Extreme Digital kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Extreme Digital
Kiválik a Vatera az eMAG-ból, a cégcsoport tovább erősíti fókuszát a helyi e-kereskedelemben
Továbbra is a magyarországi bővülésre és növekedésre fókuszál az eMAG: új vásárlók és új Marketplace partnerek bevonására, akik kiaknázhatják azokat az előnyöket, amelyeket a Extreme Digitallal 2019-ben megkezdett egyesülése óta a szolgáltatások, technológia és infrastruktúra fejlesztésében elért a vállalat.
Közös platformon folytatja az eMAG és az Extreme Digital
Újabb jelentős mérföldkőhöz ért az eMAG és az Extreme Digital összeolvadása: 2022. május 2-ától a vásárlók az eMAG online platformján keresztül érhetik el a két márka termékeit és szolgáltatásait. A közös platformra való váltással a vállalat jelentősen növeli hatékonyságát, ami a jó árak mellett a szállítás gyorsaságában is érvényesülni fog - év végére országszerte hétszáz easybox csomagautomatában tudják majd átvenni a vásárlók rendeléseiket akár 24 órán belül.
Új funkcióval védi vásárlóit az eMAG a webáruházban és a mobilappjában is
Több lépcsős hitelesítés révén válik biztonságosabbá a vásárlás az emag.hu online áruház webes felületén, illetve az eMAG androidos és iOS-es mobilalkalmazásban. Az új biztonsági funkció aktiválása után ha esetleg illetéktelen kezekbe is jut az eMAG-fiókhoz való jelszó, belépni vagy rendelést feladni akkor sem tud az ismeretlen fél, ehhez ugyanis a vásárló mobilszámára SMS-ben kiküldött, egyszer használatos kódszámot is meg kell adni.
1,1 milliárd forint értékben váltották be a 3 ezer forintos kuponokat az eMAG-nál
Nagy kiszerelésű vízlágyító só és öblítő, illetve havi pelenkacsomag vásárlásához váltották be a legtöbben az eMAG bruttó 3 ezer forint értékű vásárlási utalványait, de sokan használták fel a kupont vezeték nélküli fülhallgató és fitneszpánt beszerzésére is. Az utalványokat a vállalat a Gazdasági Versenyhivatallal 2021 májusában kötött megállapodás keretében küldte ki azoknak az ügyfeleknek, akik az ezt megelőző 12 hónapban bármilyen értékben az eMAG-nál vásároltak. A kuponokat tavaly június eleje és december közepe között váltott be az eMAG mintegy 350 ezer ügyfele.
Már 3 millió forintot gyűjtöttek össze az eMAG-Extreme Digital vásárlói az ukrajnai menekülteknek
Az eMAG.hu platformján közel egy hét alatt 3 millió forint adományt gyűjtöttek össze a vásárlók a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára. Az eMAG-Extreme Digital saját, tízmillió forintos adománya mellett a befolyt összeget teljes egészében a szeretetszolgálatnak továbbítja az Ukrajnában bajbajutottak megsegítésére.
Támogatással és adománygyűjtéssel segít az eMAG-Extreme Digital a háborús helyzetben
A Magyar Máltai Szeretetszolgálatot tízmillió forinttal támogatja, az eMAG.hu platformján pedig lehetővé teszi a vásárlóknak online pénzadományok felajánlását – az így befolyt összeget teljes egészében a szeretetszolgálatnak továbbítja a cég az Ukrajnában bajbajutottak megsegítésére.
Online eladók segítenek a budapesti eMAG és Extreme Digital üzletekben
A járvány alatt tavaly a Extreme Digital üzletében prototípusként tesztelt online értékesítőpult 2.0-s változata jobb kamerával, mikrofonnal és monitorral van felszerelve. Ezen keresztül már eMAG-os vásárlókat is ki tudnak szolgálni az online eladók, de szaktanácsot is adnak, és online hitelügyintézésben is segítenek. 2022-ben a társaság a fővároson kívüli üzletekben is bevezeti a fejlesztést, az otthonaikból dolgozó munkatársak toborzása és tréningezése már megkezdődött.
Tízmilliárd forint feletti forgalom az eMAG és az Extreme Digital első közös Black Fridayén
Az eMAG és az Extreme Digital november 19-i Black Fridayén a magyar vásárlók 10,13 milliárd forint értékben több mint 420 ezer darab terméket rendeltek, ami jelentősen felülmúlja a tavalyi év eredményeit. A legjobban a háztartási eszközök, tisztítószerek, baba-mama termékek és a laptop/IT termékek fogytak, de belföldi szállást/utat is vásároltak közel kétszázan.
AdBlue és ingatlan is lesz az eMAG és az Extreme Digital első közös Black Friday-án
Annak érdekében, hogy a lehető legnagyobb kedvezményeket és kínálatot nyújthassa a magyar vásárlóknak, november 19-én közös Black Friday-t szervez Magyarország két piacvezető e-kereskedője* , miután az eMAG és az Extreme Digital cégek összeolvadása befejeződött. A minden korábbi évnél nagyobb szabású fekete pénteki ajánlatok közös felületen lesz elérhetők az Extreme Digital és az eMAG vásárlói számára. A fekete pénteki rendelések gyors és kényelmes átvételét pedig országszerte már több mint 400 easybox csomagautomata is segíti a 20 hazai szaküzlet mellett.
