SAP Service Cloud kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: SAP Service Cloud
Amikor az ügyfélszolgálat elkezd gondolkodni – AI-asszisztens a Bosch-nál
A Bosch csoport, a globális elektromos szerszám piac egyik vezető szereplője, új mérföldkőhöz érkezett ügyfélszolgálati tevékenysége fejlesztésében. A vállalat az SAP AI-alapú copilotjára, a Joule-ra építve egy olyan intelligens ügyfélkezelési rendszert hozott létre, amely nemcsak növelte az ügyfélelégedettséget, hanem jelentős költségmegtakarítást is eredményezett, miközben könnyebbé és hatékonyabbá tette az ügyfélszolgálati munkatársak mindennapjait.
Budapesti Közművek: Innováció és egységesítés az ügyfélszolgálatban
Jelentős átalakuláson ment keresztül az elmúlt időszakban a fővárosi közszolgáltatók hatékonyabb, fenntartható működése és modernizálása érdekében létrehozott Budapesti Közművek Nonprofit Zrt. A szolgáltatások színvonalának javítása és az egységes működéshez szükséges integrált vállalatirányítás megvalósítása érdekében bevezették az SAP S/4HANA rendszerét és az SAP Service Cloud megoldást.
Cikkgyűjtő
További híreink
Túlélni a zsarolóvírust – hogyan lehet a kiberreziliencia versenyelőny?
A zsarolóvírus-támadások nem csupán technikai fennakadásokat vagy átmeneti anyagi veszteségeket okoznak – hanem akár egy teljes vállalkozás bukását is jelenthetik. A siker kulcsa egyre inkább az, hogy a cégek mennyire képesek megelőzni a bajt, illetve helyreállni belőle. Az ESET kiberbiztonsági szakértői úgy vélik, hogy a kiberreziliencia ma már nem csak IT-kérdés, hanem egyenesen üzleti túlélési stratégia.
Még van idő! Újra nyitva a nevezés Az Év Honlapja díjra!
Lemaradtál a nevezési határidőről? Semmi baj – most újra megnyílt előtted a lehetőség!
Tisztában vagyunk vele, mennyire sűrű az év vége, de ha van egy weboldalad, applikációd vagy digitális kampányod, amire igazán büszke vagy, ne hagyd, hogy kimaradjon a reflektorfényből!