A netezők szeretnek nyerni
Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint a netezők 32%-a vett részt különféle márkák által kezdeményezett versenyeken és nyereményjátékokon.
A kisebb vagy nagyobb ajándék ígérete az elmúlt hónap során, nemzetközi szinten az online közönség 32%-át aktivizálta. Leginkább Kanadában és a Dél-Afrikai Köztársaságban, továbbá Belgiumban, az Egyesült Államokban, Brazíliában és Ausztráliában nyitottak a vetélkedők és a sorsolásos játékok iránt.
Nem jelenthető ki, hogy a nyitottság mértéke összefüggne az országok területi elhelyezkedésével, nagyságával vagy gazdasági fejlettségével, hiszen vegyesen találunk mindenféle országot a nyitottabbak és a kevésbé nyitottak között is. Összességében elmondható, hogy elsősorban az északi országokban sikeres.
Magyarország ilyen szempontból a középmezőnybe tartozik. A magyar netezőknek 34%-át szólította meg. Hazánk esetében a 35 év alattiak a leginkább mozgósíthatóak.
Vonzóbb egy egzotikus nyaralás, mintsem egy póló, de tény, ha egy márka nyereményjátékot indít, biztosan lesz jelentkező rá. Egy kellően kreatív kihívás – egy szellemes vers vagy kisfilm az adott márkáról vagy termékről -, a csábítás, hogy „akár én is lehetnék” , szárnyakat ad a kampányoknak.
Kapcsolódó cikkek
- Kik használnak mobilinternetet hazánkban?
- Kaspersky Lab: "Steve Jobs elárulja a sikerének titkát"
- A Facebook hatása a nyaralásra
- A neten tájékozódunk
- A felhő és a közösségi alkalmazások jövője vállalati környezetben
- Egyre jobban teljesít a Samsung
- A magyarok egyharmada találkozott online hirdetéssel
- Fogyasztói hűség az okostelefonok világában – a hang- és adatminőség számít
- Az egészségügyi problémáknak is a neten nézünk utána
- Fejlődünk – egyre jobbak vagyunk az online bankolásban
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Rakuten Viber funkciói egyszerűsítik a rutint, és magasabb szintre emelik a produktivitást
Az új tanév kezdetével itt az ideje, hogy visszatérjünk a rutinhoz, és újra a hatékonyságra összpontosítsunk. A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció egyik vezető vállalata a modern élet követelményeihez különböző, a feladatok egyszerűsítésére és a hatékonyság növelésére tervezett funkciókkal tesz eleget.
Tapasztalt szakértőt igazolt szakmai vezetőnek az IndependAds
Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak lebonyolításában. A szakember érkezése új szintre emeli az ügynökség programmatic szolgáltatásait, még precízebb és hatékonyabb kampányok megvalósítását lehetővé téve.
A Samsung 2024-es Neo QLED és QLED tévéi megkapták a VDE tanúsítványait
A Samsung 2024-es Neo QLED és QLED termékcsaládjának hét modellje* az iparágban elsőként kapta meg az élvonalbeli német elektrotechnikai tanúsító szervezet, a Verband Deutscher Elektrotechniker (VDE) True Cinema Black és HDR Brightness Accuracy tanúsítványát.
Októbertől ismét indul az ösztöndíjas Net-Coach képzés
Az okoseszközök szolgáltatásai és a mesterséges intelligencia egyre nagyobb kihívást jelentenek diákoknak, szülőknek és tanároknak egyaránt. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és az Apor Vilmos Katolikus Főiskola közös kezdeményezésével indult Net-Coach program a magyar pedagógusokkal és más szakemberekkel összefogva olyan tudásközösséget épít, amely segít az iskolásoknak és a családoknak megérteni az újmédia világát és a digitális tér kihívásait. Októberben második alkalommal indul Vácott a költségmentes és ösztöndíjjal is támogatott képzés, amelyre szeptember 20-ig lehet jelentkezni.
A jelszómentes biztonság jövője
Most még egyszerűbb produktívnak lenni az eszközeinknek köszönhetően. Életmódunkat napjainkban jelentős összekapcsoltság jellemzi – az okostelefonoktól kezdve egészen az okosotthonokig. Azonban a kapcsolódással együtt nőhetnek az eszközeink és adataink biztonságával kapcsolatos aggodalmak is.