Elindult az IAB Hirdetői Klubja

forrás: Prím Online, 2012. december 3. 08:50

Az IAB Hungary keretein belül létrehozott Hirdetői Klubot a digitális piac iránt elkötelezett hirdetők szervezik hirdetőknek. A Klub célja, hogy olyan hiányt pótló fórumot biztosítson a vállalatok számára, ahol a digitális marketing piacot érintő konkrét javaslatok és tettek születhetnek, mely előre lendíti az iparág és ezzel együtt a vállalatok online kommunikációjának a fejlődését.

Az IAB Hirdetői Klub Juhász Péter Tibor (Procter & Gamble, jelenleg gyes-en) és Tóth Gergely (Heineken) vezetésével és aktív közreműködésével született meg, az IAB Hungary keretein belül. A két online területen is elismert szakember olyan multinacionális vállalatot képviselnek, akik nem csak nemzetközi, de magyarországi szinten is példamutató és hatékony online kommunikációt folytatnak.

„Annak érdekében, hogy a Hirdetői Klubban eredményes munkát végezhessünk kidolgozunk egy közös prioritásokon alapuló cselekvési tervet, amely tartalmazza a tagok számára azokat a területeket, ahol fejlődést szeretnénk elérni. Ilyen például az átlátható és korszerű médiatervezés és vásárlás (bele értve a Reach/Freq, RTB, lead alapú értékesítést, stb.) a mérés (online közönségmérés, webanalitika, stb), edukáció - elsősorban ügyfél oldalon - és az online hirdetések hatékonyabb kihasználása (pl. sztenderd méretek).”- mondta el Tóth Gergely.

„Fontosnak tartjuk továbbá, hogy a negyedévenkénti találkozók alkalmával közös érdekérvényesítés, együttes összefogás, tudáscsere és kapcsolatépítés alakuljon ki a résztvevők között, valamint egy kötetlen beszélgetés keretében szót ejtsünk a digitális marketing piac aktualitásairól.” - tette hozzá Juhász Péter Tibor.

Az IAB Hirdetői Klub nyitott minden hirdetői oldalon dolgozó marketinges, kommunikációs, médiás szakember részére, a részvétel nem kötött az IAB tagsághoz. Minden olyan hirdető csatlakozhat a Klubhoz, aki érdeklődik a digitális megoldások iránt és fontosnak tartja e marketing eszközök folyamatos fejlődését és fejlesztését. A csatlakozás és a részvétel ingyenes, de csak hirdetők vehetnek részt klubesteken.

Az első hivatalos eseményen a Boehringer Ingelheim, Heineken, McDonald’s, P&G, Samsung, UPC és a Vodafone képviselői vettek részt, a szakmai előadásokat Juhász Péter Tibor és Szabó Béla (Vodafone) tartotta és megállapodtak a Klub céljairól, működtetéséről.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kié a felelősség, ha rosszul dönt vagy diszkriminál az AI?

Tavaly év végére a globális AI-beruházások elérték a nagyságrendileg 500 milliárd dolláros álomhatárt, de ez még csak a kezdet, hiszen a mesterséges intelligencia jó úton halad afelé, hogy minden szektorban alaptechnológiává váljon. Ahogy azonban egyre több területre férkőzik be a mindennapokban, úgy merülnek fel a jogi-etikai kételyek is, így például az AI "fekete doboz" problémája, a diszkrimináció vagy éppen a felelősség kérdése. 

2025. január 24. 10:16

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Rekordárbevételt ért el az LG 2024-ben

2025. január 23. 19:26

9 év után új elnök az IAB Hungary élén

2025. január 16. 18:01

A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot

2025. január 14. 18:15

A Continental új technológiája látványos módon jelenít meg tartalmakat a járművek oldalablakain

2025. január 9. 12:54