DoubleClick–Kirowski partnerség

2001. december 5. 07:58
A DoubleClick, a világ piacvezető adserver-szolgáltatója Magyarországon először a Kirowskival kötött partnerséget az ügynökségek és ügyfeleik számára kifejlesztett szolgáltatásának felhasználására. A Kirowski ügyfelei között található pl. a Compaq Hungary, a Matáv, Matávnet és a Zwack Unicum Rt. E szolgáltatással a cég szélesebb körű információk segítségével tudja felépíteni és folyamatosan fejleszteni ügyfelei internetes kommunikációját.
A DART for Advertisers (DFA) egy olyan internetes reklámmenedzsment rendszer, amely jól célozhatóvá és nagy pontossággal mérhetővé teszi az on-line kommunikációt. A DoubleClick DFA lehetőséget ad a központosított médiatervezésre, átlátható kampánykövetésre, a folyamatban lévő kampány rugalmas kezelésére. Egyik legfontosabb része a rendszernek a post-click aktivitás mérése, ugyanis így az on-line kampányok hatékonysága egyedülállóan mérhetővé válik. Ez azt jelenti, hogy ezzel pontosan nyomon követhető lesz egy bizonyos on-line kampány esetében az eladásra ösztönzés, vagyis, hogy az adott vásárlás pontosan mely „click” hatására történt. Így mind az ügynökségnek, mind ügyfeleiknek nagy segítséget jelent majd - a rendszer által elért tökéletes optimalizálás mellett - az on-line kommunikáció hatásának pontos mérése.

A Kirowski mint piacvezető hazai interaktív ügynökség nagy hangsúlyt fektet az itthoni és regionális ügyfelei minél magasabb szintű kiszolgálására, médiabefektetéseik optimalizálására. E szolgáltatással ügyfeleinek minden eddiginél szélesebb körű információk segítségével tudja felépíteni és folyamatosan fejleszteni internetes kommunikációját.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54

Milyen nagy lesz a közelgő havazás? Előrejelzés a mesterséges intelligencia segítségével

2025. február 1. 13:44

Veszélyes hirdetések rejtőzhetnek a keresési eredményekben: hogyan ismerjük fel ezeket?

2025. január 30. 14:34