SAP Emarsys kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: SAP Emarsys

Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.

A vásárlói lojalitás erősítésében segít a SAP
Akár kedvenc márkájukat is készek elhagyni a vásárlók, ha fizetniük kell a rendelt termék visszaküldéséért – állapítja meg az SAP Emarsys legújabb kutatása. A kereskedők hosszú távon jobban járnak, ha megszüntetik a vásárlók elé gördített akadályokat, különben elvesztik leghűségesebb vevőiket. A tapasztalatok szerint, aki erre odafigyel, nem feltétlenül kell több visszáru megbízást kezeljen, viszont sokat tesz a vásárlói lojalitás megőrzéséért. Az SAP Emarsys felmérése a magyar piac számára is fontos tanulságokkal szolgálhat.

Rekordszintű bevételnövekedést hozott az Euronicsnak a pandémia alatt bevezetett Emarsys
Jobb megnyitási arány, sokkal több átkattintás, kevesebb spam és 80%-os bevételnövekedés – hosszú évek hírleveles problémáit oldotta meg az SAP Emarsys marketing automatizációs rendszere az Euronicsnál.
Cikkgyűjtő
További híreink
Kis nyelvi modellek, nagy vállalati előnyök
Miközben a figyelem középpontjában a nagy nyelvi modellek – mint a ChatGPT, Claude vagy Gemini – állnak, a kisebb modellek (SLM-ek) egyre nagyobb szerepet kapnak a vállalati felhasználásban. Egyre több cég ismeri fel, hogy nem minden feladathoz van szükség „nagyágyúkra”: sok esetben a kisebb, célzottabb modellek gyorsabban, hatékonyabban és gazdaságosabban hozzák a kívánt eredményt.
Új szakértő irányítja a Yettel digitális fejlesztéseit
Deák Richárd a Yettel Magyarország vezetői csapatának új tagja, a Digital Tribe (Digitális Fejlesztési Igazgatóság) vezetőjeként a vállalat digitális felületeinek tervezéséért és fejlesztéséért felel.