Human Centric Experience Design kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Human Centric Experience Design

A Fujitsu „Gateway” ügyfélközpontja gyorsítja a digitális átalakulás terjedését
A Fujitsu közzétette terveit a digitális átalakulás terjedését gyorsító korszerű ügyfélközpontja kialakításáról az indiai Punéban. A „Fujitsu Gateway” nevet viselő központ fontos kapcsolattartási pontként szolgál a Fujitsu tökéletesen integrált modellre épülő, globális szolgáltatási képességeinek meggyőző bemutatására.

Bizalomra épülő jövő építése a technológia erejével
A 2019-es Fujitsu Fórumon a Fujitsu bemutatja, hogyan lehet új, bizalomra épülő jövőt építeni a szervezetek és a társadalom számára a technológia erejével. A vállalat 2019. november 6-án és 7-én, Münchenben megrendezendő kiemelt ügyfélrendezvényére több mint 10 ezer látogatót várnak.
Cikkgyűjtő
További híreink
Virtuális valóság az autonóm járművek fejlesztésében
Évről évre világszerte több millió közúti baleset történik, és ezek túlnyomó része, mintegy 94%-a emberi hibákra vezethető vissza. De mi lenne, ha a járművek képesek lennének előre felismerni a veszélyeket és gyorsabban reagálnának, mint a legjobb sofőrök? Egy magyar kutatólabor, a HUN-REN SZTAKI SCL, a világ vezető technológiai és mérnöki cégeivel együttműködve dolgozik ezen a problémán.
Továbbra sem tudjuk, hogy kik ölették meg Kennedyt
Donald Trump amerikai elnök ígéretéhez híven 2025. március 18-án nyilvánosságra hozta az 1963-as John F. Kennedy-merénylettel kapcsolatos, eddig titkosított dokumentumok jelentős részét. A Nemzeti Levéltár honlapján elérhetővé vált mintegy 80 000 oldalnyi anyag új részleteket tár fel Lee Harvey Oswald tevékenységéről és a merénylet körülményeiről.