Ipsos: Megérik a pénzüket az online kampányok
Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint a hálóhasználók 62%-a figyelemmel kíséri a netes márkakampányokat. A magyar webhasználóknak 34%-a kíváncsi ezekre.
A felugró ablakoknak kisebb (25%) a „felhajtó ereje”. De még így is minden negyedik ember figyelme felkelthető, ami nem elhanyagolható arány, tudva, hogy sokan letiltották a pop-upokat, mert kéretlen betolakodásnak érzik a random megjelenésüket. A magyar reklámkedvelő netezők 18%-a kíváncsi a felugró ablakok üzeneteire.
Mindenesetre, kedves hirdetők, figyelmet kell fordítani arra a nem szem elől tévesztendő tényre, hogy az online kampányoknak egyre nagyobb a szerepe a felhasználók megszólításában.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámadó – a szakmai szövetségek egyeztetést javasolnak
- A digitális reklámpiac 14%-kal nőtt 2012-ben
- Kézben hordott hirdetések – XIII. Mfor Marketing Konferencia
- Fizetni a hirdetésmentes online tartalomért?
- Sör vagy tej folyjon a tévéből?
- Sikeresek a közösségi oldalakon elhelyezett hirdetések
- Frissítések az Adobe médiaoptimalizációs technológiájához
- Leheletnyi csökkenést mutat a második negyedéves NORI
- Szereted, ha mindent tudnak rólad? - Útelágazás előtt az online reklám
- Őket gazdagítja a rich media: eredményhirdetés a CEMP Sales House és az Adverticum kreatív versenyében
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ezek lesznek a legfontosabb IT trendek 2025-ben
Idén a magyar vállalkozások számára a digitalizáció már nem csupán az innovációról vagy a jövő technológiai trendjeinek követéséről fog szólni. Az élesedő gazdasági versenyben és az infláció nyomására a cégek digitalizációs törekvéseit egyre inkább az üzleti pozíció megőrzése és a működési költségek optimalizálása vezérli majd. A NIS2 kiberbiztonság mellett továbbra is kulcsfontosságú lesz a felhőtechnológia és a mesterséges intelligencia megoldások is fókuszban maradnak.
2025-ben is Top Employer minősítést kapott a Yettel
Sorozatban a második alkalommal szerepel a mobilszolgáltató a legjobb hazai munkáltatók listáján. Idén 20 hazai cég szerezte meg a független nemzetközi intézet, a TOP Employers Institute minősítését.
A viselhető technológia új szintje: a Samsung Galaxy Ring Magyarországon
Megérkezett Magyarországra a Samsung legkompaktabb viselhető okoseszköze, a Galaxy Ring. Az okosgyűrű a különböző egészségügyi mutatók mérése alapján és az eredmények precíz nyomon követésével a mindennapi jóllét megteremtését segítheti. Az eszköz esztétikus kialakításának és fejlett technológiáinak köszönhetően az egyéni felhasználói igényekhez igazodó támogatást és folyamatos egészségmegfigyelést nyújthat akár a nap 24 órájában.
Ismét a világ legfenntarthatóbban működő vállalata lett a Schneider Electric
A Schneider Electric az első helyre került a Corporate Knights által összeállított, a legfenntarthatóbban működő vállalkozásokat bemutató százas toplistán. A vállalat az első olyan cég, amelyik duplázni tudott, hiszen 2021-ben egyszer már megszerezte ezt a pozíciót. A Schneider Electric 14. alkalommal szerepel a listán, hétszer pedig bejutott a legjobb tíz közé is, ami rekordnak számít az elektromos berendezéseket gyártók között.
A Samsung Galaxy S25 széria új korszakot nyit, amelyben az okostelefonok igazi AI partnerré válhatnak
A Samsung bemutatja a Galaxy S25, S25+, valamint S25 Ultra okostelefonjait, amelyek igazi AI partnerként, még természetesebben, az adott kontextus pontos felismerésével új mércét határoznak meg. A multimodális AI támogatás bevezetésével a Galaxy S25 széria az első lépés a vállalat azon elképzelése felé, hogy megváltoztassa, miként lépnek interakcióba a felhasználók telefonjukkal és az őket körülvevő világgal. A Galaxyra tervezett Snapdragon 8 Elite mobilplatform a Galaxy AI kivételes feldolgozó teljesítményről gondoskodik. A telefonok élvonalbeli képalkotási technológiáját és kameravezérlését a következő generációs ProVisual motor fokozza.