A Telenor közzétette adomány- és segélyvonalakat népszerűsítő weboldalát
Újabb lépést tett a Telenor a civilszervezetek támogatása érdekében. A szolgáltató „Egy telefon a társadalom szolgálatában” címmel a fontosabb adomány- és segélyvonalak elérhetőségeit listázó gyűjtőoldalt hozott létre.
A mobilkommunikációban rejlő társadalmi előnyök között kiemelt helyen szerepel a gyors és hatékony segítségnyújtás. Az adományvonalaknak köszönhetően a társadalom rászoruló tagjait segítő szervezetek a működésükhöz szükséges támogatáshoz juthatnak, a segélyvonalak pedig a bajba jutott emberek számára nyújtanak szakszerű tanácsadást. A Telenor most egységesen, honlapján gyűjtötte össze azokat az elérhetőségeket, amelyeken keresztül a segítség biztosan oda érkezik, ahol a legnagyobb szükség van rá.
Az oldalon szerepel az öt országos segélyszervezet – a Magyar Vöröskereszt, az Ökumenikus Szeretetszolgálat, a Máltai Szeretetszolgálat, a Baptista Szeretetszolgálat valamint a Katolikus Karitász –, amelyek önálló 4 számjegyű adományvonallal rendelkeznek, szervezettől függően, hívásonként 250-500 forinttal támogatható munkájuk, küldetésük. Ugyanitt a WWF Magyarország, az UNICEF Magyar Bizottság és a „Minden gyerek lakjon jól!” Alapítvány rövidszámos adományvonala is megtalálható. A Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) koordinációja alatt, a telekommunikációs szolgáltatók összefogásával megalakult Adhat Vonal egy közös telefonszámon, egyedi kódokkal teszi elérhetővé jelenleg 64 civilszervezet támogatását. Az 13600-as szám tárcsázását követően az adományozók a kiválasztott civilszervezet kétszámjegyű kódjának beütésével küldhetik el 250 forint értékű támogatásukat.
A szolgáltató emellett a kiemelkedő társadalmi hasznossággal bíró Kék Vonal Gyermekkrízis Alapítvány speciális, 0-24-ig díjmentesen elérhető telefonszámait is feltüntette a weboldalon. Az alapítvány célja a fiatalok lelki problémáinak kezelése, valamint az elveszett, elcsatangolt gyerekek elérése és hazajuttatása. Előbbit a Lelkisegély-vonalon, utóbbit az Eltűnt Gyerekek Vonalán keresztül valósítja meg. A szervezet tehát önálló társadalmi projektet üzemeltet, de civilszervezetként támogathatásokat is fogad.
A weboldal figyelmet fordít továbbá a hívás és SMS alapú szolgáltatásokon túl az okostelefon applikációkra, amelyekkel szintén civilszervezetet vagy társadalmi csoportokat támogathatnak az adakozni vágyó mobilhasználók. Az ADDODA, a Telenor saját fejlesztésű mobilalkalmazása a tárgyi adományozást, az 1% adófelajánlást és a véradást könnyíti meg. A weboldalon keresztül is letölthető Android applikáció a felhasználó helyzete alapján mutatja meg a közeli adományátvevő helyszíneket, valamint segítségével az útvonal is egyszerűen megtervezhető. Az alkalmazás továbbá naprakész információval szolgál az aktuális véradó helyszínekről és bemutatja azokat a civil szervezeteket, amelyek az adó egy százalékának felajánlásával támogathatók.
A Telenor által készített összefoglaló oldal a http://www.telenor.hu/egy-telefon-a-tarsadalom-szolgalataban címen érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Telenor gyorsszerviz és Samsung-sarok az Árkád2-ben
- Megérkezett a Telenorhoz a Nokia Lumia 620
- Alkalmazásvásárlás mobilegyenlegre, elsőként a Telenornál
- Firefox-mobil a Telenornál
- Telenor: az eladott telefonok kétharmada már okostelefon
- Pénzbeli adományozás a Telenor ADDODA okostelefon alkalmazással
- Óriási akciókkal indítja a telet a Telenor
- Már kapható a HTC legújabb Windows Phone-ja a Telenornál
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
- A mobilszolgáltatók várják az egyeztetést az NMHH-val
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.
Országos mozivetítéssel zárult a Hunyadi sorozat
Húsvét hétvégéjén érkezik a Hunyadi sorozat grandiózus fináléja a TV2 műsorára. A legelhivatottabb rajongók azonban már korábban, április 16-án, szerdán, 19 Cinema City moziban, exkluzív vetítésen élhették át a sorozat záróepizódját, amely látványos csatajeleneteivel kápráztatta el a közönséget.
Kihirdették a Sony World Photography Awards 2025 nyerteseit
A Sony World Photography Awards bejelentette a 18. alkalommal megrendezett verseny győzteseit a londoni díjátadó gálán, ahol a szakma legnagyobbjai ünnepelték az idei nyerteseket és kiemelkedő munkáikat.
Mi jön a fal után? – Automotive Summit 2025
Ezzel a provokatív kérdéssel indul 2025. május 21-én az Automotive Summit a MOL Campuson. A konferencia az autóipar jövőjét helyezi fókuszba, különös tekintettel arra, milyen szerepet tölthet be Magyarország a globális átalakulásban. A szakértők számos nézőpontból vizsgálják meg az iparág kihívásait és lehetőségeit – a mesterséges intelligencia autóértékesítésben betöltött szerepétől kezdve, az új autógyárak gazdasági hatásán át, egészen a CO₂-kibocsátás jövőjéig.