Események

Rendezvény neve: CONTACT 2023
Dátum: 2023. 11. 22. - 2023. 11. 23.
Tartalom: Programok:

- Az ügyfélélmény új szintjei - Mesterséges Intelligencia az ügyfélkezelésben
- Építsünk egészséges szervezetet munkatársi elégedettséggel
- És akkor tényleg „elveszik a robotok a munkánkat”? - PANELBESZÉLGETÉS
- Make your customer’s life easier
- Online direkt marketing az AI világában
- A tudás éhsége visz előre!
- Ügyfélszolgálat a rendelőben
- A ChatGPT a contact centerben
- Mindent a nézőért – avagy ügyfélszolgálat a média szemszögéből
- Service Design – a jövő tudománya
- Omnichannel ügyfélszolgálat – itt az idő átállni!
- Future is NOW. But what is it exactly?
- Virtuális platform, virtuális ügyfél? - PANELBESZÉLGETÉS
- A mesterséges intelligencia világos és sötét oldala
- Növekszik és hasznos: bemutatjuk az L&D területét!
- Hangalapú azonosítás – hogyan segíti a call center működését?
- Szervezeti és technológiai változás egy több száz fős szervezetben
- Ügyfélélmény, ügyfélszolgálat technikái – ahol komolyan veszik
- Kézikönyv a minőségbiztosításhoz
- A szavak ereje – Miként hatunk az emberekre a beszédünk által? - PANELBESZÉLGETÉS
-
Szervező(k):
Contact Plus Consulting Kft.  - Szervező
Tel.: 223-3143
Kapcsolattartó: Kincses Zsolt értékesítési vezető
Kapcsolattartó email címe: info@contactplus.hu
Helyszín(ek):
UP Rendezvénytér
1042 Szent István tér 13-14.
Típus: Informatikai / Konferencia / Térítéses
További információk
Jelentkezés: Jelentkezés itt!

Kövess minket a Facebookon!

Szoftver híreink

Magyar siker a látássegítő eszközöket fejlesztők nemzetközi versenyén

A Pázmány Péter Katolikus Egyetem Információs Technológiai és Bionikai Karának EyeRider csapata elnyerte az első helyet a 2024-es Cybathlon Vision Assistance kategóriájában.

Videojáték és e-sport kutatás 2024

Az e-sport hazai ismertsége és népszerűsége folyamatosan növekszik, a felnőtt magyar lakosság háromnegyede hallotta már a kifejezést, és 1 millió fő játszik is heti szinten e-sport játékkal – derült ki a Reacty Digital és a HUNESZ 2024-es videójáték és e-sport kutatásából. A bázis növekvő méretének köszönhetően a kapcsolódó költések összege is növekedett, éves szinten elérte a 80 milliárd forintot. Egyre több e-sport játék jelenik meg okostelefonra is, ami 2024-ben már érzékelhető hatással van a videójátékozási szokásokra.

Robotkutyákat tesztel a Boxy fulfillment logisztikai központ

A Boxy fulfillment szolgáltató hosszútávú technológiai fejlesztési projektjének keretében pilot programot indított a négylábú robotok e-kereskedelemben történő alkalmazási lehetőségeinek felmérése érdekében. A kísérlet célja, hogy feltérképezze a robotikában rejlő rugalmasság és autonómia olyan aspektusait, amelyek hozzájárulhatnak az e-kereskedelmi logisztika hatékonyságának növeléséhez, valamint a vásárlói és munkavállalói élmény javításához.

Együttműködik az ABB és a Zumtobel Csoport

A globális technológiai piacvezető ABB és az ausztriai székhelyű, a professzionális világítási megoldások terén világelső Zumtobel Csoport bejelentette, hogy stratégiai partnerségre lép. Céljuk az intelligens épületmegoldások és az egyenáramú (DC) ipari termékalkalmazások fejlesztése. Az együttműködő felek azt tervezik, hogy a fenntartható épületek számára integrált, intelligens megoldásokat kínálva jelentős hozzáadott értéket teremtsenek a kereskedelmi, ipari és intézményi szektorban tevékenykedő ügyfelek számára.

A Telekom ügyfelei számára már minden budapesti metróvonalon elérhető az 5g szolgáltatás

A Telekom november 11-étől az összes budapesti metróvonalon elérhetővé tette az 5G hálózatot ügyfelei számára, amelyet 5G-képes készülékkel és mobilinternet-szolgáltatással tudnak igénybe venni.