contact center kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: contact center

Új trendek a contact centerek világában

A contact centerek összes kommunikációs csatornáját egyidejűleg lefedő, mesterséges intelligenciára épülő magyar innováció támogatja a jövőben az ügyfélszolgálatok munkáját.

2022. augusztus 16. 11:24

Budapest Calling: az ügyfélszolgálati iparág kiállítása

Ma megnyílt a második Budapest Calling – Nemzetközi Call Center Szakkiállítás, amelyen az ügyfélszolgálati iparág vállalatai és szervezetei mutatják be szolgáltatásaikat. Az október 18-19-én rendezett szakkiállításon a legújabb trendek és fejlesztések mellett a bevált külföldi gyakorlatok és az iparági magyar innovációk kerülnek a középpontba. 

2011. október 18. 14:10

Felhőbe költözik az ügyfélszolgálat

 Az Egyesült Államok és Nyugat-Európa után Kelet-Európa is egyre nagyobb contact center piaccal rendelkezik, ráadásul a piaci szereplők a felhő alapú rendszerek megjelenésével további élénkülést várnak. "Az ok persze nem feltétlenül az újszerű megoldások iránti nyitottság, sokkal inkább a költségoptimalizálás, hiszen a contact centerek kiszervezésével és az új technológia alkalmazásával korábban sosem látott méretű megtakarítások érhetők el" – mondja Papp László Dávid a Comforce Zrt. vezérigazgatója.

2011. október 10. 13:36

Itthon is terjed az ügyfélszolgálatok stratégiai szemlélete

A magyarországi contact center piac is túljutott azon a perióduson, amikor az ügyfélszolgálati megoldások beszerzésének az a legfőbb célja, hogy a vállalatok elérhetőek legyenek, és minél olcsóbban legyenek elérhetőek. A contact centert vásárló cégeket ma már egyre inkább az motiválja, hogy növeljék bevételeiket, és ügyfeleik elégedettebbek legyenek.

Kulcsszavak: Algotech contact center
2007. október 15. 14:05

Változik a contact centerek vállalati szerepe

„A contact center a XXI. század vállalati ügyfélkapuja?” címmel tartott ma sajtótájékoztatót a NextiraOne Magyarország Kft., a Photel Zrt. Teleperformance Magyarország és a Raiffeisen Bank Zrt.  A beszélgetésen a következő főbb megállapítások hangzottak el.

2007. március 13. 13:27

IP Contact Center a Phoenix Pharma-nál

Az ügyfelek igényeinek gyors felismerését és azok kiszolgálását is segíti az a telekommunikációs beruházás, amely a hazai gyógyszertárak egyik fő beszállítójánál, a Phoenix Pharma Zrt-nél zajlott ezen a nyáron.

Kulcsszavak: contact center
2006. szeptember 18. 12:54

Ellentmondásos igények a régió contact center piacain

A kelet- és a közép-európai országok továbbra is vonzóak a Nyugat-Európából és Amerikából áttelepített ügyfélszolgálatok számára, 2009-ig átlagosan évi 16 százalékos növekedés várható a contact centerek helyi piacain.

2006. június 2. 08:23

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

„Az Ön eszköze veszélyben van, össze fog omlani” – 8 tipp a félelemkeltő csalások elleni védelemhez

Történt már veled olyan, hogy a számítógéped vagy okostelefonod képernyőjén váratlan felugró ablakok jelentek meg, amelyek arra figyelmeztettek, hogy egy vírus megtámadta az eszközödet? Ha igen, akkor valószínűleg scareware-rel, azaz félelemkeltő programmal találkoztál, ami egy igen gyakori átverés. A félelem hatékony fegyver, és a hackerek tudják, hogyan győzzék meg az embereket, hogy azonnali és meggondolatlan lépéseket tegyenek. Hidegvér és megfelelő tudás – az ESET kiberbiztonsági szakértői szerinte erre van szükség, hogy ne ijedjünk meg a csalók megfélemlítő taktikáitól.

2025. március 13. 09:55

Történelmi magyar siker a Holdon

A Puli Space Vízszimatolója (Puli Lunar Water Snooper, PLWS) az első magyar műszer, amely eljutott a Hold felszínére, és mintegy 38 percen át szolgáltatott adatokat. Az Intuitive Machines második holdi küldetésén („IM-2”) az Athena holdszonda leszálláskor oldalra dőlt, így csupán 12 órán keresztül működött, ami lehetetlenné tette a további mérések elvégzését, de ennek ellenére a Puli történelmet írt. A Szimatoló memóriájában a Puli Kis Lépés Klub támogatói is helyet kaptak, akiknek neve a Holdra került.

2025. március 11. 16:01