Magyar Marketing Szövetség kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Magyar Marketing Szövetség

Vezető marketingesek kerekasztal-beszélgetése
2025. június 17-én ismét találkoztak egymással a Magyar Marketing Szövetség tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai. A rendezvénynek a Zwack Füves Bárja adott otthont, házigazdája és ötletgazdája Kovács Dávid Gábor, a Zwack Unicum Nyrt. marketingigazgatója volt. Az esemény célja az volt, hogy a februárban elindított szakmai párbeszédet folytassák arról, milyen szerepet játszhat a marketing – és maguk a marketingesek – a társadalom formálásában.

Felelős reklám, tisztább környezet – Indul a Green Pledge 2025
A Green Pledge ismét várja a pályázatokat! A kezdeményezés immár harmadik éve díjazza azokat a kommunikációs gyakorlatokat, amelyek kiemelten figyelmet fordítanak a környezetvédelemre és fenntarthatóságra a marketingkommunikáció megtervezése és megvalósítása során.

Május 27-én ünneplte a világ a marketing szakmát
Május 27-én a globális marketingtársadalom egyesült, hogy a European Marketing Confederation (EMC) kezdeményezésére megünnepelje a Nemzetközi Marketing Napot, és díjazza a szakma kiemelkedő alakjait. Az idei évben a rangos elismerést Dr. Byron Sharp, a How Brands Grow című könyv szerzője kapta, aki úttörő kutatásaival formálta át a marketing világát.

Magyar szakember lett Európa legjobb marketingvezetője 2025-ben
A European Marketing Confederation (EMC), amely az európai marketing szövetségeket fogja össze – köztük a Magyar Marketing Szövetséget is –, kihirdette az idei European Marketer of the Year 2025 verseny győztesét. Az elismerést Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke, a Szerencsejáték Zrt. korábbi kereskedelmi igazgatója vehette át május 22-én, a dublini MII Award Ceremony ünnepségen.

Megújult elnökséggel folytatja munkáját a Magyar Marketing Szövetség
Május 14-én tartotta éves közgyűlését a hazai marketing szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A tagság egyhangúlag újabb négy évre elnökké választotta Hinora Ferencet (Positive Adamsky), aki immár 12 éve vezeti a szövetséget.

Mesterséges intelligencia a marketing szolgálatában
A Microsoft adott otthont a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja legutóbbi rendezvényének, mely március 20-án zajlott, és a mesterséges intelligencia marketingben betöltött szerepét és lehetőségeit helyezte középpontba. A rendezvény üzenete az volt, hogy az AI nem csupán a jövő technológiája, hanem már most is olyan eszközként működik, amely jelentősen növeli a marketingmunka hatékonyságát. A Microsoft szakértői gyakorlati példákon keresztül mutatták be, hogyan integrálható az AI a marketing- és értékesítési folyamatokba, elősegítve azok optimalizálását és gyorsítva az üzleti döntéshozatalt.

Magyar siker az EMC rangos versenyén
Bejelentették az EMC European Marketer of the Year 2025 verseny döntőseit, amely az európai marketingszövetségeket tömöríti. A rangos elismerés shortlistjére felkerült Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója is. A díj győztesét a május 22-i MII gálán hirdetik ki Dublinban.

Gyémánt Díjat ért a pályaorientációs és tehetséggondozó program
Az ELTE Informatikai Kar STEMStation@ELTE STEMpont programja Gyémánt Díjat nyert a Magyar Marketing Szövetség 2024-es pályázatán, a társadalmi célú kampány kategóriában.

Ezek voltak az év legjobb városmarketing megoldásai
A Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete tizedik alkalommal hirdette meg a Városmarketing Gyémántdíj pályázatot. A díjátadóra 2025. március 5-én a Digital Marketing Forum konferencián került sor, ahol hét inspiráló előadás a digitális és smart marketing megoldások városi alkalmazásával foglalkozott.

2024-ben ismét a Pentacom és a Billingo Technologies uralta a Marketing Diamond Awards-ot
A Digital Forum nagyszabású díjátadó eseményén átadták a 2024-es Marketing Diamond Awards elismeréseit. A Pentacom ismét elnyerte „Az Év Ügynöksége” címet, míg a Billingo Technologies Zrt. a „Az Év Vállalata” díjat kapta, folytatva az előző évek sikeres sorozatát. A 2024-es év „Marketing Nagykövete” különdíját pedig a Marketing Consulting Kft. vehette át.

