Minden, ami fontos – egy szempillantás alatt

forrás: Prím Online, 2021. január 8. 10:57

A MediaMarktSaturn a dolgozóinak adott okostelefonok révén segíti az értékesítési csatornák zökkenőmentes integrációját, ami nem csak a vevők, hanem az alkalmazottak elégedettségét is jelentősen fokozza.

A termékinformációk megszerzése és összevetése csak egy mozdulat, a leltárellenőrzés valós időben megoldható, a műszaki áruházlánc árai a versenytársakéval azonnal, online összehasonlíthatók, a termékek közvetlenül házhoz szállíthatók – mindez úgy elintézhető, hogy közben a szaktanácsadók a vevővel beszélgetnek. Európa legnagyobb fogyasztói elektronikai kereskedője az egész kontinensen, mind az ezer áruházában speciális okostelefonokkal látja el a dolgozóit, a vevőszolgálati feladatok és a belső kommunikáció megkönnyítésére. A telefonok segítségével minden szükséges információ megszerezhető az ügyfelek magas minőségű kiszolgálásához. A különleges kommunikációs appok a dolgozókkal folytatott, illetve a dolgozók között zajló belső kommunikációt is támogatják.

 

A MediaMarktSaturn ezzel a kezdeményezéssel újabb lépést tett az értékesítési csatornák digitalizálása felé vezető úton. A termékek, a szolgáltatások és a tanácsadás online és hagyományos biztosításán alapuló többcsatornás (omnichannel) stratégia kulcsfontosságú elemeként az új megoldás biztosítja az összes értékesítési és kommunikáció csatorna zökkenőmentes integrációját. A dolgozók számára biztosított okostelefonok jelentősen hozzájárulnak a belső kommunikáció hatékonyabbá tételéhez, ennek révén pedig a dolgozói és vevői elégedettség egyértelmű növeléséhez. 

 

 

„Az okostelefonokkal és a kimondottan rájuk szabott alkalmazásokkal áruházaink fontos lépést tesznek az értékesítési folyamatok digitalizálása felé. A kezdeményezés az omnichannel stratégiánk központi eleme” - hangsúlyozza Marius Lückemeyer, a MediaMarktSaturn csoport omnichannel stratégiáért felelős elnökhelyettese. „Ezekkel az eszközökkel áruházi dolgozóink számára folyamatos hozzáférést biztosítunk a vállalat digitális platformjához, miközben javítjuk a tanácsadás minőségét és növeljük vevőink elégedettségét.”

 

Az első visszajelzések a vevők és a dolgozók részéről egyértelműen kedvezőek, és azt mutatják, hogy egy okoseszköz valóban nagyon hasznos társ lehet. A dolgozói okostelefonok lelke a MyStore értékesítés-támogató alkalmazás, mellyel a felhasználó akár a polc mellett állva is rákereshet a termékinformációkra, összehasonlíthatja a gyártmányokat, ellenőrizheti, hogy az adott termék kapható-e online, a helyszínen, vagy a közeli áruházakban, megtekintheti a versenytársak árait, szükség esetén visszakeresheti a kuponokat és online rendeléseket adhat le. Mindezek révén az áruházak személyzete magabiztosan és a lehető leggyorsabban képes megadni a vevőknek az összes szükséges információt. Az online megrendelt termékek átvétele szintén digitális úton, optimalizált appok segítségével zajlik, így a korábbihoz képest a folyamat sokkal gyorsabbá és egyszerűbbé vált.  

 

A dolgozói okostelefonokat kísérleti jelleggel először 2019 novemberében, Hamburgban alkalmazták, és a megoldást mostanra az összes németországi áruházban sikeresen bevezették. A következő lépésben 2021 nyaráig a kezdeményezés kínálta különféle lehetőségeket az összes olyan európai országban hozzáférhetővé teszik, ahol a MediaMarktSaturn jelen van.

 

A MediaMarktSaturn dolgozói okostelefonjai számos lehetőséget kínálnak, de a vállalat ezzel nem áll meg a digitalizálás útján. Az intézkedéssel a vállalat annak a stratégiai célnak a megvalósításához is hozzájárult, melynek keretében folyamatosan fejleszti a minőséget és a szolgáltatásait. Európa fogyasztói elektronikára szakosodott piacvezető áruházlánca számára nyilvánvaló prioritás, hogy vevőinek minden értékesítési csatornán a lehető legjobb szolgáltatásokat nyújtsa. MediaMarktSaturn például nemrégiben lett az Apple hivatalos szervizpartnere, így az iPhone eszközök javítását képes azonnal, eredeti pótalkatrészek felhasználásával megoldani népszerű Okospult szolgáltatása keretében. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra

Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.

2024. november 23. 15:34

A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját

Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.

2024. november 23. 13:47

TECHXPO 2024: Már közel 360 ezren töltötték le a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást

Megnyitotta kapuit a TECHXPO 2024, Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója Budapesten. A négynapos rendezvény fajsúlyos nemzetközi konferenciaprogrammal indult, melynek nyitóelőadását Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter tartotta a Digitális Állampolgárság témájában. Előadott még a konferencián többek között Gerd Leonhard, a világ TOP 10 jövőkutatóinak egyike, Hong-Eng Koh, a Huawei Technologies globális közszolgálati iparági vezető kutatója, illetve Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója is.

2024. november 22. 19:55

A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG

Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.

2024. november 22. 18:14

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36