Új reklámmegoldás a Gmailben
Nemrég debütált Gmailben a füles felhasználói felület, ahol a felhasználók új típusú hirdetésekkel is találkozhatnak.
A régi Gmail felületen a levelezés tetején voltak a reklámok, mostantól viszont „Inbox” mappába kerültek, ami már három fülből tevődik össze. Ezek a hirdetések nem úgy néznek ki, mint a levelek, de hasonlóan viselkednek. A felhasználók nem csak megnyitni tudják, de továbbítani is másoknak, valamint azt is meglehet adni, hogy a jövőben nem szeretnének több ilyennel találkozni. Onnan lehet tudni, hogy valóban hirdetéssel van dolgunk, hogy ezek a „Promotions” fül alá kerülnek, és „Reklám” felirattal látják el őket. Amikor még fel lehet ismerni őket, az az árnyékolt háttér.
Azt is beállíthatjuk, hogy egyetlen hasonló hirdetés se jelenjen meg. A fülek melletti plusz jelre kattintva megjelenik egy ablak (lásd a képen), ahol megadhatjuk, mi jelenjen meg fiókunkban. Itt a régi típusú elrendezéshez is vissza lehet térni.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Három új mobil nyomtatási megoldás a Samsungtól
- Aki nem figyel, feleslegesen fizethet
- Az IBM Big Data megoldásaival fejlesztik a holland árvízvédelmet
- A GTS a Ciena eszközeit választotta nemzetközi hálózatának bővítéséhez
- PowerEdge VRTX – nagyvállalatok számára is
- PowerEdge VRTX – egységesített informatikai megoldás a kisvállalatoknak
- Budapestre érkezett a Dell Solutions Tour 2013
- Biztonsági kockázatok a hazai BYOD-korszak hajnalán
- A Google többet tud rólad, mint az állam
- Trükkök az online apróhirdetésekhez
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Áprilisban érkezik a korszerűsített közlekedési mobilalkalmazás
Áprilistól elérhetővé válik a nagyközönség számára a MÁV+ névre keresztelt alkalmazás, melyet 1500 tesztelő már elkezdett próbálni. Az új app az év során fokozatosan éri majd el a teljes funkcionalitást. A tesztelés és az áprilisi premiert követően az app először a legnépszerűbb funkciókat kínálja, mindezt gyorsabban, egyszerűbben és modernebb felhasználói környezetben.
A vásárlói elégedettség szerepe a versenyképességben
A legnagyobb kihívást a magyar vállalatok számára az adathiány jelenti, amikor személyre szabott ajánlatokat szeretnének kínálni ügyfeleiknek – derül ki az EY által készített tanulmányból, amely 50 hazai marketing- és értékesítési vezetőt kérdezett meg. Az ügyfelek elégedettségére különös figyelmet kell fordítaniuk a vezetőknek, mivel ez közvetlen hatással van az üzleti teljesítményre is.
Gyors, biztonságos és hatékony: A légi szállítás szerepe a kereskedelemben
Gyógyszerek, romlandó termékek és gyártáshoz szükséges alapanyagok – ezek a leggyakoribb áruk, amelyek repülővel érkeznek a hazai cégekhez, vagy indulnak tőlük külföldre. Sok esetben a rendkívül drága termékek szállítása is gyorsabb és biztonságosabb repülővel. A hazai vállalatok legnagyobb része Kínából importál árut, de az export is jelentős mértékben jelen van.
A jövő konyhái és fürdőszobái: Innovációk a Las Vegas-i KBIS kiállításon
Nemrégiben került megrendezésre a világ egyik legjelentősebb konyha- és fürdőszoba kiállítása, a Las Vegas-i Kitchen and Bath Industry Show (KBIS). A lenyűgöző esemény izgalmas betekintést nyújtott a jövő konyháinak és fürdőszobáinak világába. Az innovatív bemutatók között szerepeltek távolról vezérelhető mosógépek, szervizasszisztensek, valamint olyan sütők, amelyek az elérhető alapanyagok alapján ajánlanak recepteket. Az LG is részt vett a kiállításon, ahol legújabb fejlesztéseit mutatta be.
A jövő technológiái 2025-ben: Az MI térnyerésétől az energiaipar átalakulásáig
A mesterséges intelligencia térnyerése radikálisan átalakította a világot, és 2024-ben kiemelkedő szerepet kapott. A technológia folyamatos fejlődése és növekvő népszerűsége várhatóan idén sem fog lassulni, sőt, számos más technológiai területet is jelentős mértékben befolyásolni fog, így például a robotikát, az ellátási láncokat és az energiaipari átalakulást is 2025-ben – derül ki a Capgemini TechnoVision kiadványából.