Hát persze hogy dráma!
"Szoprános Super Bowl"
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Az 57. (avagy elegánsabban szólva, Superbowl LVII) elképesztő minőségű amerikai focit hozott – mint várható is volt ezektől a szuper emberektől. Sokuk olimpiai szintű atléta, néhányuk aranyérmes is lehetne, pedig nekik a klasszikus "track and field" az csak kiegészítő edzés azért, hogy az NFL-ben játszhassanak, sokmilliós díjazásért. Ezen az NFL szinten az edzők és különféle szervezetek is - akár egy hadsereg vezérkara - megmérkőznek stratégiával, taktikával, ráadásul még rögtönzésre is jut hely a quarterback fegyvertárában. Ettől is hihetetlen a játék: a milliméterre (inchre) kiszámított, begyakorolt formációk mellé a művészi rögtönzések, amikre tized másodpercek jutnak néha – és ezeken múlik a végeredmény.
A bírók
Kapcsolódó cikkek
- Indul a Telekom Spots: friss, áramvonalas, naprakész programajánló oldal a Telekomtól
- Megérkezett az első Apple Premium Partner üzlet Magyarországra
- Átszervezi IT és telekommunikációs szolgáltatásait a Telekom
- Aggályos internetes reklámokra hívja fel a figyelmet az NMHH
- Három országban, egyszerre három LAN e-sport verseny zajlott le sikeresen
- Szövetségben a hazai oktatástechnológiai cégek
- Különleges helyszínen adott tanácsot a Telekom
- A Telekomnál mától elérhetők az Apple új készülékei
- A Telekom újragondolta mobil díjcsomagjait
- Új innováció a podcast-piacon
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.