biztosítás kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: biztosítás
Allianz: 10-ből 6 elektromos autó céges
Az elektromos hajtású járművek iránti kereslet folyamatosan nő hazánkban – a Belügyminisztérium legfrissebb statisztikái alapján 82 277gépkocsi közlekedik zöld rendszámmal a magyar utakon. Az e-autók számával párhuzamosan a rájuk szabott biztosításokra is nő a kereslet. Az Allianz egy éve vezette be elektromos gépjárművekre szabott biztosítási fedezeteit, melynek alkalmából összegyűjtötte az elmúlt év statisztikáit és tapasztalatait.
2 in 1 alkalmazással tehetik könnyebbé a parkolást az autósok
Többféle biztosítás meghosszabbítása, adók befizetése, parkolási díjak számontartása, vizsgáztatás – az autótulajdonosoknak egyre több kifizetést és adminisztrációt kell fejben tartania. Nekik lehet nagy segítség egy mobilapp, amin egyszerre több ügyet is elintézhetnek.
Létezik megoldás az elektromos autózással kapcsolatos legnagyobb félelmeinkre
Az előrejelzések szerint 2040-re a világ teljes járműparkjának egyharmada, körülbelül 559 millió autó lesz elektromos. A villanyautók iránti kereslet hazánkban is folyamatosan nő – a Belügyminisztérium legfrissebb adatai alapján 39 856 elektromos (tisztán elektromos és plug-in hibrid) autó van forgalomban a magyar utakon. Bár az ilyen járművek penetrációja még viszonylag alacsony, ez a szám a Jövő Mobilitása Szövetség prognózisa szerint négy éven belül több mint a háromszorosára nő majd.
Bővült az online megkötött biztosítástípusok köre a KPMG és az NRC felmérése szerint
Egyre népszerűbb az online biztosításkötés, bizonyos típusok esetében azonban sokan még most is ragaszkodnak a személyes interakcióhoz a tanácsadóval illetve az ügyintézővel – egyebek mellett ezt állapította meg a KMPG és az NRC kutatása. A válaszadó ügyfelek csaknem fele kötött már valamilyen biztosítást online, legalábbis ezt gondolja magáról akkor is, ha a kötés folyamatában a biztosító képviselője végig támogatta. Akárhogy is történt, a magukat online biztosítást kötőknek vallók rendkívül elégedettek a szolgáltatással, és szívesen kötnének újabb biztosítást „online”. Ez pedig lehetőség a biztosítóknak, amit érdemes kihasználni.
Elindult az E-alkusz mobilalkalmazás
Sokan még mindig felesleges „maceraként” tekintenek a biztosításokra, óvakodnak tőlük, mert azt gondolják, megkötésük és karbantartásuk órákat vesz majd el az életükből, ezen felül máig él az a régi beidegződés, hogy kár esetén a biztosító úgysem fizet. Ideje félretenni ezeket az elavult érveket, mert ma már egyik sem állja meg a helyét!
Már a klímaváltozás okozta többletköltségekre is köthetünk biztosítást
A világ napról napra változik, és vele együtt változnak a szolgáltatásokkal és termékekkel kapcsolatos igényeink is. Ma már számos olyan, korábban utópisztikusnak tűnő terméket vásárolhatunk, mint például a hajlítható képernyőjű hibrid okostelefon-tablet vagy a 3D nyomtatással és beépített LED világítással készült ultrakönnyű, hálós szerkezetű bicikliváz.
Internetes kalkulátorok, amelyeket a leggyakrabban használunk
Teljesen rászoktunk már arra, hogy ha valami tüzetesebben érdekel minket, vagy ha ki szeretnénk számolni valamit, akkor rákeresünk az interneten, hiszen előfordul, hogy éppen nincs személyes segítségünk a problémánk megoldására, a számadatok átbeszélésére, a tervezésre. Napjainkban már szinte mindenre van kalkulátor, így az élet különféle területein tudnak segítségünkre lenni. Nézzük meg, melyek a leggyakrabban használatos és egyben leginkább hasznos kalkulátorok!
Ez vár a biztosítókra: jön a „figitális” vagyis a fizikai és digitális modell kombinációja
A COVID-19 a biztosítási piacon is érezteti hatását. Így az ügyfélszerzés- és megtartás érdekében ezeknek a társaságoknak is lépniük kell: újra kell gondolniuk értékesítési modelljeiket és azt, hogy miként tudnak kiváló ügyfélélményt (CX), maximális értéket és zavartalan szolgáltatást nyújtani az ügyfeleknek – áll a Capgemini és az Efma által közzétett World Insurance Report 2021 – ben.
Kivel és hogyan kötünk biztosítást a jövőben?
A digitalizáció a biztosítási szektorban is egyre hatalmasabb szerepet tölt be: a szolgáltatók egyre több információt érhetnek el életmódunkról, vezetési stílusunkról, egészségügyi adatainkról, de akár hangvezérelt asszisztenssel is köthetünk szerződést. Vajon ez csak a kezdet, és a nem is olyan távoli jövőben robotokkal egyeztetve hozzuk meg életünk fontos pénzügyi döntéseit?
Tudd biztonságban az okostelefonod lakásbiztosítással
Okostelefonok, televíziók, laptopok - évek óta népszerű karácsonyi ajándéknak számítanak, viszont még mindig kevesen gondolnak arra, hogy az esetenként több százezer forintos készülékekre biztosítást is kössenek. A hazai biztosítók felkészültek az ilyen jellegű igények kiszolgálására, azonban a megfelelő döntéshez érdemes biztosítási tanácsadóval is konzultálni, ugyanis egy gondosan összeállított lakásbiztosítás keretében gondoskodhatunk, a nagyértékű elektronikai és okos eszközök biztosítási védelméről is.
Készülékbiztosítás is köthető a Telenornál
Október 25-étől a Telenor egyéni és vállalati számlás ügyfelei háromféle konstrukcióban elérhető készülékbiztosítást köthetnek újonnan vásárolt készülékükre. A szolgáltatás ideális azoknak, akik szeretnék eszközüket olyan káresetekre is biztosítani, amelyekre a hagyományos jótállás nem terjed ki – legyen szó például a telefon leejtéséről, beázásáról, harmadik személy általi szándékos rongálásról vagy akár lopásról.
Fidelity: Mit kezd a biztosítási piac az önvezető autókkal?
Az önvezető autók érkezésével felborulhat az egész biztosítási iparág évtizedek óta stabilnak hitt üzleti modellje: ha a közlekedés biztonságosabb, a díjak csökkennek. Sőt, a gépjármű-felelősségbiztosítás jelenlegi formájában teljesen idejétmúlttá válthat. Ugyanakkor a Fidelity befektetési szakértői kételkednek ebben az általánosan elfogadott konszenzusban, szerintük középtávon nem hogy megmaradnak a bevételek, de még nőhetnek is. Hosszú távon pedig új biztosítási termékek érkezhetnek a piacra, amelyek átveszik a tradicionális megoldások helyét.
Otthonvédelem online
Egy rosszul kezelt Facebook profillal a felhasználók tálcán kínálják fel értékeiket vadidegeneknek. A népszerű közösségi oldalak beállítási lehetőségei mérséklik ugyan az online lét kiszolgáltatottságát, de egy sor apróságra a felhasználóknak maguknak kell ügyelniük. A Groupama Biztosító a Be Social szakértőjének segítségével összegyűjtötte, hogyan érdemes a friss élményeket biztonságosan megosztani a közösségi oldalakon.
Akár 50 százalékos megtakarítás is elérhető a használatarányos cascóval
A hazai és az európai piacon is egyedülálló casco biztosítási konstrukciót dolgozott ki az Aegon Magyarország: a smartCASCO lényege, hogy az ügyfél egy okostelefonos alkalmazás segítségével az igénybe vett szolgáltatásokkal arányosan fizet díjat. A percalapú fizetést lehetővé tevő konstrukció megváltoztathatja a jármű-biztosításokkal kapcsolatos szokásokat is.
Az IoT biztosításra gyakorolt hatásai
A Dolgok Internete, azaz az IoT, jelentősen átalakíthatja a biztosítók ügyfélismeretét és ezzel együtt az értékajánlatukat is a gépjármű (car), otthon (home), egészségbiztosítás (health) területén. A Roland Berger stratégiai tanácsadó cég 8 ország 23 biztosító társaságának vezetőivel folytatott interjúkat az IoT biztosítási piacra kifejtett jelenlegi és jövőbeni hatásairól.
Leginkább a 30-35 éves nők kötnek utasbiztosítást az interneten
A múlt évben 13,2 százalékos növekedéssel, 499 millió forintra emelkedett a K&H Biztosítónál az utasbiztosításból származó díjbevétel, ennek közel fele online kötésből származott.
Egyre több ügyfele van az Invitel biztosítási szolgáltatásának
Már 7500-nál is több ügyféllel büszkélkedhet az Invitel Biztonság Csomagja. A szolgáltatás balesetbiztosítást kínál az egész családnak, ugyanis az azonos címen lakókra is kiterjed.
Az adatelemzés a növekedés kulcsa a biztosítási szektorban
A biztosítótársaságok pénzügyi vezetői világszerte a vállalatok adatkezelési és elemzési képességeinek javítását tűzték ki célul a hosszú távú növekedés érdekében – derül ki az EY legfrissebb globális felméréséből. A döntéshozóknak egyszerre kell megfelelniük az új jelentéstételi kötelezettségeknek és egyensúlyt teremteni a költségek kezelésében is.
Pár napig tarthat a karácsonyi csoda: 10-ből 6 kütyü megsérül
Okostelefonok, laptopok és játékkonzolok: ezek az elmúlt évek leggyakrabban kért karácsonyi ajándékai, azonban egy rossz mozdulat könnyen az eszköz külső rongálódásához vezethet. A Generali Biztosító felmérésében a megkérdezettek 57 százaléka szembesült olyan meghibásodással, aminek a javítását a gyári garancia már nem fedezte.
Az okosotthonnal a biztosítási díj is csökkenthető
Az otthonainkban is egyre terjednek az okos készülékek: internethez kapcsolódó hűtőszekrény, csőtörést vagy betöréses rablást észlelő rendszer, termosztát, szénmonoxid érzékelő, elektronikus ajtózár - számtalan praktikus eszköz segíti, egyszerűsíti a mindennapi életünket. Az okos rendszerek a biztosítók munkáját is segítik, terjedésük a lakásokban csökkenteni fogja biztosítási díjakat, hiszen ezzel a biztosítók kockázata is csökken.
Cikkgyűjtő
További híreink
Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH
Harmadik alkalommal hirdeti meg a 40 év feletti női példaképek a digitális gazdaság területén című pályázatát az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH). Az elismerésre gazdasági társaságok, különböző szervezetek nevezhetik azokat a digitális gazdaság és technológia területén tevékenykedő női kollégáikat, akik kimagasló eredményeikkel rávilágítanak a korosztályban rejlő értékekre és lehetőségekre, ezáltal példaképként szolgálhatnak a fiatalabb generáció számára. A pályázati anyagokat 2025. január 31-ig várják a szervezők.
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.