A vásárlási láz kezdetét vette
Sok szülő mobilról intézi az iskolakezdési beszerzéseket
Idén a szülők korábban kezdik el beszerezni az iskolakezdéshez szükséges eszközöket gyermekeiknek. Az Olcsóbbat.hu szakértői szerint egyre többenn keresik az internetes vásárlási lehetőségeket.
A legnépszerűbb termékek
Ma már a vásárlás során egyre fontosabb, hogy minél gyorsabban, hatékonyabban tegyék meg mindezt, így egyre többen választják a netes vásárlási formát. Sokan tájékozódásra is az internetet használják, és végül a boltokban veszik meg az adott terméket.
Idén az iskolatáska, a tolltartó és a füzetek a legnépszerűbb termékek: az iskolatáskát négyszer annyian keresték a neten, mint tavaly. Ezek közül is főként a mesehősökkel díszitett termékek a kelendőek. Idén a legnépszerűbb motívum a Monster High, melyet a Pókember, a Csillagok háborúja, a Verdák és az FC Barcelona követnek.
Ebben az időszakban a számítógépek, notebookok iránti kereslet is megnő, idén pedig a táblagépek is tablet pc-k is becsatlakoztak a sorba: ezek forgalma jelentősen nőtt tavalyhoz képest.
Nőtt a mobilvásárlás
Egyre többen vásárolnak mobilról. Ideén ötször annyian kerestek termékeket ilyen módon, mint 2012-ben. Ez nem csak a mobileszközök rohamos fejlődésének és elterjedésének köszönhető, hanem annak is, hogy egyre több webáruház kínál mobilra optimalizált felületet a vásárlóknak.
„Eddig minden évben az volt a legszembetűnőbb, hogy a szülők egyre fiatalabb korban vesznek gyermeküknek számítógépet és mobiltelefont. Idén viszont az a legfontosabb változás, hogy egyre többen keresnek iskolakezdéshez kapcsolódó termékeket online, ráadásul robbanásszerűen megnőtt a mobileszközről vásárlók száma” mondta Jenei Péter az Olcsóbbat.hu portálvezetője.
Már elindult a roham
Idén sokkal előbb kezdődött a vásárlási láz. Míg tavaly főként augusztus végére hagyták, addig idén már most roham van.
Szakértők szerint az ok valószínűleg az is, hogy a lehűlés miatt sokan korábban hazajöttek nyaralásukról, vagy a hónap végére halasztották utazásukat. A tudatos vásárlók nemcsak az árra figyelnek, hanem arra is, hogy a termékek óvják gyermekük egészségét és hosszú ideig használhatók legyenek.
Kapcsolódó cikkek
- Spórolós trükkök fesztiválozóknak
- Olcsóbb a vasúti menetjegy, ha neten vagy mobillal vásároljuk
- Növelték forgalmukat a magyar webáruházak tavaly
- Felhőből jön a dohánybiznisz
- Indulhat a nyári bevásárlás a PayPallal!
- Leleplezhetők az online vásárlókat diszkrimináló oldalak
- Még mindig megéri online boltot nyitni
- A Netrisk.hu és az Árukereső.hu közös márkaoldalt indított
- Szerbiában és Grúziában is megkezdte működését a PayPal
- A magyarok negyede a mellékhelyiségben is okostelefonozik
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hozd ki a legtöbbet a tavaszból: Hasznos telefonos tanácsok
A tavasz a megújulás időszaka: hosszabb nappalok, friss energia és több lehetőség a szabadban való időtöltésre. Ahhoz, hogy telefonod lépést tartson veled, érdemes követned a HONOR hasznos tanácsait!
Médiafogyasztási trendek Magyarországon
Összességében alacsony a bizalom különböző médiaplatformok iránt, de Magyarországon továbbra is a televízió élvezi a legjobb megítélést. Ezzel szemben a legkevésbé hitelesnek a nyomtatott sajtót tartják. Ezt a következtetést a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság legfrissebb, a hazai médiatudatosságról és a médiába vetett bizalomról készített kutatásából nyerhetjük. A bizalom a legmagasabb a 18–29 évesek körében, míg az idősebb korosztályok egyre kritikusabban szemlélik a különböző médiumokat.
Az AI új világa: Influenszerek és a reklámipar forradalma
A mesterséges intelligencia robbanásszerűen tört be az élet minden területére, így a reklámiparba is, és mostanra már az influenszerek világát is átalakítja. Az AI alkalmazásával a kis- és középvállalkozások számára is lehetőség nyílik arra, hogy költséghatékony módon, élethű, meggyőző karaktereken keresztül juttassák el üzeneteiket a célcsoportjukhoz. Ez pedig komoly kihívást jelenthet a kisebb követőtáborral rendelkező véleményvezérek számára.
Új HR vezetőt kapott a Schneider Electric dunavecsei okosgyára
Kecskés Krisztinát a Schneider Electric dunavecsei okosgyára, a Duna Smart Power Systems (DSPS) HR vezetőjévé nevezték ki. Feladatai közé tartozik, hogy a folyamatosan fejlődő üzem számára megfelelő szakembereket találjon, támogassa a szervezet fejlődését, és javítson a HR folyamatok hatékonyságán. Emellett stratégiai célja, hogy elősegítse a Schneider Electric azon törekvését, hogy vonzó karrierlehetőségeket kínáljon a fiatal tehetségeknek, és biztosítson számukra szakmai fejlődési lehetőségeket a DSPS-nél vagy akár a vállalatcsoport más területein, legyen szó szakmai előrehaladásról vagy a legmodernebb technikai megoldásokkal rendelkező munkakörnyezetről.
3D-s térkép készül Magyarországról
A HERE, a helyalapú felhőszolgáltató, júliustól kezdve rendkívüli pontossággal és 3D-ben térképezi fel Magyarország egyes területeit, hogy a világ legfejlettebb térképét készítse el. A folyamatot azzal indítják, hogy a legmodernebb technikával felszerelt járműveikkel járják be az utakat, és pontosan rögzítik az útinformációkat, beleértve az útburkolati jeleket és a KRESZ-táblákat is. Az egyértelműen felismerhető HERE autók 3D-ben is rögzítenek, emellett utcaszintű fényképeket készítenek a látványosságokról, üzletekről, benzinkutakról és éttermekről.