Több támogatás jut idén a hazai mikro-és KKV szektor informatikai fejlesztéseire

A pályázat lehetővé teszi a hazai mikro-, kis- és középvállalkozások számára hogy fejlesszék, bővítsék technológiai hátterüket, mely a kor elvárásai szerint elengedhetetlen feltétele a piacon maradásnak, illetve a versenyképesség, munkahelyteremtő- és megtartó képesség erősítésének. Mára a magyar gazdaság életében mindig is meghatározó szerepet betöltő mikro-, és KKV szektor szereplői is felismerték, hogy hatékony működésük kulcsa a támogató informatika (vállalatirányítás, ügyfélkapcsolat-menedzsment, értékesítés-támogatás, e-számlázás stb.). Az integrált informatikai rendszerek megvásárlása azonban komoly, többmilliós beruházási terhet is róhat rájuk.
Az NFÜ kiemelten fontosnak tartja, hogy a gazdaság motorjaiként is számon tartott kis- és középvállalkozások ne maradjanak le nagyobb társaikhoz képest. Ezért jött létre a GOP-2011-2.2.1 pályázat is (Dokumentumtár: http://www.nfu.hu//doc/2906), amelynek keretében akár 10 millió forintos támogatás is elérhető az információs és kommunikációs technológiai fejlesztésekre. A nagy érdeklődésre való tekintettel a szervezet fél milliárd forinttal, 4,5 milliárd forintra emelte és 2013. február 28-áig meg is hosszabbította a pályázatok beadásának határidejét.
Kapcsolódó cikkek
- Meghirdették a 2012. évi Magyar Innovációs Nagydíj pályázatot
- Színes nyomtatás KKV-knak a Xerox új A3-as nyomtatójával
- Hatmillióval támogatja a Médiatanács az online filmek gyártását
- Új Xerox irodai berendezések KKV-knak
- Beleszövitech? Nyertech!: Kreatív pályázatot hirdet a Microsoft
- Tehetségkutató verseny indul ifjú feltalálók és kutatók számára
- A nehézségek ellenére bíznak a növekedésben a kkv-k
- Az EU 12,4 milliárddal támogatja a nyelvi és informatikai készségfejlesztést
- Az Év Honlapja - hosszabbítás
- Meghosszabbították "Az Év Honlapja" pályázatot
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Idén is keresik az év legjobb tech tartalmait
Fenntarthatóbb, újratölthető dezodorok, VR-szemüvegekkel végzett terápia és minimálisan invazív robotsebészet – csak néhány példa arra, hogyan alakíthatja jobbra világunkat a technológia. Az előző év Siemens Media Award díjazottjai ezekről a témákról készítettek riportokat. Most újra megnyílt a lehetőség a nevezésre a hazai és nemzetközi sajtódíjra, amelyre 2025-ben is azok az újságírók és tartalomkészítők jelentkezhetnek, akik kiemelkedő munkát végeztek a technológiai témákban.
IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit
Az online videós reklámokat díjazó versenyt az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja azzal a céllal hirdette meg, hogy felhívja a figyelmet az online videós tartalmakban a márkák üzeneteit kreatívan megfogalmazó csapatok munkájának jelentőségére. A szakmai zsűri a 2024-es év legjobbjainak ítélt alkotásokért február 6-án az Irányi Palota báltermében adta át a díjakat.
Magyar diákok kezében a jövő kulcsa: új lendülettel indul a Megoldások a holnapért 5. évada
Ötödik alkalommal indul a Samsung és az EdisonKids közös, kreatív problémamegoldó kezdeményezése, a Megoldások a holnapért, amelyben szezonról szezonra jövőépítő diákcsapatok adnak izgalmas válaszokat a holnapunk alapkérdéseire. A toborzás elkezdődött, a megújult program pedig az eddigieknél is több hasznos és izgalmas lehetőséget biztosít pályázóinak, a 7–12. osztályos diákoknak és tanáraiknak, hogy forradalmi ötleteikkel jobbá tehessék a világot. A verseny nyertesei értékes Samsung eszközökkel gazdagodhatnak, összesen 6 millió forint értékben.
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.