Integral Vision kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Integral Vision
Magyarok fejlesztették a Balti villamosenergia-ipari rendszerirányítók közös platformját
A három balti rendszerüzemeltető a Baltic Transparency Dashboard 2.0. fejlesztésére nemzetközi tendert írt ki, amelyet a magyar konzorcium nyert el tavaly decemberben. A Navitasoft az üzleti megvalósításáért felelt, az Integral Vision az alkalmazás fejlesztését látta el. Az új adatközlési portál a piacon egyedülálló módon egyablakos tájékoztatást biztosít az energiatermeléssel, -kapacitással, -átvitellel kapcsolatban a régió szereplői számára. A szabad és nyitott energiapiacon az átláthatóság elengedhetetlen, mivel nagyban hozzájárul a tisztességes verseny kialakulásához, és segít egyenlő feltételeket biztosítani a piaci szereplők számára.
Magyarok a világ top 10 Drupal fejlesztői között
A Clutch.co évente több mint 7000 céget mér fel világszerte, és objektív ügyfél visszajelzések, mélyinterjúk, piaci részesedés és online jelenlét alapján rangsorolja a B2B cégeket. Az Integral Vision idén az összesítésben két kategóriában is szerepel: a Drupal fejlesztők között a 7., PHP fejlesztő kategóriában a 11. helyet szerezte meg a napokban nyilvánosságra hozott összesítésben.
A személyes ajánlás a legjobb belépő a fejlesztési projekteknél is
A vállalati marketingesek elsősorban ismerős ajánlása alapján választanak partnert egy fejlesztési projekt kivitelezése során, de a tapasztalat és a személyes benyomás mellett továbbra is az ár a döntő szempont. Érdekes megállapítás ez, ha azt is figyelembe vesszük, hogy az első körben meghatározott specifikáció és az elkészült munka között sokszor jelentős különbség van. A feladat végrehajtása mellett ma már sokkal nagyobb szerep jut a tanácsadásnak és a közös gondolkodásnak – derült ki az Integral Vision vállalati marketingesek körében végzett online felméréséből.
Cikkgyűjtő
További híreink
9 év után új elnök az IAB Hungary élén
Új elnököt és elnökséget választott a 2025-2027-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.
A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak, és csak 1,8%-uk nyitott külső hirdetők felé is. Ez az arány – különösen a nemzetközi trendek tükrében – nagyon alacsony, ami a szektorban rejlő jelentős növekedési potenciált jelzi. A PwC Magyarország az IAB Hungary szakmai közreműködésével csaknem 800 webáruház körében végzett kutatást a retail média jelenlegi helyzetéről.