Gemius Hungary kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Gemius Hungary

Ki áll a kattintás mögött?

A Gemius letölthető tanulmánya bemutatja azon internetezők szociodemográfiai profilját, akik az online reklámmegjelenéseket generálják, valamint azokét is, akik nem kattintanak.

2015. március 27. 11:22

Egyre többen neteznek hazánkban

Összesen 5,2 millió magyar internetezik hazánkban. A Gemius adatai szerint egyre nő a számuk. A 15 évnél idősebb korosztály 60,78%-a használja az internetet,

2014. november 25. 09:28

Milyen hatással vannak ránk az online hirdetések?

A Gemius több éves kutatásai során összegyűjtött adatok kimutatják, hogy az online marketing üzenetek észlelése és hatékonysága megváltozott.

2014. szeptember 4. 11:29

Nő az üzleti szféra érdekeltsége az okostelefonok piacán

A mobileszközök szegmense egyre fontosabbá válik a magyarországi üzleti életben is: a mobil hirdetési költések 2013-ban már elérték az 1,943 milliárd forintot, ezzel a digitális reklámpiac 5 százalékát tették ki – állapította meg felmérésében a Gemius üzleti tanácsadó cég.

2014. június 17. 13:31

A videomegosztók beelőzik a televíziós oldalakat

Az internetezésre használt teljes idő 3 százalékát töltötték el a magyar felhasználók videomegosztó oldalakon, míg a televíziós webhelyekre az összes idő 0,5 százaléka jutott - derül ki a Szonda Ipsos és a Gemius Hungary által végzett közönségmérés szeptemberi eredményei alapján.

2007. december 6. 09:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Blokklánc vs. AI: Melyik technológia alakítja át gyorsabban a globális munkaerőpiacot?

A vezető kriptotőzsde és Web3 vállalat, a Bitget friss jelentése szerint a blokklánc-technológia 2030-ra világszerte több mint egymillió munkahelyet hozhat létre. Bár jelenleg csupán 15–20 ezer álláshirdetés aktív ebben a szektorban, a növekedési potenciál óriási. 

2025. április 28. 16:57

Digitális élményforradalom: tegnap ért véget a pekingi InfoComm China 2025

A Beijing InfoComm China 2025 rendezvényt április 16–18. között rendezték meg a pekingi China National Convention Center-ben, közel 40 országból érkező több száz kiállítóval és több ezer látogatóval. A rendezvény a régió egyik vezető audiovizuális és integrált élménytechnológiai platformja lett, ahol a technológiai újdonságokat személyesen is ki lehetett próbálni. Ázsia egyik legfontosabb audiovizuális és infokommunikációs technológiai szakkiállítás résztvevői a legfrissebb trendekre, a mesterséges intelligenciával támogatott prezentációs rendszerekre, a 4K-s kollaborációs eszközökre és a hálózati AV-megoldásokra fókuszáltak.
 

2025. április 19. 14:31