Online sikertörténet a Vaterával
Álomesküvőre licitált egy pár
A neten talált egymásra egy fiatal pár, és az online aukciós portálon, a Vaterán vásárolták meg esküvőjüket. A közel két millió forintos nászt Budapesten tartják, és az összeg is jó helyre, egy beteg kisfiúhoz kerül.
Egy jótékonysági árverésre bukkant a neten Adrienn és Péter, akik az interneten keresztül ismerték meg egymást, és ezt a módot választották az esküvőjük megszervezéséhez is: a neten ugyanis egy komplett esküvőre bukkantak, méghozzá a Vatera piacterén. A menyegzőre licitálni lehetett két hétig: több mint 16 ezren érdeklődtek a prémiumkategóriás esküvő iránt.
„Profi „vaterások” vagyunk, így amikor megláttuk a felhívást, őrült licitálásba kezdtünk. Folyamatosan figyeltük, ki mennyit ajánl az álomesküvőért, és a határidő közeledtével újra és újra hozzátettünk egy picit. Meg is lett az eredménye: miénk az álomesküvő!” – újságolta a boldog menyasszony, aki nagyon örül, hogy az általuk kifizetett 1 930 000 forinttal a Vatera egy beteg kisfiú, Kovács Benedek külföldi gyógykezelését támogatja.
Bár az esküvő ára és tartalma nem mindennapi, a nász mégis visszafogott lesz. Mindössze száz embert szeretnének meghívni. Táncoktatás, a vacsora, az esküvői fotók és film, a dunai hajókázás, a wellness hétvége, a limuzinos szállítás is lesz.
De hogyan is zajlott a netes ismerkedés? Adrienn büszkén mesélt a kezdetekről: „Soha nem hittem a netes társkeresésében, de 36 évesen, a barátaim unszolására felregisztráltam egy ismerkedős oldalra, ahol egy hét alatt Péterbe botlottam. Találkoztunk, és szinte azonnal eldőlt, hogy egymás mellett van a helyünk.”
És hogy mikor kérte meg Péter menyasszonya kezét, Na ez az egy dolog nem a világhálón történt, hanem egy Quimby koncerten. „Természetesen azonnal igent mondtam! Neki is álltunk a szervezésnek, de közbeszólt a licitálás, és április 16-án megnyertük az álomesküvőt!” – mesélték boldogan. Augusztus 2-án, Budapesten fogadnak örök hűséget egymásnak.
Lunczner Ádám, az online piacteret is üzemeltető Allegroup marketing vezetője így nyilatkozott a nem mindennapi lehetőségről: „Örülünk, hogy egyszerre sikerült egy pár álmát megvalósítani, és remélhetőleg egy kicsi, de nagybeteg gyermeken is segíteni. Profik tucatjai dolgoznak majd azon, hogy Adrienn és Péter lagzija tökéletes legyen, Benedek pedig minden befolyt fillérrel tovább gyógyulhat. Úgy tűnik, a Vaterán már boldogságot is lehet kapni”.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- NetChecker
- Az első weboldal visszakapta eredeti címét
- Összetett infokommunikációs modellt mutatott be az Ace Telecom
- Qustodio 1.111
- Máshogyan, másra használják mobiljukat a hölgyek
- Facebook státusz által fedezte fel a régi feleség az újat
- Hazánk 30 legjobb netes kereskedője – ahogy a közönség látja
- Üzletépítés videotechnológiával
- A magyarok negyede a mellékhelyiségben is okostelefonozik
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Zöld tanúsítvány, tiszta technológia – A Samsung tovább csökkenti ökológiai lábnyomát
A Samsung 2025-ös TV-, monitor- és hangprojektor kínálatából mintegy 80 modell érdemelte ki a TÜV Rheinland Product Carbon Reduction és Product Carbon Footprint tanúsítványait. A német székhelyű, világszerte elismert tanúsítószervezet elismerése a vállalat fenntarthatóság iránti elkötelezettségét igazolja. Ez már az ötödik egymást követő év, hogy a Samsung prémium termékvonalai – köztük a Neo QLED 8K és Neo QLED modellek – megkapták ezt a minősítést, megerősítve a cég folyamatos erőfeszítéseit a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése érdekében.
Zöldebb jövő az irodában: bemutatkoznak a környezetbarát Philips monitorok
A Philips 5000-es sorozatának legújabb tagjai, a 23,8 hüvelykes (60,4 cm) Philips 24B2G5301 és a 27 hüvelykes (68,6 cm) Philips 27B2G5601, a fenntarthatóság és energiahatékonyság jegyében készültek. A két új modell kifejezetten úgy lett tervezve, hogy minimalizálja a környezetre gyakorolt hatást, miközben modern funkciókat kínál a hatékony munkavégzéshez.
A helyi rádiók továbbra is erős szereplői a hazai médiapiacnak
A megyei jogú városok helyi rádiói még mindig meghatározó és versenyképes szereplői a hazai médiapiacnak – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából. A tanulmány nyolc helyi rádiócsatorna eredményeit hasonlította össze három országos könnyűzenei rádióval, és rámutatott: bár a közösségi rádiók általában kevesebb hallgatót érnek el, mint kereskedelmi társaik, a hallgatók hosszabb ideig maradnak a műsoraik mellett.
A Sony új szintre emeli a zoomobjektívek világát
A Sony legújabb újdonsága, az FE 50-150mm F2 GM, a világ első olyan teleobjektívje, amely 150 mm-es gyújtótávolságot és állandó F2 rekeszértéket kínál. Az objektív 50 mm-es normál látószögű kezdőpontjától egészen 150 mm-ig zoomolható, mindezt rendkívül nagy fényerő mellett. A kiváló optikai teljesítmény és a nagy fényerejű rekesznyílás ötvözete a csúcskategóriás fix objektívek képminőségéhez hasonlítható. Ez a sokoldalúság lehetővé teszi, hogy egyetlen objektívvel lefedjük a különféle fotós és videós helyzeteket, témákat.
Csúcson a nézettség: Rekordszezont hozott az új BL-formátum a Sport TV-n
A 2024–25-ös szezonban megújult Bajnokok Ligája kiváló nézettségi adatokat produkált a Sport1 és Sport2 csatornákon. Az új lebonyolításnak köszönhetően több mérkőzés és nagyobb rangadók kerültek képernyőre, amit a nézők is nagyra értékeltek.