DE!
Idén hatodik alkalommal rendezi meg az NJSZT a Digitális Esélyegyenlőség (DE) konferenciát november 15-én a megszokott helyszínen, a Danubius Gellért Hotelben. A konferencia az „Információs társadalom: Áttörés, vagy … ?!” címmel áttekintést ad az információs társadalom építésében megtett útról és felvázolja a még megválaszolandó kérdéseket.
A konferencia keretében kerülnek átadásra az NJSZT 2012. évi díjai, valamint az NJSZT, IVSZ és Infótér Egyesület által közösen alapított „Kovács Attila díj – Az év informatikai újságírója” elismerés.
Tervezett program:
10.00-10.15 |
Megnyitó |
10.15-10.45 |
Bőgel György – Áttörünk – de hova? |
10.45-11.15 |
Sugár Mihály – Hol végződik az esélyegyenlőség és hol kezdődik a szakadék? |
11.15-11.30 |
Kávé szünet |
11.30-12.00 |
G.NAGY, Balázs – Az információs társadalom kulcseleme az ember – Human Age |
12.00-12.30 |
Z. Karvalics László - Káromkodjunk és fütyörésszünk, avagy hogyan távolodunk az információs társadalom fősodrától |
12.30-13-15 |
NJSZT 2012. évi díjainak átadása, Kovács Attila díj átadása |
13.15-14.30 |
Ebéd |
14.30-15.00 |
Pintér Róbert - Negyedik rész: Új remény – A telefon visszatér |
15.00-15.30 |
Gulyás István - m-Learning, vagy változatlan oktatás?! |
15.30-16.00 |
Kis Ervin Egon – Aranyásók homokozó lapáttal |
16.00-16.30 |
Magyar Gábor - A hárpia megzabolázása? |
A konferencián a részvétel ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött. On-line jelentkezés: http://njszt.hu/jelentkezes-a-6-de-konferenciara. A hagyományoknak megfelelően az előadásokat élőben közvetítik az interneten.
Kapcsolódó cikkek
- Internet Hungary - Szalai Annamária: egyenlő hozzáférést kell biztosítani az információhoz
- Internet Hungary – A miniatürizálásé a jövő
- Internet Hungary - A matematikaoktatás az informatika korában felemelheti az országot
- 22. Országos Marketing Konferencia
- 23 magyar fejlesztőcsapat állíthat ki az októberi Kibertér Konferencián
- Mobil alkalmazással olcsóbb az Internet Hungary
- A változó világban az IKT szektornak is változnia kell
- A világ egyik legjobb számítástechnika-történeti kiállítása nyílik Szegeden
- ITBN konferencia: Milyen lesz a jövő kiberháborúja?
- IT-val a minőség és hatékonyság növeléséért
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Veszélyes hirdetések rejtőzhetnek a keresési eredményekben: hogyan ismerjük fel ezeket?
Annak ellenére, hogy egyre többen használnak hirdetésblokkolókat és kifinomult biztonsági szoftvereket, a hirdetéseken keresztül terjedő rosszindulatú szoftverek még mindig nagy problémát jelentenek az ESET kiberbiztonsági szakértői szerint – különösen, ha azok legitim webhelyek hirdetéseiként jelennek meg. Árulkodó adat, hogy 2023-ban a Google több mint 1 milliárd hirdetést blokkolt vagy távolított el, amelyek között számos rosszindulatú programokat népszerűsítő reklám is volt.
Magyarországra is megérkezett a világ első kereskedelmi forgalomban kapható humanoid robotja
Az Unitree Robotics hivatalos közép-európai márkaképviseleténél januártól a magyar piacon is elérhető az Unitree G1 AI támogatású emberszabású robot. A tavasszal bejelentett eszköz fontos fordulópontot jelenthet a humanoid robotok tömeges elterjedésének előmozdításában, mivel most először kapható tömeggyártásban előállított, bárki számára megvásárolható, valós méretű humanoid.
Rekordárbevételt ért el az LG 2024-ben
Közzétette 2024-es pénzügyi eredményeit az LG Electronics (LG): a dél-koreai vállalat a története legnagyobbjának számító 87,73 ezer milliárd von (62,89 milliárd dollár) konszolidált bevétel mellett 3,42 ezer milliárd von (2,45 milliárd dollár) üzemi nyereséget ért el.
9 év után új elnök az IAB Hungary élén
Új elnököt és elnökséget választott a 2025-2027-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.
A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak, és csak 1,8%-uk nyitott külső hirdetők felé is. Ez az arány – különösen a nemzetközi trendek tükrében – nagyon alacsony, ami a szektorban rejlő jelentős növekedési potenciált jelzi. A PwC Magyarország az IAB Hungary szakmai közreműködésével csaknem 800 webáruház körében végzett kutatást a retail média jelenlegi helyzetéről.