SMART 2016 kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: SMART 2016
SMART 2016: Már nem csak a Szilícium-völgyben érhet el sikert egy startup
Bár Amerika még több szempontból Európa előtt jár a technológiai újítások és a startup kultúra terén, ma már nem kell a Szilícium-völgybe költözni a nemzetközi sikerhez. Ez volt a legfontosabb konklúziója a SMART 2016 okostechnológiai- és startup konferenciának, mely a Telekom rangos nemzetközi innovációs versenyének és kiállításának is otthont adott.
Két magyar startup a Deutsche Telekom nemzetközi innovációs versenyének zárórendezvényén
A Telekom Innovation Contest (Telekom Innovációs Verseny) a Deutsche Telekom által létrehívott verseny innovátorok és befektetők számára világszerte.
SMART 2016: Milyen magyar startupokra figyeljünk 2016-ban?
Intelligens önvezető autók, kiterjesztett valóság alapú repülőgép átvizsgáló rendszer, hordozható személyi EKG – néhány azok közül az ígéretes startupok közül, melyek friss, innovatív ötletekkel, prototípusokkal, kész megoldásokkal mutatkoznak be a SMART 2016 konferencián 2016. május 23-án.
SMART 2016: Budapesten versenyez az európai startup világ krémje
Európai startup seregszemlének ad otthont 2016. május 23-án Budapesten a SMART 2016 konferencia. A Telekom 13 országot átölelő innovációs versenyének (Telekom Innovation Contest) döntőjében tíz nemzetközi induló tech vállalkozás mérkőzik meg egymással és mutatkozik be a Telekom Innovation Expo keretében.
Cikkgyűjtő
További híreink
Belföldön az elmúlt 2 évben megduplázódott a nyári adatforgalom
A Yettel összesített adatok alapján folyamatosan vizsgálja a hálózatán zajló forgalom típusát és intenzitását mind a belföldön, mind a külföldön mobilt használó ügyfelek esetében. Most a szabadságokkal teli nyári időszakot elemezte a vállalat, érdekes megállapításokat nyerve az adatokból.
Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion
Magyarország egyik vezető fintech vállalata, a Barion, jelentős frissítéseket vezetett be fizetési rendszerében, amelyek még jobb vásárlói és felhasználói élményt biztosítanak. A jelenleg 17 000 e-kereskedelmi partnert és 500 000 felhasználót kiszolgáló, adatvezérelt online fizetési megoldásokat nyújtó magyar cég modern és letisztult designnal, új biztonsági funkciókkal és egyszerűsített navigációval teszi még könnyebbé a fizetési folyamatot a vásárlók számára.