Magyar Reklámszövetség kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Magyar Reklámszövetség
November 25-ig lehet nevezni a CALL TO ACTION pályázatra
A szervezők meghosszabbították az MRSZ és Sharity Impact TCR seregszemléjének beadási határidejét 2024. november 25. hétfő éjfélig.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Elkészültek a 2023-as média- és kommunikációs torták
A 2023. évi MRSZ Médiatorta 351,1 Mrd Ft, az MRSZ Kommunikációs torta 648,9 Mrd Ft volt*. A kimagasló infláció továbbra is rányomta a bélyegét az iparág teljesítményére, vagyis nominálisan ugyan nőtt mindkét torta, de reálértéken még mindig apadás mutatkozik. A médiatorta 6,6%-kal, a kommunikációs torta 5 %-kal csökkent tavaly. Ezen belül a hazai média, azaz a tévé, a magyar digitális kiadványok, a sajtó, a közterület, a rádió és a mozi esetében még borongósabb a kép: reálértéken 7,2 százalékponttal maradnak el a 2022-es szinttől, 17,7%-kal a 2019-estől. A kommunikációs tortaszeletek, vagyis a média és gyártási költség melletti számok kissé jobban festenek, „csak” 3,1%-os csökkenést mutatnak reálértéken.
Új magyar reklámetikai kódex lép hatályba
A magyar marketingkommunikációs szakma legnagyobb ernyőszervezete, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) közleménye szerint a kodifikációs bizottsága és az Önszabályozó Reklám Testület 2021-2022-ben széleskörű szakmai egyeztetés keretében aktualizálta a Magyar Reklámetikai Kódex rendelkezéseit. Az új Magyar Reklámetikai Kódex szabályai átláthatóbb és strukturáltabb szerkezetbe kerültek, igazodva a mai gazdasági, kulturális és társadalmi környezethez, összhangban a nemzetközi önszabályozási sztenderdekkel. A főbb változásokat a KNP LAW jogásza, dr. Kerekes Eszter ismerteti.
Elkészültek a 2022-es Média- és Kommunikációs torták
Az MRSZ megállapításainak összefoglalója a 2022-es média- és kommunikációs költés számokról: (1) A piac 2022-ben sem lélegezhetett fel, hiszen az orosz-ukrán háború következtében kialakult komplex válság a kommunikációs iparágat sem kímélte.
A 2016-os digitális reklámköltés összvolumene 68 milliárd
Megkezdi munkáját az MRSZ új Ügyvezetősége
A Magyar Reklámszövetség napokban felállt Ügyvezetősége megkezdte a 2016-2018-as ciklusra a szövetség programjának kialakítását és megvalósítását.
Reklámadó – a szakmai szövetségek egyeztetést javasolnak
A szakmai szövetségek álláspontja szerint a „reklámadó” néven bejelentett és a médiaszektorra kivetni tervezett adó hatásai egyelőre beláthatatlanok mind a szektor, mind pedig a közönség számára, és az rendkívüli mértékben érinti az egyébként is nehéz helyzetben lévő kommunikációs iparágat.
Reklámtorta 2012 – ki hasította magának a legnagyobb szeletet?
A televízió még mindig uralja a reklámpiacot, a második helyen pedig a nyomtatott sajtó áll. A direkt marketing költéseket azonban megelőzte a digitális, felkerülve ezzel a dobogó legalsó fokára.
Kutatási tagozat alakult a Magyar Reklámszövetségben
Kutatási tagozatot alakított a Magyar Reklámszövetség négy tagszervezete: az AGB Nielsen, a GfK Hungária, az Ipsos és a Medián.
17 százalékos növekedést produkált tavaly az internetes reklám
Nyilvánosságra hozta a tavalyi reklámköltési adatokat a Magyar Reklámszövetség. Az immár 11. alkalommal elkészített reklámköltés-becslés ezúttal a vállalatok marketing-költése, és nem a médiabevétel alapján alapján mérte fel a hazai piacot, ezért nehéz az összehasonlítás a korábban más módszerekkel történt reklámköltés-becslésekkel, ráadásul új területek is bekerültek a felmérésbe. Ha ez utóbbiakat kihagyjuk, akkor 161,7 milliárdosnak tekinthető a reklámtorta, ami nagyjából megegyezik az előző évi adattal. Kicsit az is bonyolítja a képet, hogy míg korábban a barterbevételek bekerültek a kalkulációba, a szponzorbevételek viszont nem, a mostani számításnál - helyesen - épp az utóbbit tekintették valós reklám-költésnek.
Konferencia az online reklám jövőjéről
2005. szeptember 29-én, a Magyar Reklámhét rendezvénysorozatának kiemelt eseményeként Napnál is világosabb – Internet, fogyasztók, reklám címmel rendez az online reklámpiac jövőjével foglalkozó mini-konferenciát a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesülete és a Magyar Reklámszövetség Online Tagozata a budapesti Corvinus Egyetemen.
Gyorsuló növekedés az online reklámpiacon
A Magyar Reklámszövetség immár negyedszer teszi közzé a hazai internetes reklámpiacra vonatkozó felmérését, amelyet ezúttal is a Carnation Research közreműködésével készített el. A legfrissebb jelentés szerint 2000 második negyedévében tovább erősödött a hirdetők online aktivitása, amivel párhuzamosan előremutató változások is bekövetkeztek a rohamos fejlődésnek köszönhetően. Az év első hónapjában mért 236,4 millió forint után a második negyedévben már 390,7 millió forintosra bővült a hazai online reklámpiac.
E-marketing konferencia New Yorkban: WebAttack!
A legjelentősebb amerikai internetmarketinges szakkonferenciához kapcsolódott az a WebAttack! elnevezésű minikonferencia, amelyet a Kreatív lap és a Magyar Reklámszövetség Internet Tagozata szervezett júniusban.
Gyorsuló növekedés az online reklámpiacon
Minden előrejelzést felülmúlóan növekedett a hazai online reklámköltés a 2000. év első negyedévében. Az 1999. év második félévében mért 235 millió forintnál is többet, 236,4 milliót költöttek a vállalatok online reklámra az év első három hónapjában.
Megduplázódtak az online reklámbevételek
A Magyar Reklámszövetség Internet Tagozata (MRSZ IT) a Carnation Research (a Carnation Internet Consulting testvérvállalata) közreműködésével készítette el az idei első negyedév magyarországi online reklámköltést feltérképező elemzését.
Cikkgyűjtő
További híreink
Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH
Harmadik alkalommal hirdeti meg a 40 év feletti női példaképek a digitális gazdaság területén című pályázatát az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH). Az elismerésre gazdasági társaságok, különböző szervezetek nevezhetik azokat a digitális gazdaság és technológia területén tevékenykedő női kollégáikat, akik kimagasló eredményeikkel rávilágítanak a korosztályban rejlő értékekre és lehetőségekre, ezáltal példaképként szolgálhatnak a fiatalabb generáció számára. A pályázati anyagokat 2025. január 31-ig várják a szervezők.
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.