Yuspify kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Yuspify

A Gravity részvényei hamarosan megjelenhetnek a tőzsdén
A Yusp ajánlórendszert fejlesztő és üzemeltető Gravity R&D Zrt. alapítói a menedzsment által végrehajtott kivásárlás (management buyout) keretében megszerezték a társaság részvényeinek többségét. A tranzakció erős jelzés a piacnak és az ügyfeleknek arra, hogy az alapítók magabiztosak és elkötelezettek a társaság jövőbeli növekedésében.

A Yuspify e-kereskedelmi körképet készít webáruházak számára
Bár még nincs vége az évnek, az biztos, hogy 2021 tele volt kihívásokkal minden e-kereskedelmi szereplő számára, beleértve a webáruházakat is. A járványhelyzet alapjaiban változtatta meg az emberek vásárlási szokásait, a gyors reagálás pedig kulcsfontosságú szerepet töltött be az elmúlt hónapokban.

Egy magyar fejlesztés akár 10-12% bevételnövekedést is hozhat a webáruházaknak
Folyamatosan bővül a hazai online kereskedelem, ahogy a rendelkezésre álló eszközök tárháza is. A kereskedők számára a webshop létrehozása és optimalizálása manapság az első napirendi pontok között szerepel, hiszen az értékesítés jelentős része átterelődött az online térbe. A kiélezett versenyhelyzetben elengedhetetlen a folyamatos fejlesztés a látogatók kiszolgálása, a kimagasló felhasználói élmény elérése és nem utolsó sorban a forgalom növelése érdekében.

Hogyan felelnek meg az ajánlórendszerek az adatvédelmi jogszabályoknak?
Mi történik valójában, amikor egy webshopon hozzájárulunk az adataink tárolásához és kezeléséhez? Hogyan fér bele a GDPR szigorú szabályaiba, hogy a webshop ismeri a vásárlók böngészési történetét és adatait? A három éve hatályba lépett GDPR évfordulójának alkalmából az eCommerce ajánlórendszerekkel foglalkozó Yuspify jogi szakértő bevonásával bogozta ki a mindenkit foglalkoztató kérdéseket.

PR ügynökséget választott a Yuspify
A Clue PR ügynökséget választotta kommunikációs partnerének a Yuspify, ami személyre szabott ajánlásokkal teszi hatékonyabbá a webshopok működését. A megbízás magában foglalja a márka ismeretségének növelését, valamint a PR kommunikációs aktivitások tervezését és megvalósítását.
Cikkgyűjtő
További híreink
„Az Ön eszköze veszélyben van, össze fog omlani” – 8 tipp a félelemkeltő csalások elleni védelemhez
Történt már veled olyan, hogy a számítógéped vagy okostelefonod képernyőjén váratlan felugró ablakok jelentek meg, amelyek arra figyelmeztettek, hogy egy vírus megtámadta az eszközödet? Ha igen, akkor valószínűleg scareware-rel, azaz félelemkeltő programmal találkoztál, ami egy igen gyakori átverés. A félelem hatékony fegyver, és a hackerek tudják, hogyan győzzék meg az embereket, hogy azonnali és meggondolatlan lépéseket tegyenek. Hidegvér és megfelelő tudás – az ESET kiberbiztonsági szakértői szerinte erre van szükség, hogy ne ijedjünk meg a csalók megfélemlítő taktikáitól.
Történelmi magyar siker a Holdon
A Puli Space Vízszimatolója (Puli Lunar Water Snooper, PLWS) az első magyar műszer, amely eljutott a Hold felszínére, és mintegy 38 percen át szolgáltatott adatokat. Az Intuitive Machines második holdi küldetésén („IM-2”) az Athena holdszonda leszálláskor oldalra dőlt, így csupán 12 órán keresztül működött, ami lehetetlenné tette a további mérések elvégzését, de ennek ellenére a Puli történelmet írt. A Szimatoló memóriájában a Puli Kis Lépés Klub támogatói is helyet kaptak, akiknek neve a Holdra került.