Microsoft Dynamics CRM 2013, a személyes üzlet varázsa

forrás: Prím Online, 2013. július 17. 11:32

A Microsoft Dynamics CRM online és telepített verzióban egyaránt elérhető rendszer teljesen új élményt nyújt az értékesítés, marketing és ügyfélkapcsolati oldalon dolgozóknak is. Az új verzió számos különböző eszközön elérhető lesz, a felhasználók pedig gyorsabb és folyékonyabb munkafolyamatot fognak látni, amelyben minden, a munkához fontos információt megtalálnak, így könnyebben beleláthatnak az ügyfelek igényeibe. A Microsoft Dyanimcs CRM következő verziójának megjelenése 2013 őszére várható.

A Microsoft Dynamics CRM egyéb tulajdonságok mellett a továbbfejlesztett közösségi alkalmazások használatára is lehetőséget nyújt


·         Csatlakozási lehetőség a MarketingPilothoz

A Microsoft marketing-automatizálási megoldása termékek, büdzsék és források menedzselését, marketingkampányok kivitelezését és mérését teszi lehetővé, amelyek segítségével kiegyensúlyozott ügyfélélmény nyújtható a digitális és közösségi csatornákon. Emellett hozzájárul ahhoz, hogy a vállalkozások megismerjék ügyfeleik digitális lábnyomát, és azt leaddé konvertálják, ami közvetlenül az értékesítési rendszerbe kerül.


·         Az üzleti folyamat kiválósága

Ennek révén a felhasználók az ügyfeleik igényeit figyelembe véve megváltoztathatják az üzleti folyamatokat (értékesítés, szolgáltatások, stb.), és az elvárásaiknak megfelelő élményt nyújthatnak számukra.


·         Új, eredmény-vezérelt felhasználói felület

Segít abban, hogy leadből könnyedén és eddig nem tapasztalt gyorsasággal váljon vásárlás. Egyúttal arra is képessé teszi a szervezeteket, hogy a változó piaci környezetben is gyorsak lehessenek.

·         Közvetlen Lync és Skype-kapcsolat

A felhasználók valós időben kommunikálhatnak ügyfeleikkel és közösségeikkel, így nem csak több információt tudnak számukra átadni, de személyesebb és tartósabb kapcsolatot is képesek velük kialakítani.


·         Új, iPadra, Androidra és Windows 8 táblagépekre szánt mobil ügyfél-alkalmazások

·         A felhasználók együttműködhetnek egymással és megoszthatják tapasztalataikat a Yammeren keresztül

Annak érdekében, hogy a Microsoft megismertesse a felhasználókkal a Netbreeze közösségi monitoring és analitikai szolgáltatást, 2013 őszétől elérhetővé teszi annak kotlátozott béta változatát.

További információ: http://www.microsoft.com/en-us/dynamics/crm-vision.aspx

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Aumovio: Új mérföldkő a Continental autóipari üzletágában

A Continental Automotive üzletága – amely Aumovio néven önálló vállalattá alakul – újabb stratégiai lépést tett a fenntartható működés és hosszú távú siker irányába: megalapította az Advanced Electronics & Semiconductor Solutions (AESS) fejlesztőszervezetet. Az AESS célja, hogy házon belül tervezzen és teszteljen autóipari félvezetőket, kifejezetten a Continental saját igényeire szabva. A gyártást a vállalat stratégiai partnere, a GlobalFoundries (GF) végzi.

2025. július 15. 18:00

AI-ből jeles: magyar szoftvercég tarol Amerikában

Sikeres első üzleti évet tudhat maga mögött a Bobcats Coding: a 2023-ban Fazekas Barbara, Kökény Tamás és Varga-Baráth Barbara által alapított magyar szoftverfejlesztő cég 2024-ben 464,5 millió forintos árbevételt ért el. A vállalkozás mesterséges intelligenciára épülő digitális termékfejlesztési projekteket valósít meg, és már a kezdetektől a nemzetközi piacot célozza.

2025. július 15. 14:56

Mollie belép Magyarországra – Forradalmasítja a fizetési szolgáltatásokat

A Mollie, Európa egyik leggyorsabban növekvő pénzügyi technológiai vállalata, hivatalosan is belépett a magyar piacra. Ez az újabb mérföldkő jól illeszkedik a cég küldetéséhez: céljuk, hogy leegyszerűsítsék a fizetési folyamatokat és a pénzügyi adminisztrációt minden európai vállalkozás számára.

2025. július 15. 13:20

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvan a válasz a digitalizáció nagy ellentmondására

2025. július 13. 12:02

IT-történelem: a hat ma is működő működő Apple‑1 egyike a Sotheby’s aukcióján

2025. július 9. 20:04

Nyár a képernyők előtt: hogyan védhetjük meg a gyerekeket a kibertérben?

2025. július 9. 10:29

A jövő már itt van: mesterséges intelligencia a K&H befektetési döntései mögött

2025. július 8. 14:52