A Google Doodle-lel emlékezik a Roswell UFO évfordulóra

Czipperer Dia, 2013. július 8. 14:43

Pontosan 66 évvel ezelőtt történt, hogy egy azonosítatlan repülőtárgy lezuhant az új-mexikói Roswell közelében. A Google Doodle segítségével állít emléket az incidensnek, és egy játékra buzdítja a felhasználókat.

Az esemény akkoriban az újságok címoldalára került, hiszen sokan UFO-t véltek látni akkor este az égbolton, bár az Egyesült Államok légiereje meteorológiai léggömbről beszélt. Hogy mi történt valójában, máig senki sem tudja, viszont 1947. július 8-a sokak számára nevezetes dátum marad.

 

A Google Doodle játéka – a „play” gomb elindítása után – egy űrhajó becsapódásával kezdődik egy Roswellszerű tájon. A cél, hogy az idegen megtalálja a megfelelő puzzle darabokat ahhoz, hogy visszatérjen a csészealjra, és hazarepülhessen.

 

Az egérrel irányíthatjuk a figura mozgását, és ha szerencsénk van, sikerül teljesítenünk a küldetést.

 

Forrás: CNET-com

Kulcsszavak: játék doodle Google

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új szenior sales igazgatóval erősíti USA-beli működését a Bluebird

2025 januárjától John McGinty csatlakozik a BlueBird International vállalathoz az USA szenior sales igazgatójaként. A kinevezés jelentős mérföldkő a Bluebird nemzetközi növekedési stratégiájában, amelyet Réfi Balázs, a vállalat alapítója és korábbi vezérigazgatója vezet.

2025. február 11. 11:38

Új szintre lépett a régiós e-kereskedelem

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalmát több mint 24 százalékkal növelte 2024-ben 2023-hoz képest, míg külföldi piacokkal együtt a növekedés elérte a 39,3%-ot. A pepita.hu oldalon átlagosan 72 másodpercenként érkezett egy sikeres rendelés tavaly. Az online kifizetett vásárlások száma 47%-kal nőtt. Az 1 millió aktív felhasználót meghaladó közösségükre alapozva további növekedést prognosztizálnak mind hazai, mind nemzetközi szinten.

2025. február 11. 09:55

European Marketing Agenda 2025 Webinárium – Már elérhető online!

Az európai marketingszövetségeket – köztük a Magyar Marketing Szövetséget is – magába foglaló European Marketing Confederation (EMC) február 4-én tartotta meg éves trendfelmérése, a European Marketing Agenda 2025 eredményeit összegző webináriumát, amely több mint 900 résztvevőt vonzott. Ezzel az idei Agenda a szervezet eddigi legnépszerűbb kezdeményezésévé vált.

 

2025. február 10. 20:41

Az Ecommerce Hungary támogatja az EU e-kereskedelmi reformjait

Az Ecommerce Hungary Egyesület, mint a magyarországi e-kereskedelmi szektor legnagyobb képviselője, üdvözli és támogatja az Európai Bizottság napokban felvázolt e-kereskedelmi importot érintő lépéseit annak érdekében, hogy az Unió e-kereskedelme továbbra is egy biztonságos, fenntartható, egyenlő versenyfeltételeket biztosító piactér legyen.

2025. február 10. 18:57

Intelligens energiagazdálkodás a SmartThings platformon

Az ABB és a Samsung Electronics bejelentették, hogy az ABB InSite energiamenedzsment rendszert integrálják a Samsung SmartThings és SmartThings Pro platformjaiba, ezzel újabb lépést téve a fejlett intelligens épülettechnológia irányába. Az ABB-free@home okosotthon rendszer SmartThings-be történő korábbi integrálásával a felhasználók mostantól egyszerűbben kezelhetik és optimalizálhatják a lakó- és kereskedelmi ingatlanok energiafogyasztását. 

2025. február 10. 17:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54

Milyen nagy lesz a közelgő havazás? Előrejelzés a mesterséges intelligencia segítségével

2025. február 1. 13:44