Gemius Hungary kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Gemius Hungary

Ki áll a kattintás mögött?
A Gemius letölthető tanulmánya bemutatja azon internetezők szociodemográfiai profilját, akik az online reklámmegjelenéseket generálják, valamint azokét is, akik nem kattintanak.

Egyre többen neteznek hazánkban
Összesen 5,2 millió magyar internetezik hazánkban. A Gemius adatai szerint egyre nő a számuk. A 15 évnél idősebb korosztály 60,78%-a használja az internetet,

Milyen hatással vannak ránk az online hirdetések?
A Gemius több éves kutatásai során összegyűjtött adatok kimutatják, hogy az online marketing üzenetek észlelése és hatékonysága megváltozott.

Nő az üzleti szféra érdekeltsége az okostelefonok piacán
A mobileszközök szegmense egyre fontosabbá válik a magyarországi üzleti életben is: a mobil hirdetési költések 2013-ban már elérték az 1,943 milliárd forintot, ezzel a digitális reklámpiac 5 százalékát tették ki – állapította meg felmérésében a Gemius üzleti tanácsadó cég.

A videomegosztók beelőzik a televíziós oldalakat
Az internetezésre használt teljes idő 3 százalékát töltötték el a magyar felhasználók videomegosztó oldalakon, míg a televíziós webhelyekre az összes idő 0,5 százaléka jutott - derül ki a Szonda Ipsos és a Gemius Hungary által végzett közönségmérés szeptemberi eredményei alapján.
Cikkgyűjtő
További híreink
Blokklánc vs. AI: Melyik technológia alakítja át gyorsabban a globális munkaerőpiacot?
A vezető kriptotőzsde és Web3 vállalat, a Bitget friss jelentése szerint a blokklánc-technológia 2030-ra világszerte több mint egymillió munkahelyet hozhat létre. Bár jelenleg csupán 15–20 ezer álláshirdetés aktív ebben a szektorban, a növekedési potenciál óriási.
Digitális élményforradalom: tegnap ért véget a pekingi InfoComm China 2025