Blogot és országot cserélnek egy nemzetközi blogverseny győztesei
Tíz napra blogot és országot cserélnek a Big Blog Exchange - A nagy blogcsere elnevezésű nemzetközi blogverseny legjobbjai.
A verseny célja egy egyedülálló globális blogoszféra, közösség létrehozása, amelynek tagjai a valós életben is tartják a kapcsolatot. A kezdeményezés már száz országból több mint ezer blogger figyelmét felkeltette. "A győztes bloggerek esélyt kapnak arra, hogy helyet cseréljenek egy másik győztessel. Ezután tíz napot töltenek el a másik országában, ahol tanulhatnak az ott élőkről, a helyi kultúráról, ételekről és környezetről, mi pedig átélhetjük velük az élményeiket a blogjukon keresztül" - idézte a közlemény Mikael Hanssont, a Hostelling International vezérigazgatóját. A győztes bloggereknek, akiknek nevét április 29-én jelenti be a nemzetközi szervezet egy élő online sorshúzás keretében, külföldi tartózkodásuk idejére a Hostelling International zsebpénzt juttat, ezen kívül fedezi az utazási- és szállásköltségeket is.
Kapcsolódó cikkek
- Akkor most mi van jogilag a kommentekkel?
- Több ezren cenzúrázzák a "kínai Twittert"
- ConnectMedia: új üzleti digitális médiaszolgáltatás
- Az ELTE csapata nyerte a BeeSmarter 24 órás Mobil Programozó Csapatversenyt
- Befektetők előtt bizonyíthatnak a Start-up verseny döntősei
- Felfedi a plagizálást a Copyfinder
- Félnek a mikroblogok erejétől a kínai hivatalnokok
- Futballozó és táncoló robotok versenyeznek áprilisban Nyíregyházán
- Népszerű a Sony ingyenes tartalomszolgáltatása
- WorldSkills 2013: az Európa-bajnok csapat tagja kvalifikálta magát a szakmák olimpiájára
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Árvízkezelés: közös válságtérképet használ Csehországban a lakosság és a katasztrófavédelem
Csehországban ezekben a napokban nagyon hasonló az árvízhelyzet, mint hazánkban: van, ahol már intenzíven védekezni kell, máshol még csak készülnek a közelgő árhullámra. A helyzetre reagálva a Munipolis, a cseh önkormányzatok és lakosság közötti kommunikáció vezető, Magyarországon is jelen lévő platformja bevezetett egy új, katasztrófatérkép nevű funkciót. Ezt a lakosok és az önkormányzatok mellett a válságkezelő csapatok és a különböző vonuló szolgálatok (mentők, tűzoltók, rendőrség, katasztrófavédelem, önkéntesek, de akár a hadsereg) is folyamatosan látják és nyomon tudják követni. Az alkalmazást Magyarországon is több, az árvíz által veszélyeztetett település használja, így hazánkban is gyorsíthatja a lakosság és az önkormányzatok közötti információcserét a következő napokban.
Véglegessé vált a Kulcs-Soft cégformaváltása
A rendkívüli közgyűlés határozata értelmében néhány hónapon belül zártkörű részvénytársaságként folytatja működését a Kulcs-Soft.
Hatalmas a kereslet a HONOR befelé hajlítható telefonjára
Kiválóan teljesített első napjaiban a már Európa több országában is kapható HONOR Magic V3. A Magyarországra október 1-jén érkező eszköz megjelenése első napján 56%-kal több eladást produkált, mint elődje, a HONOR Magic V2. A készletek kifejezetten korlátozottá váltak, de újabb, nagyobb szállítmány várható a napokban.
Az ARUBA Hackathon visszatért – 24 órás verseny a legjobb fejlesztők számára
A vezető európai felhőszolgáltató ArubaCloud a ComputerTrendsszel együttműködésben a Magyarországi Vezető Informatikusok Szövetsége (VISZ) szakmai támogatásával programozói hackathont rendezett idén szeptember 14-15-én, hogy ezzel is hozzájáruljon a magyarországi IT-tehetségek felfedezéséhez.
Megvannak a Marketer of The Year hazai jelöltjei
A legnagyobb hatású, legeredményesebb marketingesek elismerése céljából új díjat alapított a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A szakmai zsűri ajánlása alapján, az idén először szervezett díj jelöltjei: Balogh Barbara (Velux), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Beke Zsuzsa (Richter), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), valamint Pantl Péter (MOL Group). A “Marketer of The Year” exkluzív díjat szeptember 19-én a Marketing Summiton adják majd át. Az elismerés valódi különlegessége az, hogy annak első helyezettje képviseli Magyarországot a European Marketing Confederation által szervezett, 2025-ös “European Marketer of The Year Award”-on.