Trükkök az online apróhirdetésekhez

forrás: Prím Online, 2013. június 14. 13:23

Vásárolni és eladni a neten egyszerű és gyors. Azonban akadnak olyan trükkök, melyekkel növelhetjük hatékonyságunkat. Dobra Péter, az Apród.hu apróhirdetési üzletág igazgatója elárulta a legjobb praktikákat.

Alkudozás vagy inkább fix ár? Ismert tény, hogy az emberek szeretnek alkudozni. Ezért célszerűbb irányárat meghatároznunk, ráadásul tapasztalat, hogy ha két ugyanolyan termék között lehet választani, a vásárlók az irányáras hirdetés feladóját keresik fel. Az ár meghatározása előtt mindenképpen érdemes körbenézni a piacon, és ha sürgős számunkra az eladás, érdemes kicsit a piaci ár alatt meghatározni az összeget.

 

Hogy képben legyünk! Az egyik leggyakoribb hiba, amit a hirdetők elkövetnek, hogy kevés képet töltenek fel az eladásra szánt termékről. Mindig használjuk ki a keretet, minél több képet töltünk fel, annál nagyobb az esély az eladásra.

 

A jó cím a figyelemfelkeltés első eszköze! Ugyanis a cím az, amin elsőre megakad a hirdetéseket böngésző szeme. Ha felkelti az érdeklődését, elolvassa a hirdetést is, és ha az ár is kecsegtető, nagy eséllyel tárcsázza az eladó elérhetőségét, vagy keresi meg e-mailben.

 

 

Legyünk részletesek! Nyugodtan írjunk le minél több információt a termékről, a tapasztalat ugyanis azt mutatja, hogy a vásárlók értékelik ezt. Ha széles a kínálat, akkor inkább ahhoz az eladóhoz fordulnak bizalommal a vásárlók, aki alaposan bemutatja az eladni kívánt tárgyat. Érdemes kidomborítani azokat az előnyöket, amelyekkel termékünk kitűnik a többi közül. A későbbi kellemetlenségek elkerülése végett pedig tüntessük fel az áru esetleges hibáit is, amelyet egy jó árral gyorsan ellensúlyozhatunk.

 

Adjunk pontos lokális információt! Élni kell a lehetőséggel, ha megye, település, vagy akár kerület szerint lehet hirdetni. Ha a térképen pontosan jelöljük, hol található a termék, az áru fizikai átadását-átvételét és a fizetést is megkönnyítjük. Ne feledjük, az érdeklődők is a magukhoz közelebbi lehetőségekre keresnek rá. A pontos helymegjelölés az ingatlanok esetében kulcsfontosságú.

 

Újítsuk meg hirdetésünket! Az ingyenes hirdetéseket is érdemes időnként megújítani, az Apródon például 7 naponta nyílik erre lehetőség – ekkor újra a lista elejére, a friss kínálatok közé kerülünk, így még többen találkoznak termékünkkel.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A pillanatok művészete – Fotózz úgy, mint még soha

Örömmel mutatjuk be legújabb közösségi média kampányunkat, amely arra hív, hogy gondold újra, mit is jelent megörökíteni az élet legértékesebb, legmúlékonyabb pillanatait. A „Ragadd meg a pillanatot!” kampány a HONOR 400 Lite erejét mutatja meg: egy eszközt, ami segít, hogy semmi fontos ne maradjon ki.

2025. április 29. 20:08

Díjazták a szellemi tulajdon hazai példaképeit

A Szellemi Tulajdon Világnapja alkalmából idén is átadták a rangos Millenniumi Díjakat. Az elismerést olyan intézmények, vállalkozások és szellemi műhelyek kapják, amelyek kiemelkedő munkát végeznek a szellemi tulajdon védelmében, és fontos szerepet játszanak a magyar innováció előmozdításában. A 2025-ös év díjazottjai: a Music Hungary Szövetség, a Dalfutár című műsor, a Hagyományok Háza, a Mezőgazdasági és Ipari Mikroorganizmusok Nemzeti Gyűjteménye (MIMNG), valamint a Nivelco Ipari Elektronika Zrt.

2025. április 29. 18:15

Zöldebb, okosabb, elérhetőbb: A Xiaomi 2024-es ESG jelentése

A Xiaomi Corporation (a továbbiakban „Xiaomi” vagy „Vállalatcsoport”), a világ egyik vezető fogyasztói elektronikai és okoseszközöket gyártó vállalata, bemutatta hetedik éves környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) jelentését. 

2025. április 29. 16:39

Digitális igazság vagy illúzió? – Védekezés a deepfake ellen

Az internetes térben egyre súlyosabb problémát jelent a deepfake technológia térnyerése, amely mesterséges intelligencia segítségével hoz létre megtévesztő képeket, videókat és hanganyagokat. A technológia fejlődésével egyre nehezebb megkülönböztetni a valós és a mesterségesen generált tartalmakat, ami komolyan rontja az online információkba vetett bizalmat. 

2025. április 29. 14:53

Tízből kilenc mozilátogató fontosnak tartja a korhatár-jelöléseket

A mozilátogatók többsége elégedett a filmek hazai korhatár-besorolási rendszerével, és úgy véli, ez hatékony eszköze a gyermekek védelmének – derül ki a Nemzeti Filmiroda és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) közös kutatásából. A felmérésből az is kiderül, hogy a magyarok közel fele nincs tisztában azzal, hogy a korhatár-besorolások csak ajánlások, nem kötelező érvényű előírások.

2025. április 29. 13:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Blokklánc vs. AI: Melyik technológia alakítja át gyorsabban a globális munkaerőpiacot?

2025. április 28. 16:57

Digitális élményforradalom: tegnap ért véget a pekingi InfoComm China 2025

2025. április 19. 14:31

A Microsoft mesterséges intelligenciával gyorsítja a szoftver-frissítéseket

2025. április 16. 17:51

Adatvédelmi nap a GDE-n: Fókuszban a kiberbiztonság és a tudatosság

2025. április 15. 14:43