Jobban fogy az asztali PC, mint tavaly ilyenkor
Szokatlan trendeket lehetett megfigyelni az asztali PC-k értékesítésében szeptember első négy hetében, a tanév első heteiben: jelentősen több asztali gép talált gazdára mind az eMAG-nál, mind az Extreme Digitalnál, mint tavaly ilyenkor, és jelentősen nőtt az Apple-gépek forgalma is.
Drágább tévéket vettek a foci-Eb alatt az Extreme Digital hazai vásárlói
A legtöbb tévét a Labdarúgó-Európa-bajnokság első mérkőzésének hetében rendelték az Extreme Digitaltól, az eladott tévék bruttó átlagára 20 ezer forinttal emelkedett a foci-szezonban. Szinte mindenki okostévét vásárolt, a legtöbben pedig 55 colos tévét választottak.
Újra kelendők a drónok az Extreme Digitalnál
Év eleje óta a pilóta nélküli légijárművek használatát szigorúbb előírások szabályozzák Magyarországon, amelynek nyomán az Extreme Digitalnal is megtorpantak a drónok eladásai. Mostanra a potenciális vásárlók kezdik kiismerni magukat az előírások között, ezért újra nőnek az eladások. Az online áruház és a DJI drónok forgalmazója is segít informálni a vásárlókat a legális drónhasználatról.
Jön a foci-eb, felpörögtek a tévéeladások az Extreme Digitalnál
A legtöbb magyar családnál általában az olimpia vagy egy jelentősebb futballesemény évében szoktak új tévét vásárolni, de tavaly a kijárási korlátozások miatt sokan előrehozták a beszerzést. Az Extreme Digital eladási statisztikái azonban azt mutatják, hogy a júniusi futball Európa-bajnokság még mindig kellő vonzóerőt jelent: újra emelkednek a tévéeladások, ráadásul az 55-60 colos óriásképernyők átvették a vezetést a népszerűségi listán.
Ezek voltak a home office évének slágertermékei
Sokan vettek laptopot és tabletet a járvány miatt home office-ba, távoktatásba kényszerült magyar családok közül az Extreme Digitalnál, de a pandémia egy évének három legnépszerűbb otthon dolgozós terméke a headset, a forgószék és a wifi-router az eladási számok alapján.
Már online eladónál is lehet személyesen vásárolni az Extreme Digital szaküzletében
Az Extreme Digital Szent István körúti üzletében a járvány második hullámának kezdete óta online értékesítési és tanácsadói pult várja a betérőket: egy képernyővel, mikrofonnal és webkamerával szerelt terminálra online platformon keresztül bejelentkező eladó is segít a vásárlók kiszolgálásában. A kísérlet bevált, további üzletekben is várható az interneten keresztül bejelentkező munkatársak megjelenése.
Évet értékelt az Extreme Digital
A járvány évében 2019-hez képest elképesztően jól fogytak az otthoni szórakozást szolgáló eszközök az Extreme Digitalnál. A tévék mellett a wifi routerek, tabletek, fejhallgatók, valamint a gamer termékek és a laptopok eladásai ugrottak meg éves szinten a legnagyobb mértékben 2020-ban.
Várkonyi Balázs a hazai digitális piac legmeghatározóbb szakembere
A Marketing & Media magazin idén tizenegyedik alkalommal állította össze Top25 – a legmeghatározóbb digitális szakemberek címet viselő rangsorát, amelyen az első helyet 2020-ban Várkonyi Balázsnak, az eMAG és az Extreme Digital ügyvezetőjének ítélte oda a szakmai zsűri.
November 13-án tartja a Black Friday-t az Extreme Digital
Összesen mintegy száz termékkategória több százezer darab terméke lesz elérhető az Extreme Digital Black Friday-én, 2020. november 13-án. A vállalat várakozásai szerint a járványhelyzet ellenére is jelentős érdeklődésre számít, ezért a “karanténspecifikus” akciók mellett megnövelt szerverkapacitással várja a rohamot a www.edigital.hu oldalon.
Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata
Idén jelentősen megnőtt itthon azoknak az internetes vásárlóknak a száma, akik csomagautomatából veszik át rendeléseiket. Az igények kiszolgálása érdekében Magyarország két legnagyobb e-kereskedelmi márkája, az eMAG és az Extreme Digital Easybox csomagautomata-hálózata folyamatosan bővül: Budapesten már harminchárom helyszínen működnek a rendelések egyszerű, érintésmentes átvételét biztosító gépek. Az eMAG mobil applikációjából feladott rendeléseket Easybox automatába az év végéig ingyenesen szállítja ki a cég, a házhoz szállítás pedig az év végéig féláron történik appos rendelés esetén.
Ötszáz érintésmentes csomagautomatát telepít az eMAG és az Extreme Digital
Az Easybox csomagautomatákból éjjel-nappal átvehetők az eMAG-nál és az Extreme Digitalnál megrendelt termékek egyszerűen és érintésmentesen. Idén száz budapesti helyszínen, a jövő év végén azonban már országszerte ötszáz helyen működnek majd a piacvezető e-kereskedelmi márkák saját üzemeltetésű automatái.
Cikkgyűjtő
További híreink
Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH
Harmadik alkalommal hirdeti meg a 40 év feletti női példaképek a digitális gazdaság területén című pályázatát az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH). Az elismerésre gazdasági társaságok, különböző szervezetek nevezhetik azokat a digitális gazdaság és technológia területén tevékenykedő női kollégáikat, akik kimagasló eredményeikkel rávilágítanak a korosztályban rejlő értékekre és lehetőségekre, ezáltal példaképként szolgálhatnak a fiatalabb generáció számára. A pályázati anyagokat 2025. január 31-ig várják a szervezők.
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.