A Google Doodle-lel emlékezik a Roswell UFO évfordulóra
Pontosan 66 évvel ezelőtt történt, hogy egy azonosítatlan repülőtárgy lezuhant az új-mexikói Roswell közelében. A Google Doodle segítségével állít emléket az incidensnek, és egy játékra buzdítja a felhasználókat.
Az esemény akkoriban az újságok címoldalára került, hiszen sokan UFO-t véltek látni akkor este az égbolton, bár az Egyesült Államok légiereje meteorológiai léggömbről beszélt. Hogy mi történt valójában, máig senki sem tudja, viszont 1947. július 8-a sokak számára nevezetes dátum marad.
A Google Doodle játéka – a „play” gomb elindítása után – egy űrhajó becsapódásával kezdődik egy Roswellszerű tájon. A cél, hogy az idegen megtalálja a megfelelő puzzle darabokat ahhoz, hogy visszatérjen a csészealjra, és hazarepülhessen.
Az egérrel irányíthatjuk a figura mozgását, és ha szerencsénk van, sikerül teljesítenünk a küldetést.
Forrás: CNET-com
Kapcsolódó cikkek
- Újdonságok a Google tárházában
- Ouya játékkonzol – olcsó és kelendő
- A világ legmagasabb épületéből is körülnézhetünk a Street View-val
- Az ASUS ROG Maximus VI Extreme nyolc új teljesítményrekordot is beállított
- A Google-nak törölnie kell a Street View-fényképezés idején gyűjtött brit személyes adatokat
- Titkos adatgyűjtés - A Google engedélyt kért a titkosszolgálati megkeresések publikálásához
- QR-kód és NFC technológia a VIII. Tiszavirág Fesztiválon
- 10 éves az AdSense
- A Google többet tud rólad, mint az állam
- Jövőre már nem lesz Google Frame
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új szenior sales igazgatóval erősíti USA-beli működését a Bluebird
2025 januárjától John McGinty csatlakozik a BlueBird International vállalathoz az USA szenior sales igazgatójaként. A kinevezés jelentős mérföldkő a Bluebird nemzetközi növekedési stratégiájában, amelyet Réfi Balázs, a vállalat alapítója és korábbi vezérigazgatója vezet.
Új szintre lépett a régiós e-kereskedelem
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalmát több mint 24 százalékkal növelte 2024-ben 2023-hoz képest, míg külföldi piacokkal együtt a növekedés elérte a 39,3%-ot. A pepita.hu oldalon átlagosan 72 másodpercenként érkezett egy sikeres rendelés tavaly. Az online kifizetett vásárlások száma 47%-kal nőtt. Az 1 millió aktív felhasználót meghaladó közösségükre alapozva további növekedést prognosztizálnak mind hazai, mind nemzetközi szinten.
European Marketing Agenda 2025 Webinárium – Már elérhető online!
Az európai marketingszövetségeket – köztük a Magyar Marketing Szövetséget is – magába foglaló European Marketing Confederation (EMC) február 4-én tartotta meg éves trendfelmérése, a European Marketing Agenda 2025 eredményeit összegző webináriumát, amely több mint 900 résztvevőt vonzott. Ezzel az idei Agenda a szervezet eddigi legnépszerűbb kezdeményezésévé vált.
Az Ecommerce Hungary támogatja az EU e-kereskedelmi reformjait
Az Ecommerce Hungary Egyesület, mint a magyarországi e-kereskedelmi szektor legnagyobb képviselője, üdvözli és támogatja az Európai Bizottság napokban felvázolt e-kereskedelmi importot érintő lépéseit annak érdekében, hogy az Unió e-kereskedelme továbbra is egy biztonságos, fenntartható, egyenlő versenyfeltételeket biztosító piactér legyen.
Intelligens energiagazdálkodás a SmartThings platformon
Az ABB és a Samsung Electronics bejelentették, hogy az ABB InSite energiamenedzsment rendszert integrálják a Samsung SmartThings és SmartThings Pro platformjaiba, ezzel újabb lépést téve a fejlett intelligens épülettechnológia irányába. Az ABB-free@home okosotthon rendszer SmartThings-be történő korábbi integrálásával a felhasználók mostantól egyszerűbben kezelhetik és optimalizálhatják a lakó- és kereskedelmi ingatlanok energiafogyasztását.