IAB Europe kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: IAB Europe

IAB-útmutató a kontextuális hirdetésről
Az IAB Europe a napokban jelentette meg a kontextuális hirdetésekről szóló friss útmutatóját. A téma a harmadik feles cookie-k kivezetése miatt vált különösen fontossá az elmúlt időszakban.

IAB Europe: Május 25-ig bárki véleményt fűzhet a TCF 2.0-hoz
Az IAB Europe bejelentette a Transparency & Consent Framework (TCF) új, 2.0-s változatát, melynek használatával a weboldalak automatizáltan menedzselhetik felhasználóik adatkezelési preferenciáit, miközben a General Data Protection Regulation (GDPR) és az ePrivacy Directive (ePD) előírásainak is megfelelnek. Az IAB Europe a friss változat bevezetését megelőzően, május 25-ig várja minden érintettől a szakmai észrevételeket, javaslatokat az új verzióval kapcsolatban.
Cikkgyűjtő
További híreink
Milyen nagy lesz a közelgő havazás? Előrejelzés a mesterséges intelligencia segítségével
A Google NeuralGCM modellje gyorsabb és pontosabb időjárás előrejelzést készít a hagyományos modelleknél.
Veszélyes hirdetések rejtőzhetnek a keresési eredményekben: hogyan ismerjük fel ezeket?
Annak ellenére, hogy egyre többen használnak hirdetésblokkolókat és kifinomult biztonsági szoftvereket, a hirdetéseken keresztül terjedő rosszindulatú szoftverek még mindig nagy problémát jelentenek az ESET kiberbiztonsági szakértői szerint – különösen, ha azok legitim webhelyek hirdetéseiként jelennek meg. Árulkodó adat, hogy 2023-ban a Google több mint 1 milliárd hirdetést blokkolt vagy távolított el, amelyek között számos rosszindulatú programokat népszerűsítő reklám is volt.