Növelte eladásait és tovább erősíti márkanevét a Huawei
A kínai Huawei távközlési konszern tavaly az előző évhez képest 10 százalékkal több, 7,5 milliárd dollár értékesítési árbevételt ért el, 2012-ben 52 millió mobiltelefont, ezen belül 32 millió okostelefont gyártott, ami 60 százalékos növekedés az előző évhez képest - közölte a cég az MTI-vel a barcelonai Mobile World Congress (MWC) nemzetközi mobiltechnológiai seregszemlén elmondottak alapján, hétfőn.
Az új stratégia hívószava a "Nincs lehetetlen", amely kijelöli a Huawei számára az irányt ahhoz, hogy az elkövetkező években a vezető okostelefon-márkák egyike legyen.
Kapcsolódó cikkek
- A világ leggyorsabb 4G LTE okostelefonja a Huawei-től
- Az informatikában erősítene Budapesten a Morgan Stanley
- Egymilliárd dolláros szerződést kötött az Ericsson Indiában
- FreeSoft: 136,2 millió forint nettó nyereség
- Az Enterprise Group a hazai IT piac vezető vállalatai között
- Bevásárolt a Laurel: Webshoppal integrált kassza
- Bővülő ügyfélkör és növekvő árbevétel a Telenornál
- Új kereskedelmi fejlesztési vezető a MasterCardnál
- Vezetőváltás a rEVOLUTION Software-nél
- A Huawei üdvözli az EU kiberbiztonsági irányelveit
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A PwC megvette a GKID-t
A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research & Consulting Kft-ben. Ezzel a PwC tanácsadási üzletága digitális kereskedelmi, csomaglogisztikai, médiapiaci valamint adatszolgáltatási és piackutatási kompetenciával is bővül.