MITTE Communications kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: MITTE Communications

A MITTE felel Magyarország első fizikus-mérnök alapképzésének ügynökségi feladataiért
Magyarországon elsőként indít fizikus-mérnök alapszakot a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME). Az egyetem integrált kampány keretében vezeti be a 2023 szeptemberében induló, angol nyelvű képzést, amely magába foglalja a szak arculatának és weboldalának komplex tervezését, valamint a kommunikációs és kreatív stratégia kialakítását és végrehajtását. A képzés a Bosch és a Semilab vállalatok támogatásával indul, akik szakmai nagykövetként is a kampány mellé álltak, a piacképes, gyakorlatorientált tudás értékét és a szakemberek utánpótlásának jelentőségét hangsúlyozva.

Digitális stratégiába és service designba fektetnek a múzeumok a pandémia után
Európa-szerte és a tengerentúlon is egyre kevesebb korlátozással üzemelnek újra a múzeumok. A pandémia alatt szerzett tapasztalatok azonban sok olyan változást hoztak, amelyek hosszú távon alakítják át az intézmények stratégiáját. A Múzeumok Nemzetközi Tanácsának (ICOM) kutatása szerint a kiállítóhelyek 77%-a tervezte digitális stratégiájának megújítását egy évvel a pandémia megjelenése után. A fókuszba tehát a digitális bővülés és az egyre inkább személyre szabott látogatói élmény kerül. A változásokkal a magyarországi intézményeknek is érdemes lépést tartani.

8 másodperc és a Z generáció már nem is figyel rád
Minden eddiginél kevesebb ideig tudnak figyelni, folyamatosan elérhetőek online, mégis elutasítják az ott látott hirdetéseket, és hihetetlen tempóban változtatják szokásaikat: a Z generáció hatékony elérése napjaink egyik legnagyobb kihívása a márkák számára. Hazai szakemberek szerint személyre szabott üzenetekkel és a közösséghez való tartozás érzésével azonban ők is meggyőzhetők.

A teljesítmény és a márkaépítés összhangja
Egyre inkább meg kell küzdeniük a márkáknak a fogyasztói figyelemért, de nem mindegy, hogy azt milyen eszközökkel teszik. Az ADDICT Interactive és a MITTE Communications közös iparági felmérést készített, melyből kirajzolódik: a brandinget és a performance marketinget ötvöző kampányok értékesítéstámogatás, márkaismertség és költséghatékonyság terén is jóval nagyobb eredményességet hozhatnak.

A MITTE Communications nyerte az NNG kreatív ügynökségi tenderét
2016 februártól a MITTE egy éven keresztül teljes körű együttműködés keretein belül látja el a 6 kontinensen, összesen 12 irodával jelenlévő globális vállalat Magyarországról irányított kreatív tervezési feladatait. Az NNG, mint globálisan az egyik piacvezető navigáció-fejlesztő cég arculatfrissítése, az új ügynökség nyertes terve alapján valósul meg.
Cikkgyűjtő
További híreink
Továbbra sem tudjuk, hogy kik ölették meg Kennedyt
Donald Trump amerikai elnök ígéretéhez híven 2025. március 18-án nyilvánosságra hozta az 1963-as John F. Kennedy-merénylettel kapcsolatos, eddig titkosított dokumentumok jelentős részét. A Nemzeti Levéltár honlapján elérhetővé vált mintegy 80 000 oldalnyi anyag új részleteket tár fel Lee Harvey Oswald tevékenységéről és a merénylet körülményeiről.
iPhone 17 Air: A legvékonyabb iPhone a láthatáron
Az Apple az év második felében piacra dobja az iPhone 17 Air-t, amely a vállalat eddigi legvékonyabb okostelefonja lesz, mindössze 5,5 mm vastagsággal. Ez jelentős csökkenés a jelenlegi modellekhez képest, amelyek vastagsága 7,4 mm körül mozog.