Események
Rendezvény neve: | CONTACT 2023 |
Dátum: | 2023. 11. 22. - 2023. 11. 23. |
Tartalom: |
Programok: - Az ügyfélélmény új szintjei - Mesterséges Intelligencia az ügyfélkezelésben - Építsünk egészséges szervezetet munkatársi elégedettséggel - És akkor tényleg „elveszik a robotok a munkánkat”? - PANELBESZÉLGETÉS - Make your customer’s life easier - Online direkt marketing az AI világában - A tudás éhsége visz előre! - Ügyfélszolgálat a rendelőben - A ChatGPT a contact centerben - Mindent a nézőért – avagy ügyfélszolgálat a média szemszögéből - Service Design – a jövő tudománya - Omnichannel ügyfélszolgálat – itt az idő átállni! - Future is NOW. But what is it exactly? - Virtuális platform, virtuális ügyfél? - PANELBESZÉLGETÉS - A mesterséges intelligencia világos és sötét oldala - Növekszik és hasznos: bemutatjuk az L&D területét! - Hangalapú azonosítás – hogyan segíti a call center működését? - Szervezeti és technológiai változás egy több száz fős szervezetben - Ügyfélélmény, ügyfélszolgálat technikái – ahol komolyan veszik - Kézikönyv a minőségbiztosításhoz - A szavak ereje – Miként hatunk az emberekre a beszédünk által? - PANELBESZÉLGETÉS - |
Szervező(k): |
Contact Plus Consulting Kft.
-
Szervező
Web: www.contactplus.hu
Tel.: 223-3143
Kapcsolattartó: Kincses Zsolt értékesítési vezető
Kapcsolattartó email címe: info@contactplus.hu
|
Helyszín(ek): |
UP Rendezvénytér
1042
Szent István tér 13-14.
|
Típus: | Informatikai / Konferencia / Térítéses |
További információk | |
Jelentkezés: | Jelentkezés itt! |
Szoftver híreink
A Samsung One UI 7 bétaverziója a mobil AI jövőjébe enged betekintést
A Samsung bejelentette a One UI 7 bétaverziójának hivatalos bevezetését, amely erőteljes mesterséges intelligencia funkcióival és egyszerűsített vezérlőfelületével a jövő bővíthető AI-ökoszisztémáinak előfutárának tekinthető. A One UI 7 jelentős előrelépést hoz azzal, hogy az élvonalbeli mesterséges intelligencia-algoritmusokat és a multimodális képességeket a felhasználói felület minden egyes kapcsolódási pontjába beépíti, egy olyan AI-platformot létrehozva így, amelyen minden interakció természetesnek és intuitívnak hat. A bétaverzió felhasználói elsőként tapasztalhatnak meg egy továbbfejlesztett, személyre szabhatóbb mobilélményt.
Pörög az akkumulátor szakemberek képzése Európában
Európa egyik vezető, a fenntartható energiaágazatra specializálódott szakképzési központja, az InnoEnergy Skills Institute bejelentette, hogy a két éve indított programjuk keretében, az Európai Akkumulátor Szövetség Akadémián keresztül közvetlenül kiképzett tanulók száma idén decemberre elérte a százezer főt.
Idén is meghirdették a Magyar Innovációs Nagydíjat
A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek.
A 2024-es Év Projektmenedzsere egy fedél alá hozta a kultúrát és a diplomáciát
Sághi Attila lett az Év Projektmenedzsere, aki a hagyományokat a funkcionalitással ötvöző Magyarország Háza Brüsszelben projekttel nyerte el a hazai projektmenedzsment szakma egyik legrangosabb elismerését.
Története legjobb novemberét zárta az Euronics, taroltak a tévék
Több mint 16 százalékos forgalomnövekedéssel zárta a Black Novembert az Euronics. A vásárlók körében a legnépszerűbb termékeknek pedig a kávéfőzők, vezetéknélküli porszívók és a játékkonzolok bizonyultak. Idén nagyot nőtt az online értékesítés is, a termékek könnyebb átvételét pedig tovább segíti, hogy az Euronicsnek a 67 fizikai áruháza mellett már 5400 átvevő helye is van. Utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat.