Események
Rendezvény neve: | CONTACT 2023 |
Dátum: | 2023. 11. 22. - 2023. 11. 23. |
Tartalom: |
Programok: - Az ügyfélélmény új szintjei - Mesterséges Intelligencia az ügyfélkezelésben - Építsünk egészséges szervezetet munkatársi elégedettséggel - És akkor tényleg „elveszik a robotok a munkánkat”? - PANELBESZÉLGETÉS - Make your customer’s life easier - Online direkt marketing az AI világában - A tudás éhsége visz előre! - Ügyfélszolgálat a rendelőben - A ChatGPT a contact centerben - Mindent a nézőért – avagy ügyfélszolgálat a média szemszögéből - Service Design – a jövő tudománya - Omnichannel ügyfélszolgálat – itt az idő átállni! - Future is NOW. But what is it exactly? - Virtuális platform, virtuális ügyfél? - PANELBESZÉLGETÉS - A mesterséges intelligencia világos és sötét oldala - Növekszik és hasznos: bemutatjuk az L&D területét! - Hangalapú azonosítás – hogyan segíti a call center működését? - Szervezeti és technológiai változás egy több száz fős szervezetben - Ügyfélélmény, ügyfélszolgálat technikái – ahol komolyan veszik - Kézikönyv a minőségbiztosításhoz - A szavak ereje – Miként hatunk az emberekre a beszédünk által? - PANELBESZÉLGETÉS - |
Szervező(k): |
Contact Plus Consulting Kft.
-
Szervező
Web: www.contactplus.hu
Tel.: 223-3143
Kapcsolattartó: Kincses Zsolt értékesítési vezető
Kapcsolattartó email címe: info@contactplus.hu
|
Helyszín(ek): |
UP Rendezvénytér
1042
Szent István tér 13-14.
|
Típus: | Informatikai / Konferencia / Térítéses |
További információk | |
Jelentkezés: | Jelentkezés itt! |
Szoftver híreink
Magyar siker a látássegítő eszközöket fejlesztők nemzetközi versenyén
A Pázmány Péter Katolikus Egyetem Információs Technológiai és Bionikai Karának EyeRider csapata elnyerte az első helyet a 2024-es Cybathlon Vision Assistance kategóriájában.
Videojáték és e-sport kutatás 2024
Az e-sport hazai ismertsége és népszerűsége folyamatosan növekszik, a felnőtt magyar lakosság háromnegyede hallotta már a kifejezést, és 1 millió fő játszik is heti szinten e-sport játékkal – derült ki a Reacty Digital és a HUNESZ 2024-es videójáték és e-sport kutatásából. A bázis növekvő méretének köszönhetően a kapcsolódó költések összege is növekedett, éves szinten elérte a 80 milliárd forintot. Egyre több e-sport játék jelenik meg okostelefonra is, ami 2024-ben már érzékelhető hatással van a videójátékozási szokásokra.
Robotkutyákat tesztel a Boxy fulfillment logisztikai központ
A Boxy fulfillment szolgáltató hosszútávú technológiai fejlesztési projektjének keretében pilot programot indított a négylábú robotok e-kereskedelemben történő alkalmazási lehetőségeinek felmérése érdekében. A kísérlet célja, hogy feltérképezze a robotikában rejlő rugalmasság és autonómia olyan aspektusait, amelyek hozzájárulhatnak az e-kereskedelmi logisztika hatékonyságának növeléséhez, valamint a vásárlói és munkavállalói élmény javításához.
Együttműködik az ABB és a Zumtobel Csoport
A globális technológiai piacvezető ABB és az ausztriai székhelyű, a professzionális világítási megoldások terén világelső Zumtobel Csoport bejelentette, hogy stratégiai partnerségre lép. Céljuk az intelligens épületmegoldások és az egyenáramú (DC) ipari termékalkalmazások fejlesztése. Az együttműködő felek azt tervezik, hogy a fenntartható épületek számára integrált, intelligens megoldásokat kínálva jelentős hozzáadott értéket teremtsenek a kereskedelmi, ipari és intézményi szektorban tevékenykedő ügyfelek számára.
A Telekom ügyfelei számára már minden budapesti metróvonalon elérhető az 5g szolgáltatás
A Telekom november 11-étől az összes budapesti metróvonalon elérhetővé tette az 5G hálózatot ügyfelei számára, amelyet 5G-képes készülékkel és mobilinternet-szolgáltatással tudnak igénybe venni.