Global Family Business Index kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Global Family Business Index
Továbbra is lendületben a családi vállalkozások
A globális gazdaságnál is gyorsabban növekednek a családi vállalkozások – derül ki az EY és a svájci St. Gallen Egyetem friss Global Family Business Index rangsorából. A világ 500 legnagyobb családi hátterű cégének listáján számos, Magyarországon is közismert márka található, mint például a német BMW, a svájci Roche, a francia L'Oréal, az olasz Prada vagy az osztrák SPAR. Számos társaságnál már elindult a vezetői generációváltás.
Csúcson a családi vállalkozások
Az egészségügyi vészhelyzet ellenére továbbra is a gazdaság kulcsszereplői maradtak a családi vállalkozások – derül ki az EY és a svájci St. Gallen Egyetem friss Global Family Business Index rangsorából. A világ 500 legnagyobb családi hátterű cégének listáján számos Magyarországon is ismert márka szerepel, mint például a francia Decathlon, a német Bosch, a svéd H&M, az olasz Ferrero vagy az osztrák Red Bull. A társaságok többségének azonban még fel kell készülnie a vezetői generációváltásra ahhoz, hogy megőrizzék versenyképességüket.
Cikkgyűjtő
További híreink
Az Ericsson Budapesten építi a jövő hálózatait
Az Ericsson ma hivatalosan is megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A kezdeményezéssel a vállalat tovább erősíti elkötelezettségét a jövő hálózatainak fejlesztése iránt, és fokozza erőfeszítéseit a következő generációs mobiltechnológiák kutatásában és szabványosításában.
Újra a csúcson: MagyarBrands díjat kapott a Magyar Logisztikai Egyesület
A Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) ismét bekerült a legelismertebb hazai márkák közé: a MagyarBrands program szakmai bizottsága 2025-ben újra Kiváló Fogyasztói Márka díjjal jutalmazta a szervezetet. A kitüntetés megerősíti, hogy a 35 éve működő szakmai egyesület tevékenysége, oktatási és közösségépítő munkája, valamint márkája stabil és sokszorosan elismert értéket képvisel a magyar gazdaságban.