SUSE Linux Enterprise Server for SAP Applications kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: SUSE Linux Enterprise Server for SAP Applications
Le a leállással!
Ami elromolhat, az el is romlik. Ez a mindennapi életünkben is elég nyomasztó tud lenni, az informatikai vezetők számára pedig igazi rémálom, hiszen egyetlen apró meghibásodás a rendszerben komoly károkhoz és kieséshez vezethet. Szerencsére vannak olyan egyszerű megoldások, amelyekkel mind a váratlan meghibásodások kockázatai, mind a tervezett leállásokkal járó időveszteség csökkenthető. A SUSE szakértői csokorba gyűjtötték ezeket.
Százféle innováció, egy közös szikra
Az áttörő újítások mindig egy korszakalkotó ötlettel kezdődnek. Ahhoz azonban, hogy egy jó elképzelés megszülethessen, és abból sikeres fejlesztés legyen, szükség van a megfelelő és támogató háttérre. Sokszor bele sem gondolunk abba, mi minden járul hozzá egy-egy különleges újításhoz a színfalak mögött. A SUSE számos különféle területen nyújt technológiai támogatást a digitális úttörőknek, az okos városok működtetésétől kezdve a Hold meghódításán és a biztonságos közlekedésen át a rák eddig ismeretlen gyógymódjainak kutatásáig.
Szilárd alapok minden SAP-alkalmazáshoz
A legtöbb üzleti alkalmazás esetében magasak az elvárások a rendelkezésre állással kapcsolatban, és ez különösen igaz az SAP-megoldásokra. Bármilyen leállás komoly kieséseket okozhat, ezért az alapul szolgáló rendszereknek is mindig kifogástalanul kell működniük.
Cikkgyűjtő
További híreink
9 év után új elnök az IAB Hungary élén
Új elnököt és elnökséget választott a 2025-2027-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.
A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak, és csak 1,8%-uk nyitott külső hirdetők felé is. Ez az arány – különösen a nemzetközi trendek tükrében – nagyon alacsony, ami a szektorban rejlő jelentős növekedési potenciált jelzi. A PwC Magyarország az IAB Hungary szakmai közreműködésével csaknem 800 webáruház körében végzett kutatást a retail média jelenlegi helyzetéről.