A Tchibo elindította online partnerprogramját weboldal tulajdonosoknak
A Tchibo Budapest Kft. a mai napon elindította a weboldal tulajdonosoknak szóló online partnerprogramját. Ennek köszönhetően több ezer, a vállalat célcsoportját megszólító tematikus weboldal tulajdonos számára nyílik lehetőség, hogy saját oldalaik látogatottsága által – a Tchibo hirdetéseinek megjelenítésével, és a webáruház termékeinek értékesítési jutalék (affiliate) alapon való promótálásával – extra bevételhez juthasson.
A Tchibo a magyar piacon egyedülállóan magas jutalékkal honorálja a promóciós táborába csatlakozó, és a webáruházába értékesítéseket generáló webmestereket, illetve a kisebb-nagyobb online portálokat. A partnerek eladásonként akár 1500 forintot is kaphatnak attól függően, hogy az adott hónapban milyen mennyiségű online vásárlást irányítottak a Tchibo webáruházába.
A Partnerprogramhoz való csatlakozás nagyon egyszerű, gyors és díjmentes. Az affiliate.tchibo.hu oldalon történő feliratkozást követő regisztrációs jóváhagyás után a webmester elhelyezi a Tchibo promóciós eszközeit a saját oldalán. Ezt követően egy speciális affiliate mérőrendszer méri az általa a www.tchibo.hu webáruházba irányított kattintások és értékesítések mennyiségét. A webmester a saját promóciós fiókjában élőben is nyomon követheti weboldala teljesítményét, a kapott statisztikák alapján pedig – a jobb teljesítmény elérése érdekében – optimalizálhatja futtatott kampányait.
A Tchibo e-kereskedelmi részlege a dinamikusan növekvő online értékesítés további növekedését reméli a Partnerprogramtól. „A teljesítmény alapú online marketing térnyerése minket is meggyőzött arról, hogy szükséges az Affiliate Partnerprogramunk elindítása, amelytől gyors felfutást és akár több ezer weboldal partner csatlakozásását várjuk. A piacon kiemelkedően magas jutalék rendszerünkkel és az átlagosnál nagyobb százalékban konvertáló webáruházzal biztosítjuk, hogy a velünk való együttműködés nagy mértékben jövedelmező legyen a webmesterek számára. Ráadásul, aki 2013. június 30-ig az elsők között csatlakozik, azt a szokásosnál még magasabb jutalékokkal várjuk” – mondta Németh Norbert, a Tchibo Budapest E-kereskedelem üzletágvezetője.
A Tchibo Partnerprogram fejlesztője és üzemeltetője a Greativity Média online performance ügynökség. Bentabet Ádám, az ügynökség ügyvezető igazgatója korábban a piacvezető kuponos oldal, a Kupon Világ nagy sikerű affiliate programját vezette be a piacra.
További részletek a programról és lehetőség a csatlakozásra: Affiliate.tchibo.hu
Kapcsolódó cikkek
- Az első weboldal visszakapta eredeti címét
- Mi ösztönzi az online követőket?
- Cyotek WebCopy
- Tervezd honlapod „agybarát” módon
- Miért optimalizáljuk mobilra honlapunkat?
- Monitey
- 50GB tárhelyet kapnak azok az Android felhasználók, akik március 23-ig használatba veszik a Boxot
- 50GB ingyenes Box tárhely jár az Xperia tulajoknak
- Az online banki szolgáltatásokból leginkább az átutalást használják
- Körkép az affiliate marketingről (III. rész)
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
21 év hűség, 1300 autó, egy közös jövő – Az UFleet sztorija
A rendszerváltás után alapított hazai cégek most élik aranykorukat – sok vállalkozás életében aktuálissá vált a generációváltás kérdése. Az alapítók lassan átadják a stafétabotot, és keresik azokat az utódokat, akik képesek továbbvinni azt az értékrendet és tudást, amit évtizedek alatt felépítettek. Ez a váltás azonban jóval többről szól, mint egyszerű vezetőcsere: tudatos, hosszú távú folyamat, amelyben kulcsszerepet játszik a bizalom, a mentorálás és a türelem.
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.