkodásra; vagy a hazai ökoszisztémák ellenállóképességének támogatására fókuszálnak. A zsűri 21 pályázatból választotta ki a győztes Jane Goodall Intézet „Passzold vissza, Tesó!” programját, amely 16 millió forint támogatásban részesül.