elektronikus kereskedelem kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: elektronikus kereskedelem

Egyre kevesebb tér jut az új belépőknek a hazai e-kereskedelmi piacon
Az online kiskereskedelem hat legnagyobb szektora 2014 első kilenc hónapjában, a várható éves forgalom 63%-át bonyolította. Leginkább a játék-kultúra, ruházat, és szépség-egészség szektorok szereplői várják az ünnepi forgalmat. A kereskedők többsége szerint az elmúlt 3 évet figyelembe véve, eddig idén nőtt legnagyobb mértékben az új szereplők száma, de ezek sok esetben még egy évet sem élnek túl a piacon. – derül ki a GKI Digital – Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei utolsó felméréséből.

Holland brókercég indít online kereskedelmi platformot Magyarországon
Magyar nyelvű, online kereskedelmi platformot indít Magyarországon a hollandiai bejegyzésű DEGIRO brókercég

„Vedd a neten!” – nincs tumultus és kedvezmények várnak
Már javában zajlik a karácsonyi hajrá, az emberek rohamozzák az üzleteket, ám van, aki csak az utolsó napokra hagyja a vásárlást. Érdemes azonban a webshopoknál lehorgonyozni, ahol sokkal könnyebben oldhatjuk meg a vásárlást. A SzEK.org „Vedd a neten!” kezdeményezése pedig jelentős akciókat kínál a felhasználóknak.

Több hajóval több csatornán – két nap múlva SzEK.org konferencia
A Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SzEK.org) november 14-én tartja őszi konferenciáját "Multichannel – több hajóval több csatornán" címmel, ahol az e-kereskedők által használt csatornák hatékony gyakorlata lesz a fóksuszban.

Mobilappal adni-venni
Hogyan szabadulhatunk meg legegyszerűbben megunt CD-inktől, használt ruháinktól? Miként találhatjuk meg leendő otthonunkat, legkedvesebb házi kedvencünket vagy a család új autóját egy kattintással? Egy mobilalkalmazás elég hozzá.

Összefog a netes kereskedelmi piac
November 8-a lesz idén a DotcommerceDay, az Internetes Vásárlás Napja, mely már harmadik éve a hazai e-kereskedelmi piac legnagyobb összefogása. Idén az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító oldal lett az esemény szakmai támogatója.

eMag Magyarországon is
Hazánkban is megkezdte működését Európa egyik legjelentősebb online kereskedelmi vállalkozása. Az egyszerűségéről elhíresült eMag célja, hogy a magyar piac első számú B2C online kereskedelmi vállalatává váljon.
Továbbra is szárnyal az online kupon piac
6,5 milliárd Ft-os forgalmat bonyolított Magyarországon 2012-ben az online bónuszos/kuponos piac. Miközben a szereplők száma csökken és a piaci konszolidáció jelei láthatók, a legnagyobb oldalak népszerűsége töretlen – derül ki az eNET éves kutatási összefoglalójából.

E-kereskedelem 2.0.: Globál/Lokál? – avagy merre vannak még kiaknázatlan „e-lehetőségek”?
2012. november 13-án „E-kereskedelem 2.0.:Globál/Lokál?” címmel, immár hatodik alkalommal rendezi meg Budapesten a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület (SzEK.org) őszi e-kereskedelmi konferenciáját, amelynek témája ezúttal az e-kereskedelmi piac globális- és lokális lehetőségei, a most indulók esélyei, a fejlődés és növekedés lehetséges irányai.
Felhőbe helyezett alkalmazás és teljes digitalizáció a kereskedelmi informatikában
Alapvetően új technológiákról, alkalmazásokat felhőbe helyező keretrendszerekről, projektalapú megközelítésekről tartottak egyeztetést a kereskedelmi szakma vezetői június 11-12-én Kecskeméten. Az ágazat képviselőinek egyöntetű elvárása volt, hogy a kereskedelmi informatika legújabb vívmányaival azonnal profitot tudjanak termelni.
EU-s felmérés az elektronikus hitelesítésről és hitelességről
Az online ügyintézés iránti fogyasztói és vállalkozói bizalom fokozása érdekében az Európai Bizottság kikéri a lakosság és más érdekelt felek véleményét arról, hogy milyen szerepet tölthet be az elektronikus aláírás, az elektronikus személyazonosítás (eID) és az elektronikus hitelesítésn az európai egységes digitális piac kialakításában. A konzultáció keretében kapott visszajelzéseket a Bizottság felhasználja az elektronikus aláírásról szóló irányelv felülvizsgálata, valamint az elektronikus személyazonosítás és az elektronikus hitelesítés kölcsönös elismerésére irányuló kezdeményezés előkészítése során. Az online konzultáció 2011. április 15-ig tart.
A Bookline.hu lett 2009. Év Internetes Kereskedője
Az "Év Internetes Kereskedője Díj" 2009. évi nyertese a Bookline.hu online áruház lett. "Az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedője" címet a Bigyoshop.hu kapta. Az idei évben először "Az Év Innovatív Kereskedője Díjat" is kiosztották, amelyet a Netpincér.hu érdemelt ki.
Tanulmány a magyar elektronikus kereskedelemről
Az idei évben Magyarországon az elektronikus kereskedelmi forgalom megközelíti majd a 80 millió dollárt, ami a tavalyi forgalom tízszerese, állítja az IDC legújabb jelentése.
Cikkgyűjtő
További híreink
Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?
Szoboszlai Dominik csatlakozása a Liverpool FC-hez nem csak a magyar, hanem a nemzetközi futballrajongók figyelmét is felkeltette. A középpályás teljesítménye és a csapat sikerei iránti érdeklődés folyamatosan növekszik. A nagy népszerűséghez természetesen hozzájárulnak a közösségi oldalak és azok az infokommunikációs lehetőségek, amelyekkel ma már akár útközben is nyomom követhetjük Szoboszlai Dominik játékát.
IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit
Az online videós reklámokat díjazó versenyt az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja azzal a céllal hirdette meg, hogy felhívja a figyelmet az online videós tartalmakban a márkák üzeneteit kreatívan megfogalmazó csapatok munkájának jelentőségére. A szakmai zsűri a 2024-es év legjobbjainak ítélt alkotásokért február 6-án az Irányi Palota báltermében adta át a díjakat.