Az Enterprise Group a hazai IT piac vezető vállalatai között
Az Enterprise Group, az innovatív informatikai és infokommunikációs megoldások egyik vezető szállítója 2012-ben 32 százalékkal 2,6 milliárd forintra növelte nettó árbevételét, és az elmúlt év jelentős informatikai projektjeinek és tendereinek köszönhetően meghatározó szereplővé nőtte ki magát a hazai informatikai piacon. A magyar vállalat sikerének hátterében a folyamatos innováció és kutatás-fejlesztés, az üzletágak egymásra épülő kompetenciája valamint az alkalmazás-vezérelt üzleti modell áll. Az Enterprise Group az idei évben további 20 százalékos növekedést, 2015-re pedig már 5 milliárd forintos árbevétel elérését tervezi.
A 2012-ben az Enterprise Group komplex infokommunikációs szolgáltatásokat - zászlóshajóként Unified Communications & Collaborations (UCC) megoldásokat - nyújtó ICT üzletága húzóerőt jelentett a növekedésben, ahogy az idei évben már SAP Gold Partnerként működő Consulting üzletág is. A Software üzletág 2012-ben mutatta be saját integrált medikai szoftverfejlesztését, az Enterprise Multi Medikai Alkalmazást (EMMA), amit már a Kelen Kórházban, Paks Város Rendelőintézetében és egyéb intézményekben is bevezettek. A tavaly elindult PLM (Product Lifecycle Management) üzletág pedig mára a hazai mérnök informatikai megoldások piacvezető szereplőjévé vált: 2013 első pénzügyi negyedévében a CEE régióban legmagasabb értékben értékesítette a Siemens Solid Edge szoftver licenceket.
Kapcsolódó cikkek
- Példa nélküli visszalépés az Egységes segélyhívó rendszer (112) tenderén
- Bevásárolt a Laurel: Webshoppal integrált kassza
- Bővülő ügyfélkör és növekvő árbevétel a Telenornál
- Új kereskedelmi fejlesztési vezető a MasterCardnál
- Vezetőváltás a rEVOLUTION Software-nél
- Michael Dell és a Silver Lake felvásárolja a Dell-t
- Sikeres évet zárt a Gateprotect
- 10 tényező, ami meghatározza a vállalati kommunikáció fejlődését 2013-ban
- A UPC 400 új munkavállalót vett állományba az idén
- A Dell új partnereszközzel ünnepli PartnerDirect EMEA ötödik évfordulóját
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A világ öt legjobb márkája között a Samsung
A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó vállalat évente közzéteszi a legjobb nemzetközi márkákat tartalmazó Best Global Brands listáját. Az idei listából kiderült, a vállalat márkaértéke elérte a 100,8 milliárd dollárt, amely 10%-os növekedést jelent az előző évhez képest.