NEXT-IMAGE Awards kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: NEXT-IMAGE Awards
Magyar győztes a világ legnagyobb mobilfotós versenyén
Magyar amatőr fotós diadalmaskodott a HUAWEI NEXT-IMAGE Awards 2021 nemzetközi mobilfotós versenyén. Tompa Attila Generációk című alkotásával – két másik versenyzővel egyetemben – elnyerte az Év fotósa címet, valamint a fődíjjal járó 10 ezer dolláros nyereményt. A világ legnagyobb mobilfotós versenyén idén több mint száz országból egymilliót meghaladó nevezés érkezett, az amatőr és profi fotósok tíz kategóriában küldhették be HUAWEI telefonokkal készített képeiket, vagy videóikat.
Idén is megrendezik a világ legnagyobb mobilfotós versenyét
November 30-ig lehet jelentkezni a világ legnagyobb mobilfotós versenyére, a Huawei NEXT-IMAGE 2021-re. A megmérettetés idei témája a „Better Together”, amire 10 kategóriában küldhetik be a felhasználók HUAWEI mobiltelefonokkal készített képeiket, vagy videóikat. A legjobb alkotásokat szakértő zsűri bírálja. A kategóriák győztesei Watch 3 okosórát, FreeBuds 4 fülhallgatót, 1000 dolláros pénzjutalmat nyerhetnek, a három fő győztes pedig fejenként 10.000 dollárral lesz gazdagabb.
Cikkgyűjtő
További híreink
Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái
A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.