Megvannak az Év Sportmarketing Nagykövetei 2024-ben
Március 5-én, szerdán a DIGITAL FORUM keretében kerültek átadásra a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által alapított Sportmarketing Diamond Awards díjai. Ez a szakmai elismerés a hazai sportmarketing legkiemelkedőbb projektjeit és szereplőit díjazta. A zsűri döntése alapján az Év Sportmarketing Nagykövetei a Borsodi Sörgyár és a Hydro Fehérvár AV19 lettek.

Rekordszámú nevezés és kreatív megoldások az „Az Év Honlapja 2024” versenyén
A 2024-es „Az Év Honlapja” pályázatot rekord számú nevezés, innováció, technológiai újítások és kreativitás jellemezték. Az esemény immár 23. alkalommal emelte ki a digitális marketing legjobbjait. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre összesen 329 pályázat érkezett, melyek közül a szakmai zsűri 90-et díjazott 30 kategóriában. Az „Az Év Honlapja Abszolút Díjat” idén a „Sound of Mátra” projekt nyerte el, míg az Internet Kultúra Fővárosa díjat ismét Debrecen Megyei Jogú város kapta.

Felelős marketing a változások korában
A Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja legutóbbi rendezvényének a Zwack Füves Bár adott otthont, és a marketing társadalmi hatásait, valamint annak felelősségét helyezte középpontba. Az esemény célja az volt, hogy a szakma elismert szereplői találkozzanak, megosszák egymással dilemmáikat, és megvitassák a marketing jövőjét érintő lehetőségeket.

European Marketing Agenda 2025 Webinárium – Már elérhető online!
Az európai marketingszövetségeket – köztük a Magyar Marketing Szövetséget is – magába foglaló European Marketing Confederation (EMC) február 4-én tartotta meg éves trendfelmérése, a European Marketing Agenda 2025 eredményeit összegző webináriumát, amely több mint 900 résztvevőt vonzott. Ezzel az idei Agenda a szervezet eddigi legnépszerűbb kezdeményezésévé vált.

Adatstratégia: A vállalati siker kulcsa a digitális korban
A Magyar Marketing Szövetség Döntéshozói Klubjának 2025. január 30-i rendezvényén azt járták körül a résztvevők, hogy a vállalatok és a márkák hogyan gazdálkodhatnak felelősen az adatvagyonukkal, és hogy mindez hogyan járulhat hozzá ahhoz, hogy jobban kiaknázhassák az eddig esetleg kevéssé igénybe vett marketing-, média- és üzleti potenciálokat. A PWC redezvényközpontjában tartott eseményen kiderült, hogy a digitális átalakulás korában a vállalatok adatvagyona kulcsfontosságú erőforrássá válik, amely megfelelő kezeléssel jelentős versenyelőnyt biztosíthat a piaci szereplők számára.

Rutinból nem megy: globális transzformáció és lokális alkalmazkodás!
A 2016. év végén alakult, és a Magyar Marketing Szövetség exkluzív szakmai közösségeként működő Marketing Döntéshozók Klubja idén immár kilencedik alkalommal összegzi azt, hogy mi várható a marketing és kommunikáció területén az előttünk álló esztendőben.

Marketing Agenda 2025 – Adatalapú AI forradalom találkozása a márkamenedzsmenttel
Továbbra is a mesterséges intelligencia és annak marketingiparra gyakorolt hatása áll az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation (EMC) éves előrejelzése, a European Marketing Agenda 2025 legfontosabb fókusztémáinak élén.

Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.

Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.

Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Cikkgyűjtő
További híreink
Megvan a válasz a digitalizáció nagy ellentmondására
A modern digitális technológiák használata rövidebb távon nem növeli a vállalatok nyereségességét, de hatékonyabbá teszi az eszközök felhasználását a világ autóiparában – állapítja meg egy friss nemzetközi kutatás, amely a Budapesti Corvinus Egyetem bevonásával készült.
IT-történelem: a hat ma is működő működő Apple‑1 egyike a Sotheby’s aukcióján
Egy rendkívül ritka, működőképes Apple‑1 számítógép - amelyet Steve Wozniak épített a korai garázsprojektben - a következő napokban kerül aukciós kalapács alá a New York-i Sotheby’s „History of Science & Technology” aukciósorozatán. A várakozások szerint az ár hat számjegyű dollárösszeg lesz, nagy eséllyel meghaladja majd a félmillió dollárt.