Események

Rendezvény neve: CONTACT 2023
Dátum: 2023. 11. 22. - 2023. 11. 23.
Tartalom: Programok:

- Az ügyfélélmény új szintjei - Mesterséges Intelligencia az ügyfélkezelésben
- Építsünk egészséges szervezetet munkatársi elégedettséggel
- És akkor tényleg „elveszik a robotok a munkánkat”? - PANELBESZÉLGETÉS
- Make your customer’s life easier
- Online direkt marketing az AI világában
- A tudás éhsége visz előre!
- Ügyfélszolgálat a rendelőben
- A ChatGPT a contact centerben
- Mindent a nézőért – avagy ügyfélszolgálat a média szemszögéből
- Service Design – a jövő tudománya
- Omnichannel ügyfélszolgálat – itt az idő átállni!
- Future is NOW. But what is it exactly?
- Virtuális platform, virtuális ügyfél? - PANELBESZÉLGETÉS
- A mesterséges intelligencia világos és sötét oldala
- Növekszik és hasznos: bemutatjuk az L&D területét!
- Hangalapú azonosítás – hogyan segíti a call center működését?
- Szervezeti és technológiai változás egy több száz fős szervezetben
- Ügyfélélmény, ügyfélszolgálat technikái – ahol komolyan veszik
- Kézikönyv a minőségbiztosításhoz
- A szavak ereje – Miként hatunk az emberekre a beszédünk által? - PANELBESZÉLGETÉS
-
Szervező(k):
Contact Plus Consulting Kft.  - Szervező
Tel.: 223-3143
Kapcsolattartó: Kincses Zsolt értékesítési vezető
Kapcsolattartó email címe: info@contactplus.hu
Helyszín(ek):
UP Rendezvénytér
1042 Szent István tér 13-14.
Típus: Informatikai / Konferencia / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

A Samsung One UI 7 bétaverziója a mobil AI jövőjébe enged betekintést

A Samsung bejelentette a One UI 7 bétaverziójának hivatalos bevezetését, amely erőteljes mesterséges intelligencia funkcióival és egyszerűsített vezérlőfelületével a jövő bővíthető AI-ökoszisztémáinak előfutárának tekinthető. A One UI 7 jelentős előrelépést hoz azzal, hogy az élvonalbeli mesterséges intelligencia-algoritmusokat és a multimodális képességeket a felhasználói felület minden egyes kapcsolódási pontjába beépíti, egy olyan AI-platformot létrehozva így, amelyen minden interakció természetesnek és intuitívnak hat. A bétaverzió felhasználói elsőként tapasztalhatnak meg egy továbbfejlesztett, személyre szabhatóbb mobilélményt.

Pörög az akkumulátor szakemberek képzése Európában

Európa egyik vezető, a fenntartható energiaágazatra specializálódott szakképzési központja, az InnoEnergy Skills Institute bejelentette, hogy a két éve indított programjuk keretében, az Európai Akkumulátor Szövetség Akadémián keresztül közvetlenül kiképzett tanulók száma idén decemberre elérte a százezer főt.

Idén is meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat

A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek. 

A 2024-es Év Projektmenedzsere egy fedél alá hozta a kultúrát és a diplomáciát

Sághi Attila lett az Év Projektmenedzsere, aki a hagyományokat a funkcionalitással ötvöző Magyarország Háza Brüsszelben projekttel nyerte el a hazai projektmenedzsment szakma egyik legrangosabb elismerését.

Története legjobb novemberét zárta az Euronics, taroltak a tévék

Több mint 16 százalékos forgalomnövekedéssel zárta a Black Novembert az Euronics. A vásárlók körében a legnépszerűbb termékeknek pedig a kávéfőzők, vezetéknélküli porszívók és a játékkonzolok bizonyultak. Idén nagyot nőtt az online értékesítés is, a termékek könnyebb átvételét pedig tovább segíti, hogy az Euronicsnek a 67 fizikai áruháza mellett már 5400 átvevő helye is van. Utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat.