e-mail marketing kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: e-mail marketing
Minden eddiginél több reklámot kaphatunk e-mailen a jövőben
10 évvel ezelőtt is volt, aki az e-mail marketing halálát vetítette előre, ezzel szemben még mindig ez a legjobb megtérüléssel rendelkező online marketing eszköz a cégek kezében.
1 milliárd teszt e-mail után lép piacra a MailEngine hírlevélküldő szolgáltatás
14 évnyi tapasztalat és több mint 1 milliárd e-mail áll a d-code által fejlesztett hírlevélküldő szolgáltatás mögött. A MailEngine, amely eddig a Maxima eDM megoldás technikai hátterét biztosította, március 3-ától elérhető a hirdetők számára is.
Infografika segíti az e-mail kampányok tervezését
Új grafikus vezetői riport modul segíti az e-mail marketing kampányok hatékonyságának növelését. A ReachMedia saját fejlesztése valós időben jeleníti meg egy jól áttekinthető infografikán az e-mail kampányok eredményeit.
Az e-mail marketing jövője
Az eMarketer becslései szerint 2003-ra az e-mail marketingre fordított kiadás eléri majd a 4,6 milliárd dollárt, ami 360%-os növekedést jelent a 2000-es kiadásokhoz képest. A hetente kapott permission (engedélyezett) e-mail-ek száma pedig 31-re (2000-ben 12,8 volt) növekszik majd.
Cikkgyűjtő
További híreink
Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH
Harmadik alkalommal hirdeti meg a 40 év feletti női példaképek a digitális gazdaság területén című pályázatát az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH). Az elismerésre gazdasági társaságok, különböző szervezetek nevezhetik azokat a digitális gazdaság és technológia területén tevékenykedő női kollégáikat, akik kimagasló eredményeikkel rávilágítanak a korosztályban rejlő értékekre és lehetőségekre, ezáltal példaképként szolgálhatnak a fiatalabb generáció számára. A pályázati anyagokat 2025. január 31-ig várják a szervezők.
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.