2013-ban is „Superbrand” a Piac & Profit

forrás: Prím Online, 2013. augusztus 9. 09:45

Idén harmadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjat a Piac & Profitnak. Az erős és sikeres márkákat elismerő díj elnyerése bizonyítja, hogy a Piac & Profit stabil vezető szereppel bír a gazdasági, üzleti kommunikációs piacon.

A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére így a bizottság értékelése 2013-ban kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással.

 

A Piac & Profitról

 

A Piac és Profit Kiadó a gazdasági, üzleti lappiac egyik meghatározó szereplőjeként 16. éve partnere a hazai üzleti szektornak, elsősorban a kis- és középvállalati (kkv) szegmensnek. A Kiadó a magyarországi piacon egyedülálló komplex kommunikációs rendszerén keresztül elkötelezett hirdetője az innováció fontosságának.

 

„Meggyőződésünk, hogy csak az újszerű megoldásokat alkalmazó, a változásokra rugalmasan reagáló, kiterjedt ismeretekkel rendelkező kkv-szektor képes leküzdeni a gazdasági kihívásokat. Igyekszünk sokoldalú, a nagyvállalatokat a kkv-kkal és a kkv-kat egymással összekapcsoló szolgáltatási portfóliót nyújtani. Fontosnak tartjuk hogy, az intenzív növekedést tervező vállalatokat, vállalkozókat – a már gyakorlott üzletemberek mellett a boldogulás útját itthon aktívan kereső fiatalokat is – széles körben tájékoztassuk a gazdasági lehetőségekről” − nyilatkozta Demcsák Mária ügyvezető igazgató.

 

A kiadó portfóliójába tartozik a havonta megjelenő Piac & Profit üzleti magazin, www.piacesprofit.hu weboldal, valamint az Életforma és Autoblog online site-ok. A Piac és Profit Kiadó konferencia-üzletága 14. éve van jelen a gazdasági, üzleti témájú szakrendezvények piacán. Évente már több mint 40 sikeres rendezvény kapcsolódik a Kiadó nevéhez országszerte.  Ezen felül a Piac & Profit elkötelezett az üzleti etika, a társadalmi felelősségvállalás, a környezettudatosság mellett, és aktív szerepet vállal e magatartás- és gondolkodásmód megismertetésében és terjesztésében.

 

A díjról

 

Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. a Superbrands minősítés, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt az elnyert díjazott márkák vásárlóinak, ügyfeleinek mindennapi választásához. A díj olyan pozitív visszajelzés egy brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a díjazottak eddigi sikerességét és hitelességét.

 

 

A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

 

Idén kilencedik alkalommal ült össze a 21 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely a Piac és Profitot, mint márkát érdemesnek találta a Superbrands 2013 védjegy viselésére.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A HMS Networks felvásárolja a PEAK-System Technik vállalkozást

A HMS Networks AB (publ) („HMS”), az ipari információs és kommunikációs technológia globális szolgáltatója a mai napon kötelező erejű megállapodást kötött a DOGAWIST-Investment GmbH-val a PEAK-System Technik GmbH („PEAK”) részvények 100%-ának megvásárlásáról. A stabil alapokon álló német ipari kommunikációs szolgáltató PEAK-System cég olyan autóipari kommunikációs technológiák szakértőjének is számít, mint a CAN és a LIN.

2024. október 8. 13:14

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10