contact center kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: contact center

Új trendek a contact centerek világában
A contact centerek összes kommunikációs csatornáját egyidejűleg lefedő, mesterséges intelligenciára épülő magyar innováció támogatja a jövőben az ügyfélszolgálatok munkáját.

Budapest Calling: az ügyfélszolgálati iparág kiállítása
Ma megnyílt a második Budapest Calling – Nemzetközi Call Center Szakkiállítás, amelyen az ügyfélszolgálati iparág vállalatai és szervezetei mutatják be szolgáltatásaikat. Az október 18-19-én rendezett szakkiállításon a legújabb trendek és fejlesztések mellett a bevált külföldi gyakorlatok és az iparági magyar innovációk kerülnek a középpontba.

Felhőbe költözik az ügyfélszolgálat
Az Egyesült Államok és Nyugat-Európa után Kelet-Európa is egyre nagyobb contact center piaccal rendelkezik, ráadásul a piaci szereplők a felhő alapú rendszerek megjelenésével további élénkülést várnak. "Az ok persze nem feltétlenül az újszerű megoldások iránti nyitottság, sokkal inkább a költségoptimalizálás, hiszen a contact centerek kiszervezésével és az új technológia alkalmazásával korábban sosem látott méretű megtakarítások érhetők el" – mondja Papp László Dávid a Comforce Zrt. vezérigazgatója.
Itthon is terjed az ügyfélszolgálatok stratégiai szemlélete
A magyarországi contact center piac is túljutott azon a perióduson, amikor az ügyfélszolgálati megoldások beszerzésének az a legfőbb célja, hogy a vállalatok elérhetőek legyenek, és minél olcsóbban legyenek elérhetőek. A contact centert vásárló cégeket ma már egyre inkább az motiválja, hogy növeljék bevételeiket, és ügyfeleik elégedettebbek legyenek.
Változik a contact centerek vállalati szerepe
„A contact center a XXI. század vállalati ügyfélkapuja?” címmel tartott ma sajtótájékoztatót a NextiraOne Magyarország Kft., a Photel Zrt. Teleperformance Magyarország és a Raiffeisen Bank Zrt. A beszélgetésen a következő főbb megállapítások hangzottak el.
IP Contact Center a Phoenix Pharma-nál
Az ügyfelek igényeinek gyors felismerését és azok kiszolgálását is segíti az a telekommunikációs beruházás, amely a hazai gyógyszertárak egyik fő beszállítójánál, a Phoenix Pharma Zrt-nél zajlott ezen a nyáron.
Ellentmondásos igények a régió contact center piacain
A kelet- és a közép-európai országok továbbra is vonzóak a Nyugat-Európából és Amerikából áttelepített ügyfélszolgálatok számára, 2009-ig átlagosan évi 16 százalékos növekedés várható a contact centerek helyi piacain.
Cikkgyűjtő
További híreink
„Az Ön eszköze veszélyben van, össze fog omlani” – 8 tipp a félelemkeltő csalások elleni védelemhez
Történt már veled olyan, hogy a számítógéped vagy okostelefonod képernyőjén váratlan felugró ablakok jelentek meg, amelyek arra figyelmeztettek, hogy egy vírus megtámadta az eszközödet? Ha igen, akkor valószínűleg scareware-rel, azaz félelemkeltő programmal találkoztál, ami egy igen gyakori átverés. A félelem hatékony fegyver, és a hackerek tudják, hogyan győzzék meg az embereket, hogy azonnali és meggondolatlan lépéseket tegyenek. Hidegvér és megfelelő tudás – az ESET kiberbiztonsági szakértői szerinte erre van szükség, hogy ne ijedjünk meg a csalók megfélemlítő taktikáitól.
Történelmi magyar siker a Holdon
A Puli Space Vízszimatolója (Puli Lunar Water Snooper, PLWS) az első magyar műszer, amely eljutott a Hold felszínére, és mintegy 38 percen át szolgáltatott adatokat. Az Intuitive Machines második holdi küldetésén („IM-2”) az Athena holdszonda leszálláskor oldalra dőlt, így csupán 12 órán keresztül működött, ami lehetetlenné tette a további mérések elvégzését, de ennek ellenére a Puli történelmet írt. A Szimatoló memóriájában a Puli Kis Lépés Klub támogatói is helyet kaptak, akiknek neve a Holdra került.