DELFIN Díjra pályázhatnak a felelősen működő magyar vállalatok
A Magyar Telekom idén is díjazza a fenntarthatóság terén kiemelkedő szerepet vállalókat. Az idei évtől azonban a díjra nemcsak a Telekom saját beszállítói, hanem bármely Magyarországon működő vállalkozás pályázhat. A DELFIN Díjat (Díj egy ELkötelezett, Fenntartható, Innovatív Nemzedékért) olyan cégeknek ítéli oda a Telekom, akiknek a működési szemléletük – egy a fenntarthatóság irányába mutató, megvalósított projekt vagy program által – példaértékű.
Ez a szakmai múlt és az elkötelezettség szülte meg 2008-ban a DELFIN Díjat, amely a korábbi években a Telekom saját beszállítóinak felelős működését volt hivatott nemcsak elismerni, hanem ösztönözni is.
A kezdeményezés sikerének tekinthető, hogy pályázók köre az elmúlt években egyre bővült, a beszállítók köréből eddig összesen 21 díjazott került ki, olyan projektek, fejlesztések megvalósításáért, amellyel példamutató lépést tettek a szemléletváltás, ezzel a fenntarthatósági szempontból hatékony működés irányába.
2013-ban a vállalat a pályázati lehetőséget széles körben - tehát nemcsak a saját beszállítói, hanem - bármely magyarországi vállalkozás számára meghirdeti.
A pályázat keretében négy kategóriában, 2012-ben már megvalósult projektekkel vagy működő programokkal indulhatnak a vállalatok: innováció a fenntarthatóságért, esélyegyenlőség, klímavédelemmel kapcsolatos beruházás, fejlesztés valamint fenntarthatósági tudatformálás, oktatás.
A pályázat benyújtásának hastárideje: 2013. május 10., 12 óra.
A pályázatokat elbíráló szakmai bizottság tagjai között van Dr. Pataki György a Budapesti Corvinus Egyetem docense, Simon Ernő újságíró, Bodó Péter a Tudatos Vásárlók Egyesületének képviseletében és Szomolányi Katalin, a Magyar Telekom fenntarthatósági központjának vezetője.
DELFIN Díj egy elkötelezett, fenntartható, innovatív nemzedékért.
http://www.telekom.hu/fenntarthatosag/palyazatok/delfin_dij_2013
Kapcsolódó cikkek
- A Telekom Csoport nemzetközi innovációs versenyt hirdet
- Környezeti és pénzügyi előnyökkel is jár a "zöldebb" nyomtatás
- Bővíti a Telekom az iPad minit értékesítő üzletei körét
- MT: Felhő alapú mobil alkalmazás készítő KKV-knak
- Rózsa Iván lesz a Magyar Telekom kommunikációs igazgatója
- 490 kilotonna CO2-t bocsátott ki az SAP tavaly
- Az iPhone 5, a retina kijelzős iPad és az iPad mini már használható a T-Mobile LTE hálózatán
- Zöld Informatika a BGF képzésein
- Negyedik generációs iPad a Magyar Telekomnál!
- BeeSmarter – 24 órás Mobil Programozó Csapatverseny
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bécs hivatalosan is pályázik az EU MI-gigagyárára
Bécs hivatalosan benyújtotta pályázatát, hogy otthont adjon az Európai Unió által tervezett öt mesterséges intelligencia (MI) központ egyikének. A cél, hogy a város a kontinens egyik vezető MI-csomópontjává váljon, az adatvédelem, a fenntarthatóság és a digitális humanizmus elveit követve.
Innováció, amely hajtja a magyar gépipart – A Magyar Ipari Célgép Nagydíj eredményei
A Magyar Ipari Célgép Nagydíj ismét bebizonyította: a magyar mérnöki tudás nemcsak lépést tart a nemzetközi trendekkel, hanem képes azokat formálni is. Az idei versenyre 116 pályamunka érkezett, amelyek közül a legkiválóbbakat nyolc kategóriában díjazták. A zsűri további három különdíjat is kiosztott. Az ünnepélyes díjátadóra a Millennium Házában megrendezett Gépész Szalon keretében, több mint 350 iparági szakember részvételével került sor.
Rekordszámú fiatalt ért el az ELTE díjazott programja
Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Informatikai Kara elnyerte a hazai kommunikációs szakma egyik legnagyobb presztízsű díját: a PREXA – PR Excellence Hungary Award arany fokozatú elismerését, valamint a zsűri különdíját a társadalmi kommunikáció kategóriában. A kitüntetést a STEMStation@ELTE STEMPont komplex pályaorientációs és tehetséggondozó programért ítélték oda.
EnterPRIZE 2025: Még van idő jelentkezni!
A Generali Csoport immár ötödik alkalommal indította el nemzetközi EnterPRIZE programját, melynek célja a kis- és középvállalkozások fenntarthatósági törekvéseinek támogatása. A magyarországi pályázatra idén is várják a jelentkezőket, a beadási határidőt meghosszabbították: 2025. június 30-ig lehet pályázni.
Felelős reklám, tisztább környezet – Indul a Green Pledge 2025
A Green Pledge ismét várja a pályázatokat! A kezdeményezés immár harmadik éve díjazza azokat a kommunikációs gyakorlatokat, amelyek kiemelten figyelmet fordítanak a környezetvédelemre és fenntarthatóságra a marketingkommunikáció megtervezése és megvalósítása